Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-29@19:42:41 GMT

تنها مرجع تعطیلی در تهران، استانداری است

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۸۸۵۰۰

محمد تقی زاده در واکنش به انتشار خبر کذب تعطیلی دانشگاه ها اظهار داشت: بر اساس انباشت، و تشدید آلایندگی هوا و افزایش غلظت آلاینده‌ها بر مبنای پایش و سنجش انجام شده جلسات کارگروه اضطرار آلودگی هوای تهران برگزار می‌شود.

اخبار اجتماعی- وی بیان کرد: در راستای رعایت و صیانت از  حقوق شهروندان و سلامت مردم جلسات کارگروه بر اساس سنجش‌ها و پایش حتی در روزهای تعطیل و به فراخور اطلاعات دریافتی  از سازمان حفاظت محیط زیست و هواشناسی و دیگر سازمان های عضو کارگروه برگزار می‌شود تا تصمیمات مربوط به این کارگروه اعم از تعطیلی مدارس یا هرگونه ممنوعیت فعالیت معادن، تردد کامیون ها یا دیگر مصوبات به واسطه تصمیمات این کارگروه اعلام و اطلاع رسانی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران تاکید کرد: برای انعکاس و اطلاع رسانی درست از مصوبات این کارگروه به منظور تنویر افکار عمومی همراهی با خبرنگاران سیاست کلان و راهبردی استانداری تهران بوده و این همراهی همواره در دعوت از خبرنگاران یا مصاحبه با آنها رعایت شده است.

تقی‌زاده سپس با اشاره به انتشار خبر کذب تعطیلی دانشگاه‌ها گفت: دیروز جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوا راس ساعت 15 در محل استانداری تهران برگزار شد و بر مبنای اطلاعات به دست آمده خبر تعطیلی مدارس شهر تهران و شهرستانهای جنوب و جنوب شرق استان از جمله ری، ورامین، قرچک، پیشوا و پاکدشت برای روزهای شنبه و یکشنبه ۳۰ آذر و اول دی ماه با دعوت از شبکه خبر بصورت پخش زنده و  از طریق رسانه های مختلف اعلام شد اما متاسفانه برخی خبرگزاری ها بدون ادله منطقی خبر تعطیلی دانشگاه ها را منتشر و سبب تشویش اذهان عمومی شدند.

وی در پایان با اشاره به پیگیری حقوقی این خبر که موجب التهاب در سطح جامعه شده خاطرنشان کرد: به مردم فهیم استان تهران این اطمینان خاطر داده می‌شود که جلسات کمیته  اضطرار آلودگی هوا به موقع برگزار شد و هر گونه خبر تعطیلی مدارس، دانشگاه ها و غیره صرفا از طریق استانداری تهران اعلام می شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تعطیلی مدارس آلودگی هوا استانداری تهران استانداری تهران تعطیلی مدارس تعطیلی دانشگاه ها محمد تقی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۸۸۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح تحول علوم انسانی در دانشگاه خوارزمی اجرا می‌شود

علی حسن بیگی رییس دانشگاه خوارزمی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اجرای طرح تحول آموزش عالی در دانشگاه خوارزمی گفت: دانشگاه خوارزمی «طرح تحول علوم انسانی» را در برنامه خود دارد.

وی ادامه داد: کارگروه علوم انسانی در دانشگاه تشکیل شده و کار می کند در بحث «اقتصاد اسلامی» کارگروه ویژه ای با توجه به پتانسیل و ظرفیت های دانشگاه ایجاد شده است.

رییس دانشگاه خوارزمی افزود: در بحث «اقتصاد اسلامی» نیز برنامه خیلی ویژه داریم همچنین «کارگروه تحول در علوم انسانی» در تمام رشته ها فعال بوده و برنامه ویژه داشته و بیانات مقام معظم رهبری را پیگیری می کنیم.

وی با اشاره به پژوهش و فناوری افزود: در بحث پژوهش، فناوری و نوآوری دانشگاه برنامه های مختلف دارد با توجه به پتانسیل خوبی که در بحث رشته های فتی و مهندسی و علوم پایه دارد، بحث کوانتوم و تکنولوژی را پیگیری می کند و همچنین در حال راه اندازی «دانشکده فناوری های نوین» بوده و تا الا ن ۲۶ پله در بحث فناوری صعود کرده است.

کد خبر 6086275

دیگر خبرها

  • مسابقات رباتیک با شرکت بیش از یک هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود
  • طرح تحول علوم انسانی در دانشگاه خوارزمی اجرا می‌شود
  • (ویدیو) تعطیلی دانشگاه‌های سراسر کشور از ساعت ۱۲ تا ۱۴ فردا (یکشنبه)
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم برگزار می‌شود
  • دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران دهم خرداد برگزار می‌شود
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • کلاس مجردها پس از ۶۰ ماه مجدداً مهمان دانشگاه تهران می‌شود
  • ۷۵ هزار نفر از عوامل اجرایی در استان تهران انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ را برگزار کردند