Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال ناپولی می‌گوید بازیکنانش نباید ترسی به خود راه دهند و از هواداران این تیم ایتالیایی خواست تا از آنها حمایت کند. ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۱ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جنارو گتوسو که شاگردانش پس از شکست 2 بر یک خانگی مقابل پارما، فردا شب (یکشنبه) در چارچوب هفته هفدهم سری A ایتالیا در خانه ساسولو به میدان خواهند رفت، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: اعضای تیم همکاری خوبی با من و کادرفنی‌ام داشته‌اند، از این‌رو خیلی سخت داریم تلاش می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما فلسفه کاری خودمان را داریم و می‌خواهیم ناپولی را به آن سطحی که در چند سال اخیر با سیستم متفاوتی داشته، بازگردانیم. ما باید ذهنیت بازیکنان را به مسیر درستش را بازگردانیم.

وی افزود: ما باید اضطراب را از خود دور کنیم و با آزادی خاطر و سبکی متفاوت بازی کنیم و از فوتبال‌مان لذت ببریم. من از چیزی نمی‌ترسم و در ناپولی هم هیچکس نباید به ترس فکر کند. من اینجا هستم تا به بازیکنانم حس آرامش بدهم. ما روی بازی بعدی تمرکز داریم و به جدول رده‌بندی نگاه نمی‌کنیم. همچنین نباید به این موضوع فکر کنیم که اگر پاس اول‌مان اشتباه شد، قطعاً درواز‌ه‌مان باز خواهد شد.

سرمربی ناپولی درباره بازی فردای تیمش نیز خاطرنشان کرد: ساسولو تیم قدرتمندی است که بازیکنان جوان مستعدی را در اختیار دارد و یک سرمربی به نام دی‌زربی که ارائه فوتبال باکیفیت را دوست دارد. دوست دارم فردا شب، تعادل و سازماندهی لازم را در تیمم ببینم و به هنگام ضربات شروع مجدد هم آشفته عمل نکنیم. بازیکنان ما همچنین نیاز به حمایت هواداران دارند.

وی تصریح کرد: ما در 10 روز نمی‌توانیم همه کار کنیم اما از زمانی که هدایت ناپولی را برعهده گرفتم، پیشرفت تیم را در تمرینات می‌بینم. من روش تمرینی متفاوتی نسبت به آنچلوتی دارم، به طوری که دوست دارم تمرینات پرفشار و سطح بالایی داشته باشیم. در ابتدا تیم کمی در اجرای این تمرینات مشکل داشت چون به آن عادت نداشت. از حیث بدنی گاهی اوقات در این موارد مشکلاتی به وجود می‌آید اما می‌خواهم متفاوت کار کنم.

گتوسو که خود زمانی در میلان شاگرد کارلو آنچلوتی بود، در خصوص معرفی این سرمربی ایتالیایی به عنوان سرمربی جدید اورتون گفت: شکی نداشتم که آنچلوتی با توجه به تجربه و رکوردهایی که دارد، بلافاصله باشگاهی دیگر برای همکاری پیدا خواهد کرد. با کارلتو تماس خواهم گرفت و به او بابت این موضوع تبریک خواهم گفت. من لحظات زیادی را با کارلتو تجربه کرده‌ام و برای او بهترین آرزوها را دارم.

آنچلوتی رسماً سرمربی اورتون شد

سرمربی ناپولی در پایان درباره وضعیت آینده حرفه‌ای چند بازیکن کلیدی این تیم از جمله دریس مرتسن، خوسه کایخون، پیتور زیلینسکی و آلان تأکید کرد: از صمیم قلب امیدوارم بازیکنان‌مان قرارداد جدیدی را امضا کنند چون بازیکنانی زیادی وجود ندارند که بهتر از آنها باشند.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط کارلو آنچلوتی ساسولو سری A ناپولی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کارلو آنچلوتی ساسولو سری A ناپولی کارلو آنچلوتی ساسولو سری A ناپولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۸۸۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنچلوتی: کمی استرس دارم!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید از دقایقی دیگر در بازی حساس نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بایرن مونیخ خواهد بود.

شاگردان کارلو آنچلوتی پس از شکست منچسترسیتی در ضربات پنالتی یک چهارم نهایی پا به نیمه نهایی گذاشتند و در دور رفت امشب در ورزشگاه آلیانز آرنا به میدان خواهند رفت.

هنگام ورود بازیکنان دو تیم به زمین و بازدید از چمن ورزشگاه، خبرنگار موویستار از فرصت استفاده کرد تا برای لحظات کمی با آنچلوتی صحبت کند.

این مربی ایتالیایی مقابل دوربین قرار گرفت و در مورد احساسش پیش از بازی حساس با بایرن گفت: "من کمی استرس دارم اما به تیمم اعتماد زیادی دارم، به خصوص در این فصل که نگرش و تعهد همه آن‌ها عالی بوده است."

او درباره اینکه پیش بینی می‌کند چقدر این بازی دشوار باشد، گفت: "ما می‌دانیم که در این بازی رنج می‌کشیم... همانطور که بایرن می‌داند آن‌ها هم باید رنج بکشند. کاری که باید انجام دهیم این است که برای آن آماده باشیم."

دیگر خبرها

  • با وجود علاقه ناپولی؛ قرارداد جانپیرو گاسپرینی با آتالانتا تمدید می‌شود
  • حق با توخل بود: وقتی هیچکس فکرش را هم نمی‌کرد
  • آنچلوتی: رئال مادرید در سطح خودش ظاهر نشد؛ بازی برگشت در برنابئو هیجان‌انگیز است
  • شاهکار کارلتو؛ ادامه شکست‌ناپذیری کارلو آنچلوتی مقابل بایرن مونیخ
  • آنچلوتی: کمی استرس دارم!
  • ناپولی برای استخدام کونته دچار تردید شد
  • توخل: می‌خواهیم به فینال ومبلی برسیم/ آنچلوتی یک اسطوره است
  • شایعات توافق آنتونیو کونته با ناپولی حقیقت ندارد
  • خلاصه بازی ناپولی ۲-۲ آاس رم (سری آ - 2023/24)
  • ده روسی: یک امتیاز را مقابل ناپولی زنده کردیم اما خواسته متفاوتی داشتیم