Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-01@09:55:00 GMT

اخبار ورزشی ۱۴:۳۰، شنبه، ۳۰ آذر ۱۳۹۸

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۸۸۹۶۷

قهرمانی دو ملی پوش ایران در روئینگ کاپ آسیا و پایان ششمین دوره مسابقات کشتی آزاد باشگاههای جهان با قهرمانی تیم بازار بزرگ ایران مهمترین خبرهای ورزش کشور در آخرین روز پائیزند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  دیگر عناوین اخبار ورزشی۱۴:۳۰ امروز اختصاص دارد به:   با حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رخ داد استقلال، پرسپولیس پارس جنوبی ، تراکتور، نساجی و صنعت نفت به مدت 30 روز از ثبت قرار داد بازیکنان جدید محروم خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    کشتی آزاد باشگاههای جهان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی خبرهای کوتاه:

تیم شطرنج زیر ۱۴ سال ایران با غلبه بر مغولستان در دور سوم جام ملت‌های آسیا، به سومین بُرد خود در این رقابت‌ها دست یافت. تیم کشورمان دور چهارم به مصاف هنگ کنگ می‌رود.
اردوی آماده‌سازی تیم فوتبال امید کشورمان با حضور ۲۵ بازیکن در قطر برپا شده است تا این تیم هرچه بهتر مهیای حضور در پیکار‌های قهرمانی آسیا شود.

سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد: با توجه به اطلاعیه استانداری تهران مبنی بر آلودگی شدید هوا، تمامی مسابقات فوتبال در این استان لغو و به تاریخی که متعاقبا اعلام می‌شود موکول خواهد شد.
کمیته پزشکی فدراسیون کشتی، علاوه بر پیگیری وضعیت مصدومیت حسن یزدانی، مصدومیت علیرضا کریمی را هم زیر نظر دارد.   یزدانی و کریمی هر دو در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان دچار مصدومیت شدند...
برای حضور در رقابت‌های جهانی، تیم آلیش بانوان کشورمان راهی قزاقستان شد. این رقابت‌ها از امروز تا دوم دی ماه برگزار می‌شود.
رقابت‌های ووشوی سبک «تای‌چی» کشور با قهرمانی تیم تهران به پایان رسید و تیم‌های آذربایجان غربی و البرز هم بترتیب دوم و سوم شدند.
در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر والیبال نشسته مردان ایران تیم‌های، شهرداری ورامین، شهدای ششم بهمن آمل، پالایش نفت آبادان برابر حریفان خود به برتری رسیدند.   با اعلام فدراسیون جهانی فوتبال، مهسا قربانی به عنوان داور و انسیه خباز مافی نژاد به عنوان کمک داور رقابت‌های گروه بی مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ قضاوت خواهند.
هادی شکوری - سرمربی تیم فوتبال دسته اولی رایکاء بابل، به دلیل ناتوانی در تعهدات مندرج در بند قراردادش مبنی بر پرداخت هزینه‌های جاری تیم، از این باشگاه اخراج شد.
با حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رخ داد استقلال، پرسپولیس پارس جنوبی، تراکتور، نساجی و صنعت نفت به مدت ۳۰ روز از ثبت قرار داد بازیکنان جدید محروم خواهد بود.
با اعلام اتحادیه جهانی؛ هند میزبان مسابقات کشتی قهرمانی بزرگسالان آسیا در سال ۲۰۲۰ شد. این رقابت‌ها ۲۹ بهمن تا ۴ اسفند امسال در دهلی نو برگزار خواهدشد.

همچنین رقابت‌ های کسب سهمیه المپیک روز‌های ۸ تا ۱۰ فروردین ماه سال آینده در شهر شیان چین انجام می‌شود.
رابرت لواندوفسکی مهاجم بایرن مونیخ به دلیل مصدومیت و نیاز به جراحی دستکم ۲ هفته از جمع باواریایی‌ها دور خواهد ماند.
پس از آنکه کریم بنزما مهاجم الجزایری الاصل تیم ملی فرانسه اعلام کرد حالا که دشان اورا به تیم ملی فرانسه دعوت نمی‌کند حاضر است برای تیم ملی الجزایر به میدان برود، کمیته المپیک الجزایر تصمیم گرفته بهه این بازیکن نشان افتخار بدهد.
میکل آرتِتا - کاپیتان سابق آرسنال به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال این باشگاه برگزیده شد، آرتتا به عنوان دستیار گواردیولا در منچسترسیتی مشغول به فعالیت بود.
دیه گو فورلان - ستاره سابق فوتبال اروگوئه - هدایت تیم اتلتیک پنارول این کشور را برعهده گرفت.
در دیدار پایانی مسابقات فوتبال جام باشگاه‌های جهان، امشب دو تیم لیورپول و فلامینگو در دوحه قطر به مصاف هم می‌روند.
هفته پانزدهم مسابقات بسکتبال جام باشگاه‌های اروپا - یورولیگ با پیروزی تیم‌های خیمکی، زسکامسکو، بارسلونا، آسوِل لیون و ستاره سرخ بلگراد به پایان رسید.
در بسکتبال حرفه‌ای ان بی‌ای، تیم‌های اوکلاهما، دالاس، میامی، کلیولند، ایندیانا، تورنتو، بوستون، دنور، پورتلند و؟
موفق به شکست حریفانشان شدند.
نگاهی به فوتبال باشگاهی در اروپا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: اخبار مشروح 14 وسی عناوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۸۸۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وکیل: مقابل بی‌نظمی و اخلال در فوتبال می‌ایستیم

رئیس کمیته اخلاق و انضباطی هیئت فوتبال استان تهران گفت: مقابل هر عنصری که سلامت ورزشی مسابقات و تمامیت فوتبال را خدشه‌دار کند، می‌ایستیم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌پایگاه اطلاع‌رسانی هیئت فوتبال استان تهران، امیرساعد وکیل رئیس کمیته اخلاق و انضباطی هیئت فوتبال استان تهران در پی اتفاقات اخیر و تعلیق بازی‌های لیگ دوی فوتبال تهران به دلیل ضرب و شتم داور، اظهار داشت: درباره وقایع ناگواری که در پایان بازی آرمان آفرینان و اتحاد ستارگان روی داد باید به این نکته بسیار مهم تأکید کنم که داور در مستطیل سبز، نماد قانون است و همان‌طور که زندگی با بی‌قانونی میسر نمی‌شود، برگزاری مسابقه فوتبال هم بدون داور شدنی نیست و همه وظیفه‌‌ای جز احترام به تصمیم داور نداریم.

وکیل ادامه داد: کمیته انضباطی و اخلاق هیئت فوتبال استان تهران در راستای تأکیدات سید میرشاد ماجدی ریاست محترم هیئت فوتبال استان تهران خود را مکلف می‌داند با هر عنصری که سلامت ورزشی مسابقات و تمامیت فوتبال را خدشه‌دار کند، مقابله کرده و برخوردی قاطعانه با افرادی داشته باشد که دنبال برهم زدن نظم بازی‌ها و بی‌حرمتی به جامعه داوری هستند.

رئیس کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان تهران نوید برخوردی محکم و قانونی را با خاطیان بازی اخیر داد و تصریح کرد: به باشگاه‌ها، مدیران، مربیان و بازیکنان اخلاق‌گرای فوتبال استان تهران که اکثریت قریب به اتفاق را تشکیل می‌دهند، این نوید را می‌دهم که با عوامل هنجارشکن در فوتبال پایتخت، برخوردی در چارچوب ضوابط قانونی خواهد شد؛ به طوری که داوران، بازیکنان، کادر فنی و باشگاه‌هایی که همواره به قوانین پایند بوده‌اند احساس امنیت و آرامش بیشتری در فضای فوتبال استان کنند و کسانی که با هر انگیزه و دلیلی دنبال به آشوب کشیدن فضای رقابت‌های ورزشی فوتبال استان هستند، بدانند که باید عطای هرج و مرج در زمین بازی را به لقایش ببخشند و در مسیر قانون حرکت کنند.

وی با تأکید به قانون‌مداری در دایره فوتبال گفت: فوتبالی که قرار باشد به توهین و خشونت کشیده شود حتی یک ارزن هم نمی‌‌ارزد و همکاران خدوم من در ارکان قضایی هیئت فوتبال استان تهران از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد تا عرصه فوتبال استان تهران را بر کسانی که قصد دارند نتایج مسابقات را خارج از زمین بازی رقم بزنند، هر روز تنگ‌تر و تنگ‌تر کنند. رویکرد کمیته انضباطی و اخلاق به شهادت همه افرادی که در جلسات رسیدگی در این کمیته حاضر شده‌اند مبتنی بر اصل احترام به ورزشکاران و زحمتکشان فوتبال استان است، اما از این پس، بیش از پیش به بداخلاقی‌ها واکنش جدی نشان داده خواهد شد و تردیدی ندارم انگیزه من و همه همکارانم در ارکان قضایی هیئت فوتبال، چیزی جز تثبیت عدالت و استقرار انضباط در مسابقات نیست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پایان لیگ برتر کانوپولو بانوان با قهرمانی تیم اصفهان خروشان
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۱ اردیبهشت
  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • پیام تبریک اینفانتینو و شیخ سلمان برای قهرمانی فوتسال ایران در آسیا + عکس
  • وکیل: مقابل بی‌نظمی و اخلال در فوتبال می‌ایستیم
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ اردیبهشت