Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-06@22:22:11 GMT

عکس ؛ آخرین خبر از بازگشت کامیابی نیا

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۸۹۴۷۳

عکس ؛ آخرین خبر از بازگشت کامیابی نیا

کمال کامیابی نیا باوجود بهبود آسیب دیدگی، هنوز به ترکیب اصلی برنگشته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

گابریل کالدرون با وجود تغییرات فراوان در ترکیب، تا اینجای فصل هیچگاه کمال کامیابی نیا را در ترکیب اصلی استفاده نکرده است. کمال کامیابی نیا که چند روز مانده به شروع لیگ، کتف خود را به تیغ جراحان سپرد، در هفته های اخیر پرسپولیسی ها را در اردو همراهی کرده اما کمتر پیش آمده که فرصت بازی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال احتمالا در دیدار مقابل شهرداری ماهشهر، کالدرون این بازیکن را جزو ۱۱ نفر اصلی قرار دهد. در این مدت محسن ربیع خواه مهره کارآمد و مطمئن پرسپولیس در پست هافبک دفاعی بوده اما کمال نیز مدعی بازی در این پست است و به هیچ عنوان نمی‌خواهد تمام بازی های فصل را از روی نیمکت مشاهده کند.

پرسپولیسی ها نیز منتظرند تا ببیند در چند بازی متوالی، فشرده و سخت، کمال چه نمایشی از خود نشان می‌دهد و امیدوارند فارغ از موضوع فنی، درباره کتف او اتفاقی رخ ندهد و خیالشان راحت شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: محسن ربیع خواه پرسپولیس تهران گابریل کالدرون محسن ربیع خواه محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران لیگ برتر پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس تراکتورسازی لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی ایران کارلوس کی روش جام جهانی تیم ملی فوتبال ایران یوونتوس لیونل مسی وینفرد شفر برانکو منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۸۹۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق خوشحال کننده برای ستاره پرسپولیسی در امارات

در فینال لیگ کاپ امارات دو تیم الوحده و العین به مصاف هم رفتند. الوحده که احمد نوراللهی را ۹۰ دقیقه در ترکیب اصلی خود داشت توانست در این بازی با یک گل به پیروزی برسد و جام قهرمانی را بالای سر برد.

تک گل الوحده را در این بازی لوپز در دقیقه ۱۵ به ثمر رساند.

این نخستین جامی است که نوراللهی با الوحده به دست می‌آورد. او فصل قبل هم با الاهلی قهرمان لیگ امارات شد.

دیگر خبرها

  • کامیابی‌نیا: چشمی 3 بار باید اخراج می‌شد/ حامدی‌فر به آینده خودش و استقلال ضربه زد!
  • کامیابی‌نیا: چشمی باید ۳ بار اخراج می‌شد!
  • کامیابی‌نیا: بازیکن استقلال حرکت زشتی کرد/ چشمی سه بار باید اخراج می‌شد+فیلم
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود!
  • مدافع مورد علاقه مارینوس به ترکیب گل‌گهر بازگشت
  • بازگشت مدافع سپاهان در بازی با استقلال (عکس)
  • بازگشت کمال به آزادی: امیدوار به خاطرات شیرین
  • اتفاق امیدوارکننده برای سپاهان در مصاف با پرسپولیس
  • اتفاق خوشحال کننده برای ستاره پرسپولیسی در امارات