Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا : یک مرد آمریکایی به دلیل آتش زدن نماد همجنسگرایان این کشور به ۱۶ سال حبس محکوم شد.

به گزارش رکنا، یک مرد آمریکایی به نام "آدولفو مارتینز" 30 ساله از اهالی " آیوا"، به دلیل آتش زدن تنها یک پرچم که متعلق به همجنسگرایان این کشور است، به 16 سال حبس محکوم شد.

به گزارش پایگاه خبری "usatoday"، وی با سرقت پرچم از کلیسای "امس یونایتد" و آتش زدن آن، به جرم نفرت‌پراکنی و عدم پیروی از آزادی‌بیان محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مارتینز با صدور حکم توسط قاضی، به علت آتش زدن پرچم 15 سال و به‌علت استفاده از مواد آتش‌زا به یک سال زندان محکوم شد.

"در ادامه گزارش تسنیم آمده است ، رینولدز" قاضی دادگاه مربوطه، درخصوص حکم گفت: «مارتینز اولین شخصی است که به جرم نفرت‌پراکنی در این کشور محکوم شده است.»

نکته قابل توجه این است که سالیان بسیاری در این کشور هیچ فردی به علت توهین به پیامبر اسلام، آتش زدن قرآن و آزار و اذیت مسلمانان به هیچ دادگاهی فراخوانده نشده است!

منبع: رکنا

کلیدواژه: بنزین دلار یارانه سرقت جرم قاضی اخبار حوادث حبس زندان آتش زدن یک مرد محکوم شد فیلم عکس عجیب ایران اصفهان زهرا تئاتر حوادث زن جوان وحشتناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۸۹۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان همکاری اسلامی حمله تروریستی به مسجدی در هرات را محکوم کرد

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، سازمان همکاری اسلامی با صدور بیانیه‌ای حمله تروریستی به مسجد امام زمان (عج) در شهر هرات در افغانستان را به شدت محکوم کرد.
 
گزارش ها حاکی از آن است که در این حمله خونین حداقل شش نمازگزار شهید و تعدادی دیگر زخمی شده‌اند.
  
این سازمان از مقامات کابل خواست تا تلاش‌های بیشتری را برای پایان دادن به چنین خونریزی‌هایی علیه غیرنظامیان افغان در سراسر کشور به کار گیرند.
 
سازمان همکاری اسلامی تاکید کرد که عاملان این حمله باید شناسایی شده و برای پاسخگویی به اقدام وحشتناک خود به دست عدالت سپرده شوند.
 
این سازمان در پایان مراتب تسلیت خود را به خانواده‌های قربانیان ابراز و برای مجروحان طلب شفای عاجل کرد.
 
گروه تروریستی داعش در بیانیه‌ای مسئولیت حمله به مسجد امام زمان(عج) در شهرستان گذره در هرات و شهادت شماری از نمازگزاران این مسجد را برعهده گرفت.
 

دیگر خبرها

  • شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» در دانشگاه آزاد ملارد طنین‌انداز شد
  • این زن بخاطر نوع لباسش به ۱۱سال زندان محکوم شد
  • بنیانگذار صرافی رمزارز به چهار ماه زندان در آمریکا محکوم شد
  • عربستان یک فعال زن را به ۱۱ سال زندان محکوم کرد / اتهامات: انتخاب نوع لباس و بیان دیدگاه‌ها در فضای مجازی
  • تجمع دانشجویان پزشکی مشهد در حمایت از جنبش دانشجویان آزادیخواه آمریکا
  • تظاهرات ضدصهیونیستی دانشجویان پاکستانی در مقابل کنسولگری آمریکا
  • سازمان همکاری اسلامی حمله تروریستی به مسجدی در هرات را محکوم کرد
  • گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • گزارش روزانه بورس ۱۲ اردیبهشت/ افت ۴ هزار واحدی شاخص
  • خشم محافل عراقی از دخالت‌های گسترده سفیر آمریکا در بغداد