Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری النشره، حزب مستقبل به ریاست سعد حریری، نخست وزیر مستعفی لبنان پس از دیدار با حسان دیاب، نخست وزیر جدید این کشور اعلام کرد در دولت آینده مشارکت نخواهد داشت؛ اما مانع تشکیل آن نیز چه بطور مستقیم و چه بطور غیرمستقیم نخواهد شد.

حزب مستقل همچنین ابراز امیدواری کرد دولت جدید لبنان از افراد متخصص مستقل تشکیل شود و این اقدام را سبب ایجاد پل‌های اعتماد میان مردم و قدرت عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حزب گفت: امیدواریم این زمان کمتر از ده و یا حتی شش هفته باشد؛ خصوصا آنکه دولت همچنان که مأمور شده، یکدست خواهد بود.

روز پنجشنبه رسانه‌ها از پایان رایزنی‌ها برای انتخاب نخست وزیر جدید لبنان خبر داده و اعلام کردند حسان دیاب، با کسب ۶۹ رأی به عنوان نخست وزیر جدید انتخاب شده است. وی همچنین پس از انتخاب به این سمت در تلاش برای سر و سامان دادن به وضعیت لبنان، در سخنانی تاکید کرد اوضاع این کشور اجازه وقت‌کشی را نمی‌دهد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سعد حریری حسان دیاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۸۹۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، در مراسم ویژه ای که برای اختتامیه همایش ملی مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی کشور با حضور خاندوزی وزیر اقتصاد، وحیدی وزیر کشور، عبدالملکی مشاور رئیس جمهور و دبیرشورای عالی مناطق و مدیران عامل، اعضای هیئت مدیره، معاونین و مدیران مناطق آزاد و ویژه در مشهد مقدس در نظر گرفته شده بود، از منطقه ویژه اقتصادی سهلان که توانسته بود رتبه اول در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور در کلیه مباحث مطرح شده کسب نماید تجلیل به عمل آمد.

این رتبه با توجه به عملکرد شاخص‌های ارزیابی سال ۱۴۰۲ سازمان‌های مناطق ویژه اقتصادی به منطقه برتر تعلق می‌گیرد.

کد خبر 6091504

دیگر خبرها

  • پیشنهاد افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی حقوق کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد
  • پیشنهاد افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی حقوق کارکنان دانشگاه آزاد
  • افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی افزایش حقوق در دانشگاه آزاد اسلامی
  • تمجید نخست‌وزیر بورکینافاسو از پیشرفت‌های ایران
  • ترکیه از نخست‌وزیر هلند برای دبیرکلی ناتو حمایت می‌کند
  • نخست وزیر اسکاتلند قصد استعفا دارد
  • منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد
  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست
  • بسته کمکی ۶۵ میلیون دلاری استرالیا برای اوکراین
  • شاهد «یقه‌گیری» نمایندگان مجلس دوازدهم نخواهیم بود