Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمشید نورشرق رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تعلیق فعالیت نقل و انتقالاتی باشگاه‌های لیگ برتری اظهار داشت: کل تیم‌هایی که در کمیته تعیین وضعیت بازیکنان دارای بدهی قطعی هستند از فعالیت در نقل و انتقالات تعلیق شدند. به جز سه باشگاه پیکان، ذوب آهن و سپاهان سایر تیم‌های لیگ برتری دیون قطعی دارند که تا زمان تعیین تکلیف نشدن آن‌ها نمی‌توانند در نقل و انتقالات شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درباره دلیل اعلام نام ۶ باشگاه از سوی کمیته انضباطی در فهرست باشگاه‌هایی که فعالیت نقل و انتقالاتی شان تعلیق شده است، گفت: ما فهرست تمام باشگاه‌هایی که بدهی قطعی دارند اعلام کرده ایم، اما کمیته انضباطی با صدور دستور موقت به دلیل امتناع و استنکاف ۶ باشگاه پرسپولیس، استقلال، صنعت نفت، پارس جنوبی، نساجی و تراکتور از اجرای حکم قطعی (کمیته انضباطی/ کمیته تعیین وضعیت) موضوع ماده ۸۹ مقررات انضباطی آن‌ها را به مدت ۳۰ روز از فعالیت نقل و انتقالاتی محروم کرده است.

او افزود: ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس روی هم رفته حدود ۷۰۰ میلیون بدهی قطعی دارند. خواهش می‌کنیم باشگاه‌ها اجازه ندهند کار به این مرحله برسد و نمایندگان شان را به صورت مستمر به کمیته تعیین وضعیت بفرستند تا اطلاعات روز پرونده‌های خود را در اختیار بگیرند.

رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال درباره تعداد شاکیان ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: نیازی به اعلام جزئیات نیست چراکه موارد متعددی وجود دارد. تنوع پرونده‌ها تنها منحصر به بازیکنان نیست. به صورت مثال برخی باشگاه‌ها درگیر پرونده پرداخت حق رشد هستند. در کل بدهی به بازیکن، مربی یا باشگاه‌ها منجر به صدور احکام قطعی شده است.

او افزود: ما فرض گرفتیم باشگاه در جریان رسیدگی به پرونده بوده و نماینده اش دعوت شده است. دادنامه هم در زمان مقرر برای آن‌ها ارسال و ابلاغ شده است. احکام ما قطعی است و باید بدهی‌ها تعیین تکلیف شود.

نورشرق تصریح کرد: پیش از این هم گفته بودیم پنجره نقل و انتقالاتی تیم‌های بدهکار مسدود شده است و اتفاقی نیست که دیروز و امروز انجام شده باشد. وقتی حکم قطعی صادر می‌کنیم موظف هستیم اقدامات اجرایی اش را هم درنظر بگیریم و اجرای حکم را به نتیجه برسانیم. به همین دلیل تا زمانیکه بدهی‌ها تعیین تکلیف نشود پنجره نقل و انتقالاتی این ۶ تیم که با همکاری کمیته انضباطی اعمال قانون شده اند، باز نخواهد شد.

او درباره اینکه آیا امکان دارد پنجره باشگاه‌های بدهکار باز هم با کدخدامنشی باز شود، اظهار داشت: فصل گذشته مدیران استقلال و پرسپولیس برای فعالیت در نقل و انتقالات و ثبت قرارداد‌های شان، عمده دیون خود را تسویه کردند. همکاری خوبی هم با کمیته تعیین وضعیت داشتند و اینگونه نبوده که ما فصل قبل وعده‌ای بدهیم و آن را انجام ندهیم.

بیشتر بخوانید: استقلال و پرسپولیس از نقل و انتقالات نیم فصل تعلیق شدند

او با اشاره به این موضوع که باشگاه‌های بدهکار با تعیین تکلیف بدهی‌های شان می‌توانند در نقل و انتقالات زمستانی فعالیت کنند، گفت: هدف ما این است تیم‌های بدهکار هم از این فرصت نقل و انتقالاتی مانند سایر تیم‌ها بهره‌مند شوند و از این امکان و ظرفیت استفاده کنند. تصور می‌کنیم مانند گذشته همکاری خواهند کرد.

رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال درباره آخرین زمان تعیین تکلیف بدهی‌ها بیان کرد: تا آخرین روز و ساعتی که سازمان لیگ برای نقل و انتقالات تعیین کرده باشگاه‌ها می‌توانند این کار را انجام بدهند و ما هم آماده همکاری هستیم تا کمترین وقت تلف شود. هر زمان بدهی تسویه یا تعیین تکلیف شود پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه‌ها باز می‌شود.

بنای ما بر تعامل است و به همین دلیل خواهش می‌کنم باشگاه‌ها نمایندگان محترم حقوقی شان را به شکل مستمر راهی کمیته تعیین وضعیت کنند تا با به روز شدن اطلاعات شان در زمان محدود نقل و انتقالاتی با محدودیت مواجه نشوند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۹۰۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت میدان در جنگ شناختی را رسانه‌ها و روایت‌ها تعیین می‌کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های نماز جمعه برازجان با تسلیت سالروز شهادت امام صادق علیه السلام اظهار کرد: ائمه ما (ع) زجر و مصیبتشان به خاطر این بود که دنبال حاکمیت الهی بودند؛ اگر امام صادق و امام باقر یک گوشه می‌نشستند و چند نفر دور خودشان جمع می‌کردند و فقط مسأله شرعی می‌گفتند، کسی به آنها کاری نداشت.

وی با گرامیداشت روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر بیان کرد: جمعیت هلال احمر با تربیت امدادگران جوان و با آموزش افراد متخصص و دلسوز برای مقابله با حوادث و اتفاقات احتمالی در جامعه می کوشد که اعضای جامعه را در مقابل رخدادها مصونیّت بخشیده و زمینه پیشگیری از وقایع احتمالی را بیش از پیش فراهم آورد.

امام جمعه دشتستان با اشاره به حمایت دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا از مظلومان فلسطین افزود: حوادث این روزهای دانشگاه‌های آمریکا و اروپا و اعلام حمایت دانشجویان این دانشگاه‌ها از مظلومان فلسطین و انزجار از جنایات دهشتناک صهیونیست‌ها، رویدادی بی‌سابقه را رقم زده است.

وی تاکید کرد: در هر نقطه‌ای از عالم، هر نهضت و جریانی که با هدف بیداری ملّت‌ها و رهایی آنها از بندهای استثمار و استعمار قد علم کرده است، نظام‌های مستکبر جهانی در پی سرکوبی و خاموش کردن صدای این بیداری برآمده‌اند.

مصلح تصریح کرد: موضوع اصلی این دشمنان بشریت که به‌عنوان یک راهبرد اساسی از سوی آنان دنبال می‌شود، جلوگیری از شکل‌گیری این آگاهی و بیداری عمومی است زیرا اگر این بیداری شکل بگیرد منافع آنها به خطر می‌افتد.

وی با اشاره به حماسه وعده صادق تاکید کرد: حماسه‌ها، روایت فتح می‌خواهند؛ و الا چنان دستخوش تحریف می‌شوند که اصل ماجرا کاملاً تغییر ماهیت می‌دهد و یا کاملاً از حافظه‌ها محو می‌گردد. این واقعیت یکی از بزرگترین درس‌های قیام عاشورا است.

امام جمعه دشتستان افزود: امروز در فضای جنگ شناختی، وضعیت میدان را رسانه‌ها و روایت‌ها تعیین می‌کنند. حماسه وعده صادق، نه تنها از این قاعده مستثنی نیست، بلکه چون مواجهه مستقیم با طلسم حیات و شیشه عمر تمدن مادی غرب یعنی اسرائیل داشته است، بیش از سایر حماسه‌ها به روایت فتح نیازمند است.

کد خبر 6095645

دیگر خبرها

  • انتقاد مجتبی حسینی از آقای ایکس: بازیکن ما را رها کن!
  • تعیین کمیته ویژه برای بررسی رویداد اخیر در بدخشان
  • تسویه بدهی گازی پتروشیمی ها به دلیل ماهیت مصارف قطعی تبصره هدفمندی یارانه‌ ها باید سریعا انجام پذیرد
  • تغییر فرمول تعیین دستمزد کارگران قطعی شد؟
  • خبر جدید درباره رقم دستمزد ۱۴۰۳ / تغییر فرمول تعیین دستمزد کارگران قطعی شد؟
  • برق ۳۰ نقطه در اهواز قطع شد
  • وضعیت برق مناطق اهواز به حالت عادی در آمده است
  • وضعیت میدان در جنگ شناختی را رسانه‌ها و روایت‌ها تعیین می‌کنند
  • این کشور همه فعالیت‌های تجاری با اسرائیل را تعلیق کرد
  • ترکیه کلیه فعالیت‌های تجاری با رژیم صهیونیستی را تعلیق کرد