Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش مهر به نقل از رویترز، «یو ونز» (You Wenze) سخنگوی کمیته امور خارجی کنگره ملی خلق چین (NPC) امروز شنبه در واکنش به لایحه بودجه نظامی آمریکا که دیروز جمعه به امضای ترامپ رسید، اعلام کرد: طرح ایالات متحده برای مداخله در امور دیگر کشورها به بهانه دموکراسی و حقوق بشر، هرگز موفق نخواهد شد.

این در حالیست که دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا بودجه نظامی این کشور برای سال آتی میلادی را به امضا رساند- بودجه‌ای که رقم آن به ۷۳۸ میلیار د دلار می‌رسد و یکی از ارکان ایجاد ارتش فضایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۹۰۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار فیفا به محرومیت رئال، بارسا و تیم ملی اسپانیا

فوتبال اسپانیا به دلیل مداخله دولت در آستانه «محرومیت بزرگ» قرار دارد.

به گزارش فارس؛ «پیامد مرگبار در انتظار فوتبال اسپانیا به خاطر مداخله دولت»، این گزارش امروز (دوشنبه) نشریه آس اسپانیا از دخالت وزارت ورزش این کشور در امور فدراسیون فوتبال است.

طبق قانون فیفا هیچ دولتی حق ندارد که در امور فوتبال دخالت کند در غیر این صورت فوتبال آن کشور تعلیق و از حضور در تمامی مسابقات بین المللی محروم می شود.

پیش از این کشورهایی مثل کنیا و زیمباوه به دلیل مداخله دولت در امور فوتبال محروم شدند.

فیفا با مداخله دولت ها در امور فوتبال به صورت جدی برخورد می کند و در این زمینه به هیچ وجه کوتاه نمی آید.

نشریه آس گزارش می‌دهد که «فیفا و یوفا با ارسال نامه ای تهدیدآمیز به وزارت ورزش اسپانیا» خواهان توضیح ایجاد کمیسیونی در فدراسیون این کشور شدند که این کمیسون را «مصادق دخالت دولت در فوتبال می‌دانند».

بر اساس گزارش رسانه مادریدی، وزارت ورزش اسپانیا «یک هفته زمان دارد» تا درباره ایجاد این کمیسیون روشنگری کند در غیر این صورت «خطر محرومیت تیم ملی اسپانیا از یورو و محرومیت رئال و بارسلونا» از لیگ قهرمانان وجود دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • هشدار فیفا به محرومیت رئال، بارسا و تیم ملی اسپانیا
  • آمریکا ۸۱ فروند بمب‌افکن اسقاط برای کی‌یف خرید؛ اهداف پنهان واشنگتن زیر ذره‌بین رسانه‌ها
  • چین معافیت تعرفه‌ای واردات محصولات آمریکایی را تمدید می‌کند
  • اختلاف ها حل نشد اما واشنگتن و پکن مسیر گفت و گو را انتخاب کردند
  • سنگ‌اندازی واشنگتن در توافق راهبردی عراق و ترکیه
  • تداوم مداخله جویی واشنگتن؛ کاخ سفید خواستار آزادی خواننده رپ ایرانی شد
  • ادامه مداخله جویی واشنگتن؛ کاخ سفید خواستار آزادی خواننده رپ ایرانی شد
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی