Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-05@03:05:21 GMT

آسیایی‌ها به توان و قدرت تیم ما ایمان دارند

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۹۰۷۷۴

آسیایی‌ها به توان و قدرت تیم ما ایمان دارند

رئیس فدراسیون فوتبال بعد از ظهر امروز در دوحه در جمع اعضای تیم ملی فوتبال امید حضور یافت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از سایت فدراسیون فوتبال، مهدی تاج در جمع بازیکنان تیم فوتبال امید ایران گفت: باید شاکر باشید که فرصت حضور در این تیم را پیدا کرده اید و امروز نماینده یک ملت هستید. شما باید برای شادی دل مردم ایران با تمام وجود بجنگید و بدانید در چه موقعیت مهمی قرار دارید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس فدراسیون فوتبال اضافه کرد: پیروزی یا شکست در میدان ورزشی حاصل می‌شود اما مهم این است که با تمام وجود برای موفقیت و سربلندی کشور تلاش کنید. این تیم شایستگی موفقیت را دارد و من در صحبت‌هایی که با سایر رؤسای فدراسیون‌های آسیایی دارم می‌بینم تا چه حد به قدرت و توان تیم ما باور دارند. در واقع همیشه ایران را مدعی اصلی می‌دانند.

تاج همچنین گفت: فدراسیون با وجود همه مشکلات مالی با تمام وجود از تیم امید حمایت کرد و هرچه در توان داشتیم به کار گرفتیم. باز هم به تمام وظایف و مسئولیت‌های خودمان عمل می‌کنیم و تا آخرین لحظه حامی این تیم هستیم، تنها از شما یک انتظار داریم که از همه ظرفیت و توان خودتان استفاده کنید و با کمک و راهنمایی کادر فنی بتوانید در این رویداد مهم پیروز باشید.

در پایان این جلسه صمیمی که با حضور ابراهیم شکوری سرپرست دبیرکلی، اکبر محمدی رئیس کمیته جوانان و سعید دقیقی مشاور رئیس فدراسیون برگزار شد، حمید استیلی با قدردانی از حمایت‌های مجموعه فدراسیون فوتبال گفت: من از طرف همه اعضای تیم از آقای تاج همین‌طور آقای شکوری تشکر می‌کنم. این عزیزان در این مدت واقعاً تمام تلاش خودشان را به‌کار گرفتند و با وجود مشکلات مالی که در کشور وجود دارد و همه محدودیت‌های فدراسیون فوتبال از تیم تا اینجا حمایت کردند و باز هم حمایت‌ها ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/4127/

منبع: آنا

کلیدواژه: تیم ملی امید رئیس فدراسیون فوتبال مهدی تاج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۹۰۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت پرسپولیس رد شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به نقل از ‌سایت رسمی فدراسیون فوتبال؛ در خصوص استیناف باشگاه پرسپولیس نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم به توقف رسیدگی در خصوص شکایت باشگاه پرسپولیس علیه باشگاه آلومینیوم اراک مبنی بر عدم برقراری نظم در بازی مورخ 26 بهمن ماه 1402 و همچنین رد شکایت باشگاه تجدیدنظرخواه نسبت به عملکرد داور مسابقه صادر گردیده است با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید به عمل نیامده، مستنداً به ماده 106 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تائید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902132

دیگر خبرها

  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش
  • حکم فدراسیون در مورد هوادار جنجالی سپاهان!
  • بسیج و سپاه با تمام قدرت در کنار مردم امامزاده ابراهیم(ع) است
  • سردار رادان: دشمن با تمام توان درحال از بین بردن حجاب است
  • اعلام رای کمیته استیناف درباره پرسپولیس
  • کرمان زیرساخت‌های برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال را دارد
  • شکایت پرسپولیس رد شد
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • ورودرئیس فدراسیون فوتبال به کرمان