Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-27@18:22:50 GMT

رئیس بانک مرکزی انگلیس مشخص شد

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۹۰۹۱۶

اندرو بیلی جایگزین مارک کارنی در پست ریاست بانک مرکزی انگلیس خواهد شد. ناطقان: به نقل از خبرگزاری فرانسه، رسانه های مختلف انگلیسی از نهایی شدن ریاست ریاست اندرو بیلی بر بانک مرکزی این کشور خبر داده اند. بیلی پیش‌تر در بین سال های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۶ معاون رئیس بانک مرکزی انگلیس بوده است.

مارک کارنی ۵۴ ساله که در حال حاضر ریاست بانک مرکزی انگلیس را بر عهده دارد سی و یکم ژانویه هم زمان با خروج انگلیس از اتحادیه اروپا پس از شش سال از سمت خود کناره گیری خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته یک منبع آگاه در دولت انگلیس، این انتصاب ممکن است تا پیش از پایان این هفته اعلام شود.

رئیس جدید بانک مرکزی انگلیس وظیفه دشواری را برای تعیین و مدیریت سیاست های پولی این کشور در دوران گذار و خروج از اتحادیه اروپا بر عهده خواهد داشت. هم چنین تصمیم گیری در خصوص نرخ بهره و احتمال کاهش بیشتر آن از مقطع فعلی به منظور تقویت رشد اقتصادی یکی دیگر از مهم ترین مسائلی خواهد بود که رئیس جدید باید در خصوص آن تصمیم گیری کند.

راث گریگوری، کارشناس مسائل اقتصادی در موسسه " کپیتال اکونومیکس" گفت: آن ها ممکن است حتی سقف نرخ بهره را افزایش دهند و موضع سختگیرانه تری در قبال حفظ استقلال خود در برابر دولت اتخاذ کنند.

مارک کارنی که از جمله مخالفین خروج بدون توافق از اتحادیه اروپا محسوب شده و دارای اختلافاتی با دولت بوریس جانسون نیز بوده است، با هشدار نسبت به نادیده گرفتن پیامدهای برگزیت بدون توافق گفته بود که چنین کاری ریسک‌های قابل ملاحظه‌ای برای اقتصاد انگلیس در پی خواهد داشت و بهتر است با در نظر گرفتن یک دوره گذار به اقتصاد اجازه داد خود را به بودن در فضای خارج از اتحادیه اروپا تطبیق دهد. منبع: ایسنا برچسب ها: رئیس بانک مرکزی ، انگلیس ، جایگزین

منبع: ناطقان

کلیدواژه: رئیس بانک مرکزی انگلیس جایگزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۹۰۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت همکاری های بانکی ایران و افغانستان

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از کابل، بانک مرکزی افغانستان امروز در خبری از دیدار حسن کاظمی قمی نماینده ویژه رئیس جمهور و رئیس نمایندگی سیاسی ایران در کابل با « هدایت الله بدری » رئیس بانک مرکزی افغانستان خبر داد و اعلام کرد: در این دیدار توسعه همکاری های تجاری و بانکی میان ایران و افغانستان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
بدری، توسعه همکاری های بانکی و تجاری با ایران را حایز اهمیت دانست و گفت: افغانستان در چارچوب قوانین و مقررات برای تقویت روابط بانکی از هیچ گونه همکاری دریغ نخواهدکرد.
رئیس بانک مرکزی افغانستان، همکاری های مناسب بانکی میان دو کشور را زمینه ساز تسهیل تجارت برای بازرگانان دو کشور دانست و گفت: بانک مرکزی افغانستان متعهد است زمینه ارائه خدمات بانکی مطابق با معیارهای جهانی را فراهم کند.

دیگر خبرها

  • سفر رئیس کل بانک مرکزی به عربستان
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • رئیس کل بانک مرکزی به عربستان رفت
  • رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • فرزین به عربستان رفت
  • رئیس‌کل بانک مرکزی راهی عربستان شد
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی راهی عربستان شد
  • مجلس آتش‌بیار معرکه است!
  • کاهش غیر منتظره نرخ تورم در حوزه پولی یورو /انتظارات بازار و بانک مرکزی اروپا
  • تقویت همکاری های بانکی ایران و افغانستان