Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی تغییرو تحولات در وزارت کشاورزی پس از چندین انتصابات جدید مدیرکل دفتر وزارتی وزارت جهاد منصوب شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، امروز سرپرست وزارت جهاد ، هاشم ولی‌پور مطلق متولد 1352 را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به سمت مدیرکل دفتر وزارتی منصوب کرد. وی پیش از این رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان جنوبی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباس کشاورز که حدود چند هفته‌ای است پس از استعفای محمود حجتی در این سمت فعالیت می‌کند، قول جوان‌گرایی و استفاده از ظرفیت زنان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در بدنه وزارت جهاد کشاورزی داده است. تاکنون چندین انتصاب در این وزارتخانه انجام داده و امروز نیز یک مدیر جوان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در وزارت جهاد کشاورزی به کار گرفته است.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: فارس

کلیدواژه: کشاورزی زنان جهاد خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۹۱۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح جزئیات برگزاری جشنواره سرود فجر/ سرود تقویت می‌شود

مدیرکل دفتر موسیقی در نشست خبری جشنواره سرود فجر به جزئیات برگزاری این جشنواره پرداخت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نشست رسانه‌ای اولین جشنواره سرود فجر، امروز _سه شنبه هجدهم اردیبهشت_ با حضور امیرحسین سمیعی مدیرکل دفتر موسیقی، حسین صیامی دبیر اجرایی جشنواره و حامد جلیلی دبیر و مسئول دفتر سرود اداره کل موسیقی و دبیر جشنواره در سالن جلسات دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد؛ در ابتدای این نشست حامد جلیلی دبیر جشنواره ملی سرود فجر به بیان روند برگزاری این جشنواره پرداخت و اظهار کرد: از مهر سال گذشته جشنواره با انتشار فراخوان آغاز و پس از ماجراهای مربوط به فراخوان و دیگر رویدادهایی که در این راستا تا پایان تیرماه انجام گرفت، گروه‌های مختلف سرود در چهار منطقه کشور به رقابت با یکدیگر پرداختند.

وی افزود: بعد از پایان مرحله دوم، مرحله «راهبری» جشنواره نیز آغاز شد؛ شرایطی که باید گروه‌ها بر اساس اجرای زنده آثارشان در بخش نهایی شرکت کند.

دبیر جشنواره ملی سرود فجر درباره تاریخ برگزاری بخش نهایی جشنواره ملی سرود فجر هم گفت: بخش نهایی جشنواره ملی سرود فجر با حضور ۲۹ گروه مختلف طی روزهای دهم و یازدهم و دوازدهم تیر در قالب مرحله داوری در تالار وحدت تهران برگزار می‌شود و چهاردهم تیرماه اختتامیه این جشنواره خواهد بود.

جلیلی با اشاره جایزه رویش ادامه داد: غیر از جوایز بخش رقابتی، جایزه‌ای به نام «رویش» طراحی شده که در قالب ویژه به گروه‌های سرود آموزش و پرورش تقدیم می‌شود، البته اینکه ما در هر بخشی یک جایزه داشته باشیم موضوع مهمی است که تاکنون در جشنواره‌های سرود نداشتیم؛ شرایطی که امیدوارم در دوره‌های آتی جشنواره بتوانیم شاهد توفیقاتی باشیم.

امیرحسین سمیعی مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در ادامه این نشست اظهار کرد: تلاش ما این است که در حوزه آموزش، کیفیت اجرا و کشف استعداد شاهد اتفاقات خوبی از پس برگزاری جشنواره ملی سرود فجر باشیم، در این راستا علاوه بر فعالیت‌های ستاد جشنواره برنامه‌هایی برای سفر به استان‌ها هم صورت گرفته که بتوانیم در قالبی بی‌واسطه شرایط بهتری را برای ارائه اثرشان در قاب‌های رسانه‌ای و موارد مربوط به اجراهای صحنه‌ای فراهم سازیم.

وی با تاکید بر اینکه ارتقای کیفیت برای ما بسیار مهم است، افزود: فرآیندی که اکنون در استان‌ها آغاز شده و ما تصمیم داریم هم در حوزه گروه‌های سرود و هم گروه‌های کُر نسبت به شناسایی و حمایت از گروه‌ها اقداماتی را انجام دهیم؛ این مهم‌ترین رویکردها در دفتر موسیقی در حوزه‌های آکاپلا، کُر و سرود خواهد بود و امیدوارم در سفرهای استانی بعد نیز محقق شود.

مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه عنوان کرد: قرار است بعد از پایان جشنواره کارهای منتخب در قالب آثار با کیفیت ضبط استودیویی داشته باشند تا بتوانیم در آینده شرایط بهتری برای سرود و گروه‌های کر فراهم کنیم.

منبع: فارس

کد خبر 751458

دیگر خبرها

  • تشریح جزئیات برگزاری جشنواره سرود فجر/ سرود تقویت می‌شود
  • آمار واقعی مبنای مدیریت هوشمند بازار محصولات کشاورزی است
  • مدیر دفتر شهردار و دستیار ویژه ارتباطات مردمی منصوب شدند
  • ۵۰ درصد پروژه‌های وزارت جهاد کشاورزی مربوط به آب و خاک است
  • مدیر دفتر شهردار تهران و دستیار ویژه ارتباطات مردمی منصوب شدند
  • تجهیز زیر ساخت‌های ۹۰ درصد روستا‌های ایران
  • انتفاد از کاهش سهمیه سوخت کشاورزان
  • صدور بیش از ۶ میلیون جلد سند مالکیت روستایی
  • کاشت مو ، کلید داشتن موهایی جوان و شاداب
  • دلایل استعفای امام جمعه رفسنجان پس از ۳۹ سال فعالیت /تاکید بر جوان گرایی