Web Analytics Made Easy - Statcounter

اختتامیه نمایشگاه ملی فرش ماشینی در کاشان با حضور مسئولان منطقه، استانی و ملی برگزار شد. ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۳ استانها کاشان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، اختتامیه نمایشگاه ملی فرش ماشینی در کاشان با حضور شرکت‌کنندگان از سراسر کشور، مسئولان منطقه، استانی و کشوری در محل موقت برگزاری نمایشگاه‌های شهرستان کاشان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل توسعه خدمات بازرگانی سازمان توسعه تجارت ایران در این مراسم از صادرات 30 میلیارد دلار صادرات غیرنفتی در هشت ماهه نخست سال جاری خبر داد و اظهار داشت: این میزان صادرات در شرایطی است که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی شدیدترین تحریم‌ها را اعمال کردند و بر اساس اعلام بانک مرکزی 75 درصد ارز حاصل از این صادرات به کشور بازگشته است.

احسان قمری با بیان اینکه این میزان صادرات در شرایط فعلی بسیار قابل توجه است، افزود: تولیدکنندگان در زمینه صادرات تمام تلاش خود را به کار گرفتند و اقتصاد این مملکت را همچنان پویا نگه داشتند و دولت نیز با وجود تمامی محدودیت‌های خود یاری‌گر صنعتگران و تولیدکنندگان بوده است.

وی با بیان اینکه شش هزار میلیارد ریال در لایحه بودجه سال 99 درنظر گرفته شده است، ابراز داشت: بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب صادرات کشور بر 15 کشور همسایه متمرکز شده است.

نمایشگاه «شب یلدا» در رشت به روایت تصویرافتتاح نمایشگاه «نماز در آیینه هنر» در بوشهر به روایت تصویرنمایشگاه کتاب دفاع مقدس تمدید شد

قمری با بیان اینکه میزان واردات از کشورهای همسایه در سال جاری به یک هزار و 160 میلیارد دلار رسیده است، گفت: با وجود این میزان واردات میزان صادرات به این کشورها به 24 میلیارد دلار رسیده است اما باید اذعان کرد که نمی‌توان با تمامی کشورهای همسایه مبادله داشت.

مدیرکل توسعه خدمات بازرگانی سازمان توسعه تجارت ایران ضمن تاکید بر تحقق منویان رهبر معظم انقلاب مبنی بر رونق تولید تصریح کرد: نمایشگاه ملی فرش ماشینی در کاشان یکی از مهمترین مواردی بود که در سال های اخیر دچار غفلت شده بود و خشوبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته جواز برپایی آن صادر و در موعد مقرر برپا شد.

وی ضمن تاکید بر برپایی بخش نخست نمایشگاه دائمی کاشان در شهریور سال آینده اذعان کرد: صادرکنندگان و تولیدکنندگان فرش ماشینی در کاشان سابقه طولانی دارند و بر همین اساس لازم است مسئولان با پیگیری مستمر این موضوع محقق شود.

انتهای پیام/803/ ع

R7760/P1494/S6,1369/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۹۱۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری هشتمین کنگره علمی جشنواره خوارزمی در کاشان

هشتمین کنگره علمی‌پژوهشی دانش‌آموزی جشنواره خوارزمی با ارائه دستاوردهای پژوهشی در کاشان برگزار شد.

به گزارش، خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حمزه چاوشی، دبیر علمی کنگره ملی خوارزمی، اظهار کرد: هشتمین کنگره علمی-پژوهشی دانش آموزی جشنواره خوارزمی با ارائه دستاوردهای پژوهشی در کاشان برگزار شد.

وی افزود: این کنگره علمی-پژوهشی با حضور بیش از ۱۲۰ دانش‌آموز پسر برگزار شد و از بین ۵۵ طرح ارائه شده، پس از ۲ نوبت داوری، ۳۵ طرح پژوهشی در زمینه‌های مختلف علوم ریاضی-علوم تجربی و علوم انسانی برای حضور در کنگره انتخاب شد.

دبیر علمی کنگره ملی خوارزمی خاطرنشان کرد: این جشنواره با هدف شناسایی علایق و استعدادهای دانش‌آموزان و تقویت روحیه خود باوری و اعتماد به نفس و کار گروهی برگزار شد

چاوشی تصریح کرد: ساخت گلخانه هوشمند، ساخت دستگاه تولید نخ پلاستیکی، ساخت و بررسی دهان‌شویه گیاهی بر ضد باکتری استرپتوکوکوس موتانس، رنگ بری از پساب‌های کارخانجات نساجی کاشان، بررسی گیاه خارمریم بر شاخص‌های کبد چرب، ساخت ماشین هوشمند، تأثیر آموزش تفکر انتقادی بر خودکار آمدی تحصیلی و انگیزشی تحصیلی دانش آموزان متوسطه اول کاشان از جمله طرح‌های ارائه شده در این کنگره است.

وی اضافه کرد: طرح‌های بر گزیده این جشنواره به جشنواره طرح‌های پژوهشی مدارس سمپاد کشور معرفی می‌شوند.

به گزارش ایمنا؛ هشتمین کنگره علمی-پژوهشی خوارزمی با هدف شناسایی علایق و استعدادهای دانش آموزان در دوره اول متوسطه در دانشگاه آزاد اسلامی در دو قسمت سخنرانی و ارائه پوستر برگزار شد.

کد خبر 751106

دیگر خبرها

  • اختتامیه نخستین جشنواره قلب شهر برگزار می‌شود
  • رشد ۱۷ درصدی صادرات کالا از گمرک کرمانشاه طی فروردین سال جاری
  • برگزاری هشتمین کنگره علمی جشنواره خوارزمی در کاشان
  • صادرات نفت عراق کاهش یافت
  • اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر ساوجبلاغ برگزار می‌شود
  • نمایشگاه کتاب به مثابه پارک برای گشت‌وگذار نیست!
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در چابهار برگزار شد
  • جشنواره «چای گلاب و عطر حرم» در کاشان برگزار می‌شود
  • طی یک سال؛ صادرات ۹۰ درصدی محصولات خام پتروشیمی ایران به چین
  • چین صدر جدول نمایشگاه‌ها؛ ۸۵ درصد صادرات ایران برپایه نفت است