Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفده ماهی که مرتضی تبریزی در استقلال گذرانده، به اندازه هفده سال برای این مهاجم با تلخی همراه بوده.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مرتضی تبریزی در موقعیت عجیبی گیر افتاده. مهاجم ترکه ای و سربه زیری که آمده بود مشکلات گلزنی استقلال را حل کند اما در عمل تبدیل به یکی از ناموفق ترین خریدهای دهه نود آبی های تهران شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنقدر که این روزها، هرازگاهی که نوبت به مرتضی تبریزی می رسد که به عنوان بازیکن تعویضی دقایقی فرصت بازی پیدا کند، کسی منتظر گل زدن او نیست. طعنه آمیز است که خود مرتضی هم خیلی وقت است که از خودش توقع گل زدن و درخشیدن و ستاره شدن ندارد. در حالی که او همچنان یکی از بهترین مهاجمان شاغل در لیگ فوتبال ایران محسوب می شود.

مرتضی تبریزی که با هیاهو و جنجال از ذوب آهن جدا شد و پیراهن آبی را بر تن کرد، هیچ وقت نتوانست حتی در یک بازه زمانی کوتاه روی سکوها محبوبیتی برای خودش دست و پا کند. مرتضی با اینکه در روز رونمایی اش در ترکیب اصلی استقلال، در کمتر از نیم ساعت دروازه تراکتور را گشود اما در ادامه لیگ هجدهم آن قدر موقعیت از دست داد و کم اثر شد که قبل از رسیدن به نیم فصل، به نیمکت منتقل شود.

با ورود استراماچونی هم تغییری در وضعیت تبریزی رخ نداد؛ دو سه بازی حضور در ترکیب اصلی و بعد تبعید به نیمکت. او حتی در جام حذفی، در زدن ضربه پنالتی هم ناموفق بود تا در ادامه فصل، در مسابقه رسیدن به ترکیب اصلی حتی از سجاد آقایی هم عقب تر بماند.

دقیقه ۹۵ بازی با ماشین سازی، موقعیت بزرگی که جلوی دروازه به وجود آمد، می توانست سرنوشت مرتضی تبریزی را در استقلال تغییر دهد. آن توپ اگر گل می شد، روند شکست ناپذیری استقلال در لیگ را به عدد ۱۲ می رساند اما تبریزی این بار هم همان کاری را کرد که در این ۱۷ ماه بارها انجام داده بود؛ «فرصت سوزی». این شاید آخرین پرده از حضور ناموفق تبریزی با پیراهن آبی باشد. مهاجمی که در شب شکست مقابل ماشین سازی، شعارهای تندی از روی سکوها شنید و به نظر می رسد شرایط به گونه ای پیش می رود که هیچ کس از جدا شدن او در تعطیلات نیم فصل تعجب نکند.

این روزها کمتر کسی به خاطر می آورد روزگاری نه چندان دور مرتضی تبریزی یکی از مهاجمانی بود که مورد توجه کارلوس کی روش قرار داشت و اگر به تیم ملی نرسید، صرفاً به خاطر همزمانی با یک نسل بااستعداد مثل سردار آزمون، مهدی طارمی، کریم انصاری فرد و رضا قوچان نژاد بود.

مرتضی تبریزی تازه ۲۸ ساله شده و هنوز فرصت زیادی دارد که در لیگ ایران ادامه دهد. شاید یک انتقال هوشمندانه، این مهاجم سابقاً گلزن را بار دیگر به مدار موفقیت برگرداند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال مرتضی تبریزی استراماچونی کارلوس کی روش استراماچونی استقلال کارلوس کی روش ماشین سازی مرتضی تبریزی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران لیگ برتر پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس تراکتورسازی لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی ایران کارلوس کی روش جام جهانی تیم ملی فوتبال ایران یوونتوس لیونل مسی وینفرد شفر برانکو منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۹۱۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)

به گزارش ورزش سه، دو بازیکن جوان استقلال در هفته های پایانی لیگ هم از اثبات خود به کادرفنی این تیم خسته نشدند و همچنان با انگیزه‌های بالا در تمرینات این تیم شرکت می‌کنند تا شانس خود را در ادامه لیگ و همچنین برای فصل بعد با پیراهن آبی دنبال کنند.

امیرعلی صادقی بازیکن جوان استقلال که در دیدارهای دوستانه برای این تیم گلزنی کرد و در تمرینات هم حضور کامل داشته هنوز فرصت حضور در زمین را پیدا نکرده و حتی برای دقایق کوتاه هم به زمین فرستاده نشده تا در کنار خالدآبادی تنها بازیکنی باشد که در زمین حضور پیدا نکرده است.

سامان تورانیان در بازی با نساجی 7 دقیقه و در بازی با پیکان در دقیقه 92 وارد زمین شد و فرصت حضور کمتر از ده دقیقه در تیم استقلال داشته است، البته حضور حردانی، یامگا و فخرالدینی در بازی نکردن این بازیکن جوان بی‌تاثیر نبوده است.

تورانیان و صادقی در تمرین دیروز استقلال کنار دیگر بازیکنان به وزنه زدن پرداختند و آماده دیدار با تراکتور شدند.

دیگر خبرها

  • ملاقات کاپیتان استقلال با بازیگر مشهور استقلالی + عکس
  • آخرین روزهای استقلالی بودن | خداحافظی نزدیک است
  • صاعقه در تمرین تیم ملی والیبال! (عکس)
  • نقطه ضعف استقلالی‌ها، فن اصلی تراکتور
  • استقلالی‌ها شارژ مالی شدند
  • پرداخت ۱۵ درصد از قرارداد استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور
  • استقلالی‌ها پولدار شدند
  • دروازه‌بان استقلالی، دل عنایتی را برد (عکس)
  • شش دانگ حواس حردانی به استقلالی سابق!
  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)