Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسول بخشی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این میزان سبد کالا به ارزش ۷۲۰ میلیون ریال توسط خیران مراکز نیکوکاری در بین خانواده‌های نیازمند و مددجویان تحت پوشش این نهاد به مناسبت شب یلدا توزیع شد.

وی افزود: این سبد کالا شامل؛ هندوانه، انار، سیب، پرتقال، روغن، برنج و پوشاک است که در بین خانوارهای تحت پوشش توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تعداد حامیان نیکوکار که ایتام تحت پوشش این نهاد را حمایت می‌کنند، ۲ هزار و ۲۰۹ نفر است که از ۳۱۱ یتیم حمایت می‌کنند.

وی اظهار داشت: امسال حامیان ایتام در اهدای جهیزیه به پنج نوعروس با هزینه ۷۰۰ میلیون ریال و جهت تعمیر سه واحد مسکن ایتام نیز ۷۰۰ میلیون ریال کمک کردند.

«بخشی» اضافه کرد: حامیان در زمینه خرید لوازم خانگی برای یتیمان، ۱۰ مورد به ارزش ۲۰۰ میلیارد تومان نیز مساعدت کردند.

وی با بیان اینکه همچنین تعداد افراد تحت پوشش طرح محسنین ۵۳۲ نفر است، گفت: در راستای طرح مفتاح‌الجنه که دیدار مسوولان شهرستان با  خانواده‌های تحت حمایت است از ۶۳۰ نفر سرکشی شده و در جهت حل مشکلات آنان توسط مسوولان و خیران یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال جذب شده‌است‌.


وی بیان کرد: در مجموع خیران و حامیان کمک‌هایی که به ایتام داشتند ۲۷ میلیارد و  ۷۰۰ میلیون ریال بوده‌است.

مدیر کمیته‌امداد امام‌خمینی (ره) اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان نیز با کمک خیران برای ۲ هزار و ۷۰۰ خانوار تحت پوشش نیز افطاری تهیه و سفره احسان برپا و برای یکهزار و ۵۰۰ نفر نیز غذای گرم فراهم و در بین خانوارهای نیازمند توزیع شد.

وی افزود: خیران نیکوکار میاندوآبی همواره یار و یاور نیازمندان هستند و در راستای رفع نیازهای محرومان، اقدامات و گام‌های خداپسندانه‌ای در این شهرستان بر می‌دارند.

وی از خیران و مردم نوع دوست این شهرستان خواست تا این نهاد را در تهیه مایحتاج مورد نیاز خانواده‌های نیازمند تنها نگذارند و یاریگر مددکاران این نهاد در کمک رسانی به محرومان و نیازمندان باشند.

 چهار هزار و ۷۴۴ خانوار با جمعیتی بیش از  ۹ هزار و ۴۸۸ نفر در این شهرستان زیرپوشش کمیته امداد امام‌خمینی (ره) هستند.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 برنج خانواده شب یلدا کمیته امداد امام خمینی مدیر کمیته امداد امام خمینی قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۹۱۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ هزار و ۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردو‌های زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند

سیدمحمدعلی حسینی با بیان اینکه اردو‌های شوق زیارت ویژه مددجویان زیارت اولی است گفت: این طرح، یکی از طرح‌های خداپسندانه و فرهنگی کمیته امداد است که طی آن، نیازمندانی که تاکنون به زیارت بارگاه ملکوتی ثامن الحجج مشرف نشده‌اند، در طول سال شناسایی و ساماندهی می‌شوند تا با کمک خیران امکان سفر آنان فراهم شود.

وی بیان کرد: همچنین در سال ۱۴۰۲، تعداد ۱۰ هزار و ۷۰ دانش‌آموز سیستان و بلوچستان، به ویژه دانش‌آموزان کنکوری، در اردو‌های آموزشی از جمله پانسیون‌های مطالعاتی، دوره‌های مشاوره درسی و شغلی حضور پیدا کردند.

معاون فرهنگی و مشاوره کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: فعالیت‌های فرهنگی، کتابخوانی، اردو‌های زیارتی و آموزشی، برگزاری جشنواره‌های تابستانی، رقابت و دوره‌های مهارت آموزی از جمله اقداماتی است که کمیته امداد در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت مددجویان زیرپوشش این نهاد انجام می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کاهش نقدینگی و تورم با تمرکز بانک مرکزی در حوزه ریال
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی
  • ۲ هزار و ۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردو‌های زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند
  • ارزش معاملات بورس انرژی از ۱۲۱ میلیارد تومان عبور کرد
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • اجرای پروژه لاینینگ 6500 متری در آمل