Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-27@13:10:40 GMT

دستگیری گردانندگان قماربازی در رزن

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۹۲۰۴۴

دستگیری گردانندگان قماربازی در رزن

حوادث رکنا: فرمانده انتظامی شهرستان رزن از دستگیری اعضای باند قماربازی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش رکنا، ﺳﺮﻫﻨﮓ علی زنگنه، فرمانده انتظامی شهرستان رزن گفت: ﺩﺭ ﭘﯽ ﺩﺭﯾﺎﻓﺖ ﺧﺒﺮﯼ ﻣﺒﻨﯽ ﺑﺮ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺍﻓﺮﺍﺩﯼ با اغفال جوانان اقدام به برگزاری قمار و ﻗﻤﺎﺭﺑﺎﺯﯼ ﻭ ﺍﯾﺠﺎﺩ ﻣﺰﺍﺣﻤﺖ ﺑﺮﺍﯼ ﺷﻬﺮﻭﻧﺪﺍﻥ ﻭ ﺍﻫﺎﻟﯽ بخش سردرود ﮐﺮﺩه ﺍﻧﺪ، ﺑﻼﻓﺎﺻﻠﻪ ﺑﺮﺭﺳﯽ ﻣﻮﺿﻮﻉ ﺩﺭ ﺩﺳﺘﻮﺭ ﮐﺎﺭ ﭘﻠﯿﺲ ﻗﺮﺍﺭ ﮔﺮﻓﺖ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه ﻣأﻣﻮﺭﺍﻥ ﺍﻧﺘﻈﺎﻣﯽ ﺑﺎ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺗﺤﻘﯿﻘﺎﺕ ﻭ ﺍﻃﻤﯿﻨﺎﻥ ﺍﺯ ﺻﺤﺖ موضوع و پس از هماهنگی با مراجع قضایی ﺑﻪ محل ﻣﻮﺭﺩ ﻧﻈﺮ ﺍﻋﺰﺍﻡ ﻭ سه ﻧﻔﺮ از گردانندگان و عاملان اصلی ﻗﻤﺎﺭﺑﺎﺯﯼ را ﺩﺳﺘﮕﯿﺮ ﮐﺮﺩﻧﺪ افزود: همچنین در این محل مقادیری مواد مخدر صنعتی ، سنتی و لوازم استعمال مواد مخدر کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رزن ﺑﺎ ﺍﺷﺎﺭه ﺑﻪ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﻣﮑﺎﻥ تعدادی ﺍﻗﻼﻡ ﻗﻤﺎﺭ ﻭ بیش از ۶۰ ﻣﯿﻠﯿﻮﻥ ﺗﻮﻣﺎﻥ ﻭﺟﻪ ﻧﻘﺪ ﮐﺸﻒ ﺷﺪ، ادامه داد: ﻣﺘﻬﻤﺎﻥ ﺑﺮﺍﯼ ﺳﯿﺮ ﻣﺮﺍﺣﻞ ﻗﺎﻧﻮﻧﯽ ﺑﻪ ﻣﺮاﺟﻊ ﻗﻀﺎیی ﻣﻌﺮﻓﯽ ﺷﺪﻧﺪ.

زنگنه گفت: از تمام شهروندان درخواست می‌کنیم هر گونه مورد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: بنزین دلار یارانه مواد مخدر پلیس اخبار حوادث فرمانده انتظامی شهرستان شهرستان قمار قماربازی دستگیری اعضای باند اخبار همدان فیلم عکس ایران عجیب تئاتر زهرا زن جوان داماد حوادث اصفهان اخبار اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۹۲۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه خبر داد و در تشریح این خبر گفت: به دنبال بروز یک حرکت غیر قانونی توسط تعدادی از مخلان نظم و امنیت عمومی در فلکه پل قویون ارومیه و بازنشر تصاویر نامطلوب این رفتار‌های هنجارشکنانه در فضای مجازی، بلافاصله پلیس امنیت عمومی انتظامی استان با تیم ویژه مبارزه با اراذل و اوباش رسیدگی به موضوع را شروع کرد.

سردار رحیم جهانبخش افزود: تمامی افراد مرتبط با این موضوع شناسایی شده و شب گذشته با هماهنگی مرجع قضایی تعداد ۶ نفر از عناصر اصلی دستگیر شده و با حمایت مرجع قضایی برنامه ریزی شده که برخورد قانونی قاطعی با این اشخاص صورت گیرد.

فرمانده پلیس استان خاطر نشان کرد: مطمئنا پلیس به هیچ وجه، حرکات این چنینی را تحمل نخواهد کرد و در همان لحظات اولیه برخورد قاطع صورت خواهد پذیرفت و اخطار می‌دهم به کسانی که ادعای اراذل و اوباش و یا قلدرمآبی می‌کنند اگر درصحنه پلیس با آنها مواجه شود برخورد کوبنده تری با آنها خواهیم داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل در پوشش زباله گرد در لرستان
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان ‌
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • دستگیری عامل قمه کشی و شرارت در ایوان