Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک منبع آگاه از دستگیری ۵ نفر از مدیران دانشگاه علوم پزشکی البرز به اتهام فساد دارویی توسط سازمان اطلاعات سپاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از البرز به نقل از خبرگزاری فارس یک منبع آگاه در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس گفت: سیامک جبارنیا به همراه 4 نفر از مدیران این دانشگاه با اتهامات متعدد دارویی و درمانی، ساعتی پیش توسط مأموران سازمان اطلاعات سپاه بازداشت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: این اقدام به دنبال پیگیری و برخورد با تخلفات گسترده و شبکه‌ای در حوزه دارو و درمان در دانشگاه علوم پزشکی البرز انجام شد.

 

سیامک جبارنیا، معاون فعلی پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز است که برخی تخلفات در حوزه دارو در زمان تصدی وی به عنوان معاونت غذا و دارو در این دانشگاه رخ داده که منجر به بازداشت او شده است.

 

جبارنیا از نزدیکان یکی از مدیران ارشد استان البرز است که با تغییر رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز از سوی رئیس جدید دانشگاه به عنوان معاون درمان منصوب و به فاصله کوتاهی با واگذاری سمت معاونت درمان به معاونت پشتیبانی دانشگاه منصوب شد.

 

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد شب یلدا کانون های فرهنگی هنری مساجد نماز جمعه انتخابات مسجد فعالیت های مسجدی کانون های مساجد خطبه های نماز جمعه استان همدان تخلفات دارویی پزشکان قلابی پزشکان متخلف دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۹۲۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهرو موم محل غیرمجاز مامایی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، دکتر رامین نسیمی دوست، معاون درمان دانشگاه گفت: طی بازدید‌های مداوم و نامحسوس کارشناسان اداره نظارت بر درمان دانشگاه، یک محل غیرمجاز مامایی در اردبیل به‎دلیل دخالت افراد فاقد صلاحیت علمی در امور درمان و انجام خدمات غیرمجاز درمانی، شناسایی و با همکاری اداره اماکن انتظامی، مهرموم و افراد متخلف به مراجع قضایی معرفی شدند.
وی تأکید کرد: انجام هرگونه مداخلات و اقدامات پزشکی و دندانپزشکی، طب سنتی، زیبایی و کاشت مو در مراکز غیرمجاز و توسط افراد غیرمرتبط ممنوع بوده و باید در مراکز معتبر و زیر نظر متخصص مربوطه انجام شود.
وی افزود: هم استانی‎های عزیز می‎توانند هرگونه تخلف مربوط به حوزه درمانی یا دخالت غیر مجاز افراد فاقد صلاحیت در امر درمان‌های پزشکی و دندانپزشکی را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت یا اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و شبکه‎های بهداشت و درمان شهرستان‎ها گزارش نمایند.

دیگر خبرها

  • انتقاد از تبلیغ دروغ دانشگاه آزاد؛ مدارک دوره‌های کوتاه مدت فیزیوتراپی قانونی نیست
  • پشت پرده تربیت فیزیوتراپیست در دوره‌های کوتاه مدت
  • پشت پرده تربیت نیروی فیزیوتراپی در دوره‌های کوتاه مدت
  • مهرو موم محل غیرمجاز مامایی در اردبیل
  • آیین افتتاح کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • گشایش کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • جذب نخبگان «کانکت» در دانشگاه‌ها/وزارت علوم همکاری می‌کند
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • کلینیک تخصصی خیر ساز بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر افتتاح شد
  • پلمب ۵ مطب غیرمجاز دندانپزشکی و زیبایی زیرزمینی در تبریز