Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،فاطمه رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در ویژه برنامه شب یلدا برای کودکان کار و خیابانی با تشکر از دادستان کرمانشاه گفت : امشب دورهم جمع شده ایم که طبق سنت قدیمی در کنار کودکان عزیز شب یلدا را جشن بگیریم.

او لزوم تلاش همگانی برای ساختن آینده‌ای روشن و سرافرازی ایران اسلامی توسط نوجوانان و جوانان تاکید کرد و گفت : شما جوانان به عنوان آینده سازان این مملکت نقش مهمی در پیشرفت کشور دارید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: در استان کرمانشاه ۳۳۰ کودک کار و خیابانی با حمایت بهزیستی ساماندهی شده اند و با حرفه آموزی در شغل‌هایی متناسب با سن خود درحال فعالیت هستند.

رضوان مدنی با اشاره به فعالیت یک مرکز شبانه روزی نگهداری کودکان کار و خیابانی در کرمانشاه، گفت: در حال حاضر هشت کودک کار و خیابانی در این مرکز نگهداری می‌شود و این در حالی است که از ابتدای سال تا کنون تعداد ۶۱ کودک کار به آغوش خانواده خود بازگشته اند.

این مسئول با بیان اینکه دو مرکز روزانه آموزشی نیز تحت نظارت بهزیستی برای آموزش به کودکان کار و خیابانی در کرمانشاه فعالیت دارد، گفت:در این مراکز علاوه بر آموزش‌های مختلف در زمینه بهداشتی، روانشناسی، مددکاری به کودکان از خانواده‌های آن‌ها نیز حمایت می‌شود .

 

 

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهزیستی تسهیلات سنت قدیمی شب یلدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۹۲۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج

جهانشاه امامی، مدیر عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه کرمانشاه در نشستی خبری به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، با اشاره به تدارک برگزاری برنامه‌های متنوع برای این هفته در کرمانشاه، گفت : برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج از هشتم تا ۱۴ اردیبهشت در حال برگزاری است. 

وی افزود: ستادی برای برگزاری برنامه‌های این هفته در کرمانشاه تشکیل شده که طی آن ۳۰ عنوان برنامه تدارک دیده شده است. 

مدیر عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه کرمانشاه برگزاری گردهمایی و نشست‌های بصیرتی در جهت ارتقاء سطح بینش دینی، سیاسی و عقیدتی کارکنان، تقدیر و تجلیل از همسران فرهنگی پاسدار، برگزاری حلقه‌های صالحین در پایگاه‌های مقاومت با موضوع شعار سال و تبیین اندیشه‌های شهید مطهری، سرکشی به بیش از ۳۰ مدرسه در سطح شهرستان و برگزاری نشست‌های تبیینی، دیدار با خانواده معظم شهدا، فضاسازی و آذین بندی مدارس، اجرای زنگ انشاء با عنوان تکریم مقام معلم، تقدیر از فرماندهان، مسئولین و اساتید و کارشناسان برتر عقیدتی سیاسی و ... را از جمله این برنامه‌ها اعلام کرد. 

حجت الاسلام مسلم کماسی مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه ناحیه کرمانشاه با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت آیت‌الله مرتضی مطهری و آغاز هفته معلم، اظهار کرد: شهید مطهری جزو اثرگذارترین شخصیت‌ها در پیروزی انقلاب اسلامی و یار واقعی و پرورش یافته مکتب امام بود. عملش همراه با اخلاص بود و همین مسئله هم باعث شد تا برای همیشه ماندگار و اثر گذار باشد. دیدگاه‌های شهید مطهری پاسخگوی شبهات امروزی در حوزه‌های مختلف است. 

کماسی با تاکید براینکه معلمین ما باید شهید مطهری را به عنوان الگوی خود قرار دهند، گفت: در این ایام که سالروز شهادت استاد مطهری است، معلمین ما باید سبک زندگی ایشان را مرور کنند و نسبت به مسائل روز سیاسی آگاه باشند و انحرافات فکری عقیدتی و سیاسی را بشناسند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ۵ هزار کودک خیابانی در تهران
  • برگزاری جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان در کرمانشاه
  • برگزاری جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان در کرمانشاه
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه با حضور دو کاروان خدام رضوی همزمان با دهه کرامت
  • آغاز طرح غربالگری بینایی‌سنجی کودکان ۳ تا ۶ سال در کرمانشاه
  • بهزیستی پیگیر تنبیه در مرکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست کرج است
  • آغاز طرح غربالگری بینایی کودکان ۳ تا ۶ سال در استان
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • آغاز طرح غربالگري بينايي کودکان 3 تا 6 سال دراستان کرمانشاه
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در کرمانشاه