Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماروتا از تقویت اینتر در ژانویه می‌گوید.

طرفداری- اینتر در چارچوب هفته هفدهم سری آ موفق به کسب پیروزی برابر جنوا شد تا به رقابت در لیگ با یوونتوس ادامه دهد.

ماروتا قطعا یکی از عناصر شکل گیری اینتر فعلی بوده است. زوج وی و کونته پیش از این در یوونتوس نیز موفق بوده و حالا در تیم حریف مشغول به همکاری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسپوزیتو یکی از بازیکنانی بود که در شرایطی که مارتینز غایب بود، برای آبی ها به میدان رفت و گلزنی هم کرد. ماروتا درباره حضور سباستین اسپوزیتو در ترکیب اولیه این تیم در بازی برابر جنوا به اسکای اسپورت می‌گوید:

نباید روی این پسر فشار بگذاریم چرا که به این که وی از آکادمی اینتر به تیم اصلی رسیده است، افتخار می‌کنیم. در شرایط اضطراری به کار گرفته شده و امیدواریم بتواند به تیم کمک کند.

وی در ادامه درمورد پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی اضافه می‌کند:

نگرشمان نسبت به پنجره نقل و انتقالاتی ژانویه تغییر نکرده چرا که آن ترمیم ترکیب نیست. بلکه پیدا کردن عناصری است که بتوانند تیم را بهتر کنند. قطعا می‌خواهیم پیشرفت کنیم. این شش ماه فوق العاده بود و در سطح بالایی ظاهر شدیم و می‌خواهیم این مسیر را ادامه دهیم. می‌دانیم که ترکیب تا حدودی افت کرده ولی می‌خواهیم رقابتی باشیم پس به دنبال فرصت‌هایی برای تقویت تیم هستیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۹۲۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با انگیزه‌ترین بازیکن علیه رویاهای تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، یکی از خریدهای تابستانی تیم تراکتور، علی شجاعی بود که با امضای قرارداد رسمی در دفتر باشگاه تراکتور در تهران به این تیم ملحق شد و سپس به اردوی استانبول این تیم پیوست تا خود را به پاکو خمس معرفی کند.

با این حال در بازگشت به ایران، باشگاه تراکتور به شکلی ناگهانی جدایی این بازیکن را اعلام کرد تا وینگر چپ‌پا و سابق پرسپولیس، به اهواز برود و پیراهن فولاد خوزستان را بر تن کند.

شجاعی که با حضور در تیم علیرضا منصوریان، اسامی نامدار این تیم را بیشتر کرده بود، انگیزه بالایی داشت تا تیمش در لیگ بیست و سوم بین تیم‌های بالایی جدول قرار بگیرد اما این اتفاق برای او رخ نداد.

باوجود نمایش پرتلاش یاران شجاعی در تیم فولاد، این تیم به شکلی ناباورانه با نتایج ضعیف مواجه شد تا حالا در رتبه چهاردهم جدول برای بقا در لیگ ایران تلاش کند و حالا آنها با یک حریف قدرتمند دیدار خواهند کرد: تراکتور.

البته تراکتور نیز در این فصل نتوانست به اهداف خود دست یابد اما به هر حال علی شجاعی در مقابل تیم سابق خود انگیزه بالایی دارد تا خود را نشان بدهد. او که در تبریز هم مقابل تراکتور با انگیزه ظاهر شده بود، امیدوار است که این انگیزه چاشنی کار او برای یک نمایش موثر شود تا شاید فولاد با کسب پیروزی خانگی، مسیر خود را برای بقا در لیگ برتر هموار کند.

دیگر خبرها

  • ساسولو - اینتر؛ ترکیب رسمی
  • جام جهانی تیراندازی| پایان کار ملی‌پوشان تفنگ میکس بدون مدال
  • ◄ ناچار به خروج کامل از صنعت حمل و نقل ریلی خواهیم بود
  •  بارش باران در استان سمنان تداوم خواهد داشت
  • با انگیزه‌ترین بازیکن علیه رویاهای تراکتور
  • ترکیب احتمالی اینتر برای دیدار با ساسولو؛ احتمال استراحت فرانسوی‌ها مقابل گربه سیاه
  • نگرانی ناتو از فعالیت های روسیه علیه کشورهای عضو
  • فرهنگ ایثار و شهادت باید به جهانیان معرفی شود
  • عبداللهی: در همه جای دنیا این اتفاق بولد می‌شود
  • یک احتمال جدی: حضور تیبو کورتوا در ترکیب رئال مادرید برای فینال احتمالی لیگ قهرمانان اروپا