Web Analytics Made Easy - Statcounter

 محمدباقر نوبخت امروز در جلسه مدیریت برنامه و بودجه استان خوزستان با بیان اینکه بین ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ خانوار در بارش باران اخیر خسارت دیدند، گفت: برای جبران این خسارات به هر خانوار آسیب‌دیده ۱۰ میلیون تومان به‌صورت بلاعوض برای تهیه اثباب منزل پرداخت خواهد شد. به محله‌ها و معابر عمومی نیز خساراتی وارد شده که باید هرچه سریع‌تر خسارات برآورد شده و به سازمان برنامه و بودجه ابلاغ شود و در حال حاضر ۲۵میلیارد تومان اعتبار به صورت نقدی به استان خوزستان اختصاص داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه با بیان اینکه مشکل این استان صرفا شبکه آب‌وفاضلاب شهری نیست، ادامه داد: حجم باران اگر از حدی بیشتر باشد هیچ جای دنیا شبکه آب‌ و فاضلاب به‌تنهایی جواب‌گو نخواهد بود و نیاز به طرحی دیگر برای جمع‌آوری آب‌های سطحی وجود دارد. از این رو از شهردار اهواز و دیگر شهرهای استان درخواست داریم که طرح خود را برای جمع‌آوری آب‌های سطحی ارائه کنند و دولت نیز در کنار آن‌ها خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: در بخش آب‌وفاضلاب حدود ۱۴۰۰ کیلومتر برای توسعه و اصلاح این شبکه قرارداد منعقد شده که تاکنون ۴۲۲کیلومتر از آن انجام شده است. تا پایان دی‌ماه اعتبارات لازم برای انجام پروژه‌های مصوب سال۹۸ در خوزستان تخصیص داده خواهد شد.

۲۳۲۳۱

کد خبر 1333753

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: محمدباقر نوبخت سیل استان خوزستان بارش برف باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۹۲۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین بسکتبال نوجوان آسیب دیده در حادثه تصاف درگذشت

به گزارش خبرنگار مهر، حادثه ای که ۲۲ بهمن سال گذشته در جاده قزوین برای چهار بازیکن تیم بسکتبال رستمی نماینده این استان در لیگ جوانان رخ داد، منجر به آسیب دیدگی شدید آنها شد طوریکه سه نفرشان به کما رفتند و یک نفر هم با شکستی پا مواجه شد.

در فاصله یک هفته پس از این اتفاق، محمد امین کاظمی و امیر محمد اردکانی که با سطح هوشیاری بسیار پایینی در کما بودند، جان خود را از دست دادند.

حالا بعد از گذشت سه ماه از این حادثه، رهام یزدی دیگر بازیکنان آسیب دیده در آن حادثه نیز جان خود را از دست داد. وی چند روز از بعد از وقوع حادثه به یکی از بیمارستان های تهران منتقل شد تا در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر و درمان باشد اما طی این مدت مدت در کما بود.

طاها فلاح، دیگر بازیکن آسیب دیده در این سانحه بود که بعد از چند روز بستری در بیمارستان، ترخیص شد.

خبرگزاری مهر درگذشت رهام یزدی را به جامعه ورزش و به ویژه بسکتبال و خانواده آن مرحوم تسلیت می گوید.

کد خبر 6090692 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • ۲۵۰ میلیارد تومان برای ساخت دیوار و پل روستای بیشه پیشنهاد دادیم
  • جبران خسارت‌های سیل به روستای قطرم بافق
  • احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • حمایت دانشجویان خوزستانی از اعتراضات ضد صیهونیستی در دانشگاه های آمریکا+فیلم
  • اعزام ۱۴ هزار خوزستانی زائر اولی به مشهد در دولت سیزدهم
  • سقف کاذب کناف برای پوشاندن سقف خراب
  • بیش از ۵۰ مربی و معلم خوزستانی با رهبری دیدار می‌کنند
  • سومین بسکتبال نوجوان آسیب دیده در حادثه تصاف درگذشت
  • پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران