Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی از پایش و عارضه‌یابی 780 واحد تولیدی در استان توسط کلینیک کسب‌وکار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی، مسعود مهدی‌زاده مقدم در بیست و هشتمین کارگروه کلینیک کسب‌وکار که در این شرکت برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به تفویض اختیار استانداری در خصوص سپردن کلینیک کسب‌وکار استان به شرکت شهرک‌های صنعتی، بر این اساس برنامه‌ریزی‌های مختلفی صورت گرفت و مشکلات واحدهای صنعتی استان پس از پایش و بررسی اولیه، موارد آن‌ها در کارگروه ستاد تسهیل مطرح و تصمیم‌گیری شد و جهت رفع موانع خود و ادامه کار به دستگاه‌های مرتبط ارجاع شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی با بیان اینکه تمام اعضای کارگروه در ستاد تسهیل هدفشان رفع موانع تولید و تسهیل کار واحدهای صنعتی و تولیدی است، افزود: کلینیک صنعت با تاکید بر همکاری‌های بین صاحبان صنایع از یک طرف و شرکت‌ها و یا اشخاص حقیقی در امر مشاوره، مراکز علمی و دانشگاهی از طرف دیگر و با هدف حل مشکلات صنایع و توانمندسازی آن‌ها به‌منظور ارتقای بهره‌وری،کاهش قیمت تمام شده و ایجاد فضای رقابتی و توسعه بازار داخلی و خارجی راه‌اندازی شد و تمام تلاش این بوده تا مشکلات صنعتگران، کارآفرینان و فعالین اقتصادی در کمترین زمان ممکن و با کمک و هم‌افزایی دستگاه‌های مرتبط حل و فصل شود.

وی ادامه داد: کارگروه کلینیک کسب‌وکار استان برنامه دقیق و نظام‌مندی طراحی کرده و با نگاهی هوشمندانه و آسیب‌شناسی واحدهای صنعتی ارائه راهکار می‌کند تا مشکلات صاحبان صنایع با همراهی آن‌ها رفع شود.

مهدی‌زاده مقدم تصریح کرد: بهره‌وری تولید، ارتقای فناوری، نوسازی و بازسازی ماشین آلات واحدهای صنعتی و ارتباط صنعتگران با شبکه‌ای گسترده از متخصصین صنعتی، اساتید دانشگاه، مراکز آزمایشگاهی و کارگاهی، خبرگان حوزه مدیریت و بازار بر اساس فرآیندی نظام‌مند و چند منظوره از اولویت برنامه‌ها بوده زیرا هم توانمندسازی واحدها را به‌همراه دارد و هم توسعه بازار داخلی و خارجی را فراهم می‌کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: تاکنون طی برگزاری 28 نشست کلینیک صنعت تعداد 780 واحد صنعتی مورد پایش و عارضه‌یابی اولیه قرار گرفتند و 400 واحد مورد بررسی کارشناسی با حضور نمایندگان سازمان صمت، شرکت شهرک‌های صنعتی، تشکل‌های بخش خصوصی و مشاورین مرکز خدمات کسب‌وکار قرار گرفتند و راهنمایی و ارجاعات لازم جهت رفع مشکلات آن‌ها انجام شده و نیز 65 واحد تولیدی مجدداً به چرخه تولید بازگشتند که اشتغال 652 نفر را به‌همراه داشت.

وی گفت: با توجه به واگذاری مسئولیت پایش، پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی کوچک و متوسط به کلینیک کسب‌وکار شرکت شهرک‌های صنعتی استان از طرف استاندار محترم، صنعتگران می‌توانند با تکمیل فرم عارضه‌یابی سریع قابل دریافت از وب سایت اینترنتی این  شرکت به نشانی http://rkhorasan.isipo.ir و تحویل آن به حوزه معاونت صنایع کوچک اقدام کنند و یا با شماره تلفن 35424413 تماس حاصل نمایند تا مشکلات آن‌ها در قالب کلینیک بررسی شود.

انتهای پیام/ 70071

منبع: فارس

کلیدواژه: کسب و کار کلینیک کسب و کار مهدی زاده مقدم شرکت شهرک های صنعتی خبرگزاری فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۹۲۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود ۱۲ هزار نفری نیروی کار د‌ر واحد‌های تولیدی و صنعتی قم

وحید وزیری راد مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی قم با اشاره به کمبود ۱۲ هزار نفری نیروی کار د‌ر واحد‌های تولیدی  استان عنوان کرد: واحد‌های تولیدی  استان قم برای افرادی که متقاضی اشتغال باشند، زمینه شغل ثابت و پایدار را فراهم کرده‌ است.

وی عنوان کرد: همچنین در سامانه جستجوی کار استان قم، نیز افزون بر ۳۰ هزار نفر تقاضای ارتقای شغلی خود را ثبت کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه بخشی از بیکاری موجود در قم از نوع « بیکاری ارادی» است، گفت: برای بسیاری از جوانان فاقد شغل در این استان زمینه لازم برای اشتغال وجود دارد و این افراد با مراجعه به اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و یا سایر مراکز رسمی به واحد‌های تولیدی معرفی خواهند شد.

وزیری راد خاطرنشان کرد: در مراکز فنی و حرفه‌ای استان قم، آموزش‌های مهارتی مبتنی بر نیاز‌های روز و آینده جامعه به کارورزان ارائه می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به طرح نهضت ملی مسکن، تصریح کرد: تعاونی‌های موفق و امتحان پس داده قم, در این طرح مشارکت فعال دارند.

وی با بیان اینکه تاکنون هیچ‌کدام از متقاضیان معرفی شده به تعاونی‌های قم به‌خاطر عدم واریز آورده یا تاخیر در واریز آن از پروژه اخراج نشده‌اند، گفت: اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قم با خرید انبوه تجهیزات و مصالح موردنیاز در مسیر کاهش هزینه‌های تمام شده واحد‌های مسکونی حرکت می‌کند.

وزیری راد عنوان کرد: هم اینک استان قم در طرح نهضت ملی مسکن از نظر سرعت در تامین زمین و پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها در بین ۲ استان برتر کشور قرار گرفته‌است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • کمبود ۱۲ هزار نفری نیروی کار د‌ر واحد‌های تولیدی و صنعتی قم
  • احیای واحدهای راکد در آذربایجان‌غربی
  • طبقه‌بندی مشاغل در واحدهای تولیدی زنجان به طور ویژه پیگیری شود
  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • یک‌هزار و ۷۰۰ واحد بهره‌بردار در شهرک‌های صنعتی قم فعال هستند
  • به مناسبت روز جهانی کار و کارگر
  • ۲۷۳۲ مورد بازرسی کالا، فنی و نشت‌یابی از سوی واحد بازرسی شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • فعالیت یک واحد آلاینده لعاب سازی در اردکان متوقف شد
  • مشکلات و موانع تولیدکنندگان شهرک های صنعتی استان تهران بررسی شد