Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@14:24:45 GMT

۶۰ درصد املاک آموزش و پرورش فاقد سند است

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۹۲۸۴۴

۶۰ درصد املاک آموزش و پرورش فاقد سند است

حجت الاسلام عسکری گفت: در زمینه مستندسازی اراضی و املاک آموزش و پرورش‌ دفاتر حقوقی ادارات آموزش و پرورش باید فعال تر باشند چرا که ۶۰ درصد املاک آموزش و پرورش فاقد سند است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حجت الاسلام «علی عسکری» در نشست مشترک شورای معاونین وزارت آموزش و پرورش و مدیران کل استانی در زمینه جایگاه والای مجلس و لزوم تقویت ارتباط و تعامل با نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی گفت: حضرت امام (ره) فرمودند مجلس اراده ملت است و این سخن جایگاه رفیع و بالای مجلس شورای اسلامی را نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون حقوقی و پارلمانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه دو وظیفه اصلی مجلس شورای اسلامی قانون گذاری و نظارت بر اجرای صحیح قوانین می باشد که بسیار مهم است، افزود:نحوه تعامل آموزش و پرورش با نمایندگان مجلس شورای اسلامی رویکرد اعتدال رضوی است و تعامل مثبت، فعال و اثربخش با نمایندگان مجلس در دستور کار است.

 

وی اظهار کرد: خوشبختانه تعامل و هم افزایی مثبتی میان آموزش و پرورش و مجلس برقرار است و گفتگوی سازنده میان ما وجود دارد تا در جهت ارتقای کیفیت آموزشی گام برداریم.

 

حجت الاسلام عسکری خاطرنشان کرد: در طی سال های گذشته بیش از ۱۷ هزار پرونده حقوقی را در سطح ادارات آموزش و پرورش در سطح کشور بررسی و حل و فصل کردیم که قابل تقدیر است.

 

معاون حقوقی و پارلمانی وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: در زمینه مستندسازی اراضی و املاک آموزش و پرورش‌ دفاتر حقوقی ادارات آموزش و پرورش باید فعال تر باشند چرا که ۶۰ درصد املاک آموزش و پرورش فاقد سند است و خوشبختانه در این زمینه از هزینه های ثبتی نیز معاف شدیم و باید با تعامل در این زمینه گام برداریم.

 

وی گفت: مدیران آموزش و پرورش در زمینه انتخاب هیئت های بدوی نهایت دقت را مبذول دارند همچنین در زمینه دادنامه های مختلف از جمله دادنامه های دیوان عدالت اداری در کوتاه ترین زمان ممکن موضوع را به ستاد منعکس نمایند تا فرصت سوزی نشود و پیگیری های لازم صورت گیرد.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد انتخابات شب یلدا کانون های فرهنگی هنری مساجد نماز جمعه خطبه های نماز جمعه فعالیت های مسجدی شب یلدا کانون های فرهنگی هنری مساجد فاقد سند مالکیت نشست مشترک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۹۲۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون استخدامی آموزش و پرورش توسط جهاددانشگاهی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل ثبت نام آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش از روز ۱۷ بهمن‌ تا روز ۲۹ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ انجام گرفت که در مجموع ۷۹ درصد داوطلبان با مدرک کارشناسی، ۱۶ درصد با مدرک کارشناسی ارشد و ۵ درصد نیز با مدارک دیگر (دکتری، حوزوی و حافظین قرآن) در این آزمون ثبت نام کردند.
نتایج کتبی آزمون نیمه دوم خردادماه ۱۴۰۳ از طریق مرکز آزمون جهاددانشگاهی اعلام می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • چند درصد بودجه آموزش و پرورش صرف پرداخت حقوق می شود؟ | بیشترین جهش بودجه ای در این وزارتخانه
  • برگزاری مراسم تجلیل از معلمان نمونه شهرستان میرجاوه
  • آزمون استخدامی آموزش و پرورش توسط جهاددانشگاهی در اردبیل
  • حدود ۳ هزار نفر جذب آموزش و پرورش البرز می شوند
  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر
  • آموزش و پرورش زیربنای پیشرفت کشور/ فرهنگ ثبت رسمی در مدارس ترویج شود
  • بهترین وزیر آموزش و پرورش بعد از انقلاب که بود؟
  • افزایش اعتبارات شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در برنامه هفتم توسعه
  • ۵۰ سازه ناایمن در اراک شناسایی شده است
  • اختصاص ۱۲۲ میلیارد تومان بودجه برای تجهیز ناوگان شهرداری