Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی اینتر معتقد است بازی برابر جنوا در شرایط دشواری که نراتزوری در آن قرار داشت ساده نبود هرچند تلاش بازیکنانش کاری کرد که این پیروزی ساده به نظر برسد.

طرفداری- آنتونیو کونته پس از پیروزی اینتر برابر جنوا در هفته هفدهم سری آ اعلام کرد بازیکنانش همچنان باید به کار و تلاش زیاد خود برای ادامه فصل ادامه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کونته به اسکای ایتالیا گفت:

نیاز نبود که تا بازی امروز منتظر بمانیم تا ببینیم که تیم در هر زمینه ای پیشرفت داشته است. همانطور که در کنفرانس قبل از بازی گفتم مشکلات پیش آمده برای ما باعث مسئولیت پذیری همه بازیکنان شد. این نشان می دهد که ما همواره نگرشی صحیح داشته ایم. با وجود اینکه بسیاری از بازیکنان خود را در اختیار نداشتیم شاهد عملکرد بسیار خوبی از تیم بودم. برخی بازیکنان ما مثل گالیاردینی با وجود اینکه در بهترین فرم نبودند، خود را برای بازی در دسترس قرار دادند زیرا در شرایطی اضطراری قرار داشتیم. دیدن بازیکنانی مثل وسینو، گالیاردینی و والرو که درد را فراموش می کنند تا به تیم کمک کنند مایه خوشحالی است. 

بازار نقل و انتقالات ژانویه؟ در حال حاضر صحبت در مورد آن نشان دهنده بی احترامی به بازیکنانم که تمام توان خود را می دهند خواهد بود. ما مشکلاتی داشتیم اما گاهی اوقات هنگامی که شما مجبور می شوید با شرایط موجود بسازید، این وضعیت باعث بهترین رفتار و نهایت تلاش از سوی بازیکنانتان خواهد شد. اکنون همچنان باید به متحیر ساختن و غافلگیر کردن افراد ادامه دهیم و همچنان تمام توان خود را در بازی هایمان بگذاریم که این هدف فصل جاری ما محسوب می شود. بازی در شرایط امروز آسان نبود هرچند کاری کردیم که ساده به نظر برسد. مسیر دشواری پیش رو داریم و نباید مغرور شویم اما می توانیم از اینکه با 42 امتیاز به تعطیلات کریسمس می رویم لذت ببریم. اگر ما 42 امتیاز تا اینجای فصل کسب کرده ایم به لطف تلاش حداکثری بازیکنان و کارهایی است که در حال انجامش هستیم. اسپوزیتو؟ من او را در تمرینات پیش فصل دیدم و مثل یک بچه کوچک به نظر می رسید. او در این چند ماه اخیر رشد زیادی کرده و آینده عالی و مهمی در مقابل دارد. اسپوزیتو یک خانواده قوی را در پشت خود دارد و من نیز سعی می کنم به او کمک کنم تا از مسیر درست خارج نشود. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۹۲۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمدعباسی: ما اینجاییم تا قهرمان شویم / آماده یک مسابقه تمام عیار هستیم

بازیکن تیم ملی فوتسال ایران گفت: با تمام احترامی که برای تایلند قائل هستیم، ما اینحاییم تا قهرمان شویم و خوشحالیم که روبروی تماشاگران بازی می‌کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سعید احمدعباسی بهترین بازیکن مسابقه ایران و ازبکستان در نشست مطبوعاتی پس از بازی نیمه نهایی جام ملت های ۲۰۲۴ فوتیال آسیا گفت: تیم ما تغییرات زیادی کرده است و بعضی بازیکنانمان برای نخستین بار در چنین تورنمنتی بازی می‌کنند، شاید همین باعث شد عملکرد مورد نظرمان را نداشته باشیم.

وی گفت: مهم این است که الان در فینالیم و آماده یک مسابقه تمام عیار. با تمام احترامی که برای تایلند قائل هستیم، ما اینحاییم تا قهرمان شویم و خوشحالیم که روبروی تماشاگران بازی می‌کنیم. 

احمدعباسی افزود: به امید خدا قهرمان می‌شویم چون هدفمان این است که مردممان را خوشحال کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!
  • درخشش گلر استقلالی مقابل ملی‌پوشان سپاهان
  • غیبت یک بازیکن سپاهان برابر پرسپولیس قطعی است
  • ما اینجاییم تا قهرمان فوتسال آسیا شویم
  • بازیکن آلومینیوم: خدا به تلاش ما نگاه کرد و پیروز شدیم
  • احمدعباسی: ما اینجاییم تا قهرمان شویم / آماده یک مسابقه تمام عیار هستیم
  • انریکه: فردا با شرایط ایده‌آل قهرمان می‌شویم
  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!
  • غیبت مشکوک وینگر پرسپولیس در سفر به اراک
  • غیبت مشکوک یک پرسپولیسی مقابل آلومینیوم