Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیسان برای گرامیداشت دهمین سالگرد تولید لیف، اقدام به ارتقای این خودرو کرده و سیستم‌های کمک‌راننده، ویژگی‌های ارتباطی و رنگ‌های جدیدی را برای آن در نظر گرفته است.

مشخصات فنی

این خودرو قرار است از ماه فوریه در ژاپن عرضه شود از سیستم پروپایلوت بهبود یافته با کنترل سرعت بهینه و سیستم پارک سود می‌برد. سیستم پایش نقاط کور پیشرفته این خودرو برای اولین بار در لیف دیده می‌شود و بنابراین می‌توان این هاچبک الکتریکی را با کانتو سفارش داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کانتو سیستم صدایی ویژه‌ای است که درباره سطح هوشیاری عابران پیاده و دیگر کاربران ترافیک هشدار می‌دهد.

یکی دیگر از  ویژگی جدید این خودرو معرفی عملکرد الکتریکی جدید برای ناوبری خانه به خانه است. به‌روزرسانی از راه دور نقشه نیز وجود داشته و ابزار جست‌وجوی گوگل نیز برای اولین بار در محصولی از نیسان دیده می‌شود. هم‌اکنون می‌توان با استفاده از برنامه‌ی موبایلی ویژه‌ای وضعیت این خودرو را بررسی کرد.

مشخصات داخلی

لیف برای مدل سال ۲۰۲۰ به‌صورت استاندارد از صفحه‌نمایش ۹ اینچی با اینترفیس بهتری استفاده می‌کند. همچنین مشتریان می‌توانند دو رنگ جدید آبی و خاکستری را انتخاب کنند. همچنین تمامی تریم‌های این خودرو از آنتن بال کوسه‌ای سود می‌برند.

لیف اوتِک ادیشن نیز به‌روز شده و از ماه فوریه وارد نمایندگی‌ها خواهد شد. این خودرو از همان ویژگی‌های دستیار راننده لیف پایه و همچنین رنگ بدنه منحصربه‌فرد شامل بدنه آبی و سقف مشکی برخوردار است.

قیمت نیسان لیف پایه در بازار ژاپن از ۳۳۲۶۴۰۰ ین (۳۰۴۰۹ دلار) آغاز شده درحالی‌که برای خرید مدل اوتِک باید ۴۰۹۴۲۰۰ ین (۳۷۴۲۸ دلار) پرداخت کرد.

* باشگاه خبرنگاران

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۹۲۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشخصات یک خودروی جدید ایرانی منتشر شد

پارس خودرو کاتالوگ جدید خودرو ال ۹۰ ایرانی را با نام P ۹۰ منتشر کرد. به نظر می‌رسد تولید این خودرو در ماه‌های آینده از سوی این شرکت آغاز خواهد شد.

به گزارش تسنیم، موتور ME ۱۶ با حجم ۱۶۰۰ سی‌سی است که قادر است حداکثر قدرت ۱۱۳ اسب بخار و گشتاور ۱۴۴ نیوتن‌متر را تولید کند. این موتور به گیربکس دستی ۵ سرعته متصل است.

فرمان برقی D-Type، غربیلک فرمان مجهز به کنترل سیستم صوتی، سیستم پایش فشار باد تایر‌ها TPMS، رینگ آلومینیومی R ۱۵، سیستم تهویه مطبوع نیمه اتوماتیک و صندلی‌های قابل تنظیم دستی از جمله امکانات این خودروی ایرانی است.

دیگر خبرها

  • سه مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور شوش - اهواز
  • نیسان سانی وارداتی جهان نوین آریا + مشخصات، عکس و قیمت Nissan Sunny
  • مشخصات یک خودروی جدید ایرانی منتشر شد
  • دستگیری سارقان به عنف نیسان
  • قیمت نیسان سانی در بازار، قدیمی‌ترین خودرو وارداتی
  • درباره خودرو اکستریم VX
  • مشخصات ال۹۰ ایرانی اعلام شد + عکس
  • امدادرسانی هلال احمر قزوین به ۴۰ حادثه دیده در آزادراه‌های قزوین
  • خودروی جدید نیسان؛ کوچک، مانورپذیر و ساکت!
  • هوشمندسازی ساختمان: خانه‌ای که فراتر از تصورات شماست