Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان از پیگیری وضعیت نامناسب بهداشتی و امکان زدایی مصرف مواد مخدر در املاک شخصی متروکه و نیمه متروکه با ورود مدعی العموم خبر داد و گفت: طبق گزارشات واصله، میزان آلودگی برخی از این املاک بسیار حساسیت برانگیز است. تاریخ انتشار: 03:30 - 01 دی 1398 - کد خبر: ۵۷۸۹۴۱

محمد شریف ابراهیمی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان از ورود مدعی العموم در خصوص وضعیت نامناسب بهداشتی و امکان زدایی مصرف مواد مخدر در املاک شخصی متروکه و نیمه متروکه خبر داد و عنوان کرد: مکاتبات لازم با مسئولان مربوطه در خصوص پیگیری وضعیت نامناسب بهداشتی و امکان زدایی مصرف مواد مخدر در املاک شخصی متروکه و نیمه متروکه انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان تصریح کرد: در این خصوص مقرر شد تا ضمن بررسی محل اقدامات قانونی لازم انجام و نتایج آن نیز به دادستانی منعکس شود.   بیشتر بخوانید: ورود مدعی العموم در جهت حفظ سلامت عمومی / صدور ۵۴۳ دستور قضایی مبنی بر پلمب واحد‌های متخلف ورود مدعی العموم به نحوه فعالیت رستوران‌ها و سفره خانه‌های سنتی در راستای حفظ بهداشت عمومی / مهلت یک ماهه دادستانی به شرکت "نرم فرآیند پرند" جهت حل مشکلات زیست محیطی وی اظهار کرد: طبق گزارشات واصله، میزان آلودگی برخی از این املاک بسیار حساسیت برانگیز بوده و به معنای واقعی کلمه، امنیت بهداشتی مجاورین منازل را تهدید می‌کند.

شریف ابراهیمی ادامه داد: بر این اساس مقرر شد تا با همکاری و مساعدت دستگاه‌های مربوطه نسبت به شناسایی و انتقال معتادان به کمپ‌های ترک اعتیاد در خصوص بازاجتماعی شدن آن‌ها اقدام شود و با همکاری خیرین و شهرداری نسبت به بهسازی املاک متروکه و نیمه متروکه نیز اقدام شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان دادستان سمنان مدعی العموم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۹۳۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی به نقل از ستاد نظارت گمرکات خراسان رضوی، کارشناسان گمرک دوغارون موفق شدند با استفاده از دستگاه ایکس ری کامیونی، حین کنترل کامیون‌های ورودی به کشور، این مواد را کشف کنند.   مواد کشف شده از نوع هرویین فشرده و شیشه، به طرز ماهرانه‌ای داخل کابین راننده جاسازی شده بود.

دیگر خبرها

  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • فرصت ۱۵ روزه مشاوران املاک برای دریافت شناسه یکتا
  • وزیر کار: مانع‌زدایی از تولید اولین گام تحقق شعار سال است
  • وزیر کار: مانع زدایی از تولید اولین گام تحقق شعار سال است
  • «اسنوس» مواد مخدر جدید فوتبالیست‌های لیگ برتر
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • پیگیری اقدامات حبس زدایی از جرایم پزشکی
  • کدام مواد غذایی را نباید با معده خالی خورد؟
  • سه تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان معدوم شد
  • کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد