Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم‌مقام دبیر و عضو شورای سیاست‌گذاری دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان گفت: امسال با وجود تجربه موفق شال گذشته در خصوص اکران تولیدات استانی در نهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان و باهدف حمایت از این تولیدات، فیلم‌های داستانی ۹۰ دقیقه‌ای تولید اصفهان به‌صورت هم‌زمان در دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدعلی جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، از برگزاری جشنواره فجر در دو پردیس سینمایی خبر داد و اظهار کرد: سال گذشته هم‌زمان با برگزاری نهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان فراخوانی تحت عنوان اکران استانی تولیدات فیلم بلند اصفهان باهدف تشویق و حمایت از این آثار داده شد و این اکران‌ها با استقبال خوب مردم مواجه بود.

قائم‌مقام دبیر و عضو شورای سیاست‌گذاری دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان ادامه داد: امسال هم باوجود تجربه موفق سال قبل تصمیم گرفته شد تا فیلم‌های داستانی ۹۰ دقیقه‌ای تولید اصفهان به‌صورت هم‌زمان در دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان اکران شود.

وی در ادامه تصریح کرد: این فراخوان خطاب به کارگردانان و تهیه‌کنندگان اصفهانی داده‌شده است اما با این تفاوت که امسال پروانه ساخت فیلم‌های ارسالی باید مربوط به سال‌های 97 و 98 بوده و در نهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان اکران نشده باشد، درحالی‌که سال گذشته چنین محدودیتی وجود نداشت.

جعفری با تأکید بر آنکه مهلت ارسال و تحویل آثار تا 10 دی‌ماه سال جاری خواهد بود، افزود: مدارک مورد نیاز برای حضور در این دوره از جشنواره، درخواست کتبی تهیه‌کننده، کپی پروانه ساخت فیلم و یک نسخه از فیلم به همراه طرح پوستر آن بر روی لوح فشرده است.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: مدارک مذکور باید به گروه سینمایی و سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان تحویل داده شود همچنین قابل‌ذکر است، بررسی و انتخاب کلیه فیلم‌ها بر عهده شورای نمایش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان خواهد بود.

برگزاری دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان در دو پردیس سینمایی

وی در ادامه اذعان داشت: امسال همچون سال گذشته پیگیر اکرآن‌همه فیلم‌ها در جشنواره اصفهان خواهیم بود که البته سال گذشته همه فیلم‌های جشنواره به‌غیر از یک مورد فقط آن‌هم به دلیل عدم رضایت تهیه‌کنندگان مبنی بر اکران فیلمش در دیگر شهرها، بر روی پرده نرفت.

جعفری بیان داشت: تلاش ما بر این تا امسال اکران‌های جشنواره در دو پردیس سینمایی اتفاق بیفتد و یکی از این دو پردیس به‌عنوان کاخ جشنواره معرفی شود.

به گزارش فارس، دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان ‌هم‌زمان با سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر بهمن‌ماه سال ۱۳۹۸ در اصفهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/63106/ج30/

منبع: فارس

کلیدواژه: جشنواره فیلم فجر جشنواره فیلم فجر اصفهان جشنواره فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۹۳۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور 3 فیلم کوتاه ایرانی در یکی از معتبرترین جشنواره‌های فیلم کوتاه

جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه اوبرهاوزن آلمان به عنوان یکی از قدیمی‌ترین رویداد سینمایی ویژه آثار کوتاه میزبان سه فیلم ایرانی است.

به گزارش ایسنا، در این رویداد سینمایی که از تاریخ دوم می (۱۳ اردیبهشت) آغاز شده  و تا ششم می (۱۷ اردیبهشت) در کشور آلمان ادامه خواهد داشت، مستند کوتاه «به قید محرمانگی» به کارگردانی مشترک شروین وحدت و پیام عزیزی و دو فیلم کوتاه داستانی «ریزو» ساخته آزاده ناوی و «کدام خانه، کدام دوست» به کارگردانی عباس طاهری در این رویداد سینمایی به نمایش گذاشته می‌شوند.

جشنواره اوبرهاوزن که امسال هفتادمین دوره خود را برگزار می‌کند، یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین جشنواره‌های فیلم کوتاه در دنیاست و برنده جایزه بزرگ این جشنواره به رقابت‌های آکادمی اسکار معرفی خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آخرین عکس باورنکردنی که از چالی چاپلین در سال ۱۹۷۷ گرفته شده را ببینید / خیلی پیر و روی ویلچر (عکس) فیلم کوتاه ؛ من تو هستم (فیلم) جشنواره فیلم مسکو میزبان آثار ایرانی می‌شود

دیگر خبرها

  • باغ کتاب میزبان جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی شد
  • جشنواره دریای سرخ به فیلم ایرانی جایزه داد
  • تصاویر کمتر دیده شده از مصطفی زمانی و خانم بازیگر در یک فیلم سینمایی |‌ زمان اکران اعلام شد
  • تمدید فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون»/ هنوز برای ستاره شدن وقت هست
  • اکران تگزاس ۳ از ۲ خرداد در سینماهای سراسر کشور
  • تمدید فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون»
  • «تگزاس ۳» و «عطرآلود» به سینما می‌آیند
  • قرارداد سرگروهی «تگزاس ۳» و «عطرآلود» ثبت شد
  • فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون» تمدید شد
  • حضور 3 فیلم کوتاه ایرانی در یکی از معتبرترین جشنواره‌های فیلم کوتاه