Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان با اشاره به ابلاغ نشدن اعتبارات سیل در حوزه راه‌های استان، گفت: با گذشت 9 ماهه از وقوع سیل در استان، تنها 20 درصد اعتبار بازسازی ابلاغ شده است.

عارف امرایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، با اشاره به ابلاغ نشدن اعتبارات سیل در حوزه راه‌های لرستان، اظهار کرد: متاسفانه با گذشت 9 ماهه از وقوع سیل در استان، تنها 20 درصد اعتبار بازسازی راه‌های آسیب‌دیده استان ابلاغ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: 600 کیلومتر از راه‌های اصلی، فرعی و روستایی استان بر اثر سیل اخیر خسارت دید، ضمن اینکه بیش از 200 دستگاه پل تخریب شدند.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان با بیان اینکه بر اساس برآوردها، سیل هزار و 130 میلیارد تومان به حوزه راه استان خسارت زده است، افزود: این در حالی است که تنها 230 میلیارد برای بازسازی ابلاغ شده است.

امرایی بیان داشت: حداقل 900 میلیارد تومان دیگر برای بازسازی راه‌ها نیاز است که با وجود پیگیری‌های متعدد، اما تاکنون به نتیجه مشخصی نرسیده‌ایم.

وی با تأکید بر اینکه میزان تعهدات برای بازسازی بر اساس ابلاغ اعتبار خواهد بود، گفت: با توجه به کمبود منابع مالی پیش‌بینی می‌شود چندین سال بازسازی کامل جاده‌ها به طول انجامد.

امرایی ادامه داد: در حال حاضر بهسازی و آسفالت 250 کیلومتر از راه‌های سیل‌زده استان در دستور کار قرار دارد که بخشی از کار انجام و بخشی دیگر به دلیل برودت هوا متوقف شده است.

انتهای پیام/85018

منبع: فارس

کلیدواژه: سیل لرستان بازسازی ابلاغ راه راهداری سیل لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۹۳۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه‌های بهداشت چابهار

 منصور نعیم‌آبادی   از واریز ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به‌حساب شبکه‌های بهداشت و بیمارستان‌های تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی چابهار خبر داد و گفت: اعتبارات در قالب برنامه ۱۰۰ روزه و مبتنی بر عملکرد مراکز تحت پوشش تخصیص و به‌حساب واریز می‌شود و امیدواریم شاهد تحولی در خدمت‌رسانی به مردم عزیز منطقه باشیم.    نعیم‌آبادی تصریح کرد: تزریق اعتبارات در چندین مرحله ادامه خواهد داشت و از سوی دیگر نظارت بر عملکرد و نحوه هزینه‌کرد نیز موشکافانه توسط کارشناسان ستادی انجام خواهد گرفت.    سرپرست معاونت توسعه دانشکده علوم پزشکی چابهار ضمن تقدیر از نگاه ویژه وزارت بهداشت به دانشکده علوم پزشکی چابهار و تقدیر از تلاش حمایت‌های سرپرست دانشکده ابراز امیدواری کرد که در مدت کوتاهی بخشی از مشکلات زیرساختی و تجهیزاتی با رویکرد برنامه ۱۰۰ روزه مرتفع خواهد شد. باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ساخت یک کیلومتر راه اصلی به ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
  • انتقال آب از سد تالوار به بهار و کبودراهنگ ۱۰۰۰ میلیارد اعتبار می‌خواهد
  • جذب ۳۲۷ میلیارد تومان اعتبار تملک دارایی و نفت در شهرستان کبودراهنگ
  • کنعانی: اتهامات آرژانتین علیه شهروندان ایرانی اعتباری ندارد
  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ
  • اعتباری برای روستاهای ضرر دیده از طرح «قمرود» پرداخت نشده است
  • سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است
  • ضرورت ایجاد درآمدهای پایدار برای استان همدان
  • تخصیص 108 میلیارد اعتبار برای طرح های آب و خاک محمودآباد
  • تخصیص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه‌های بهداشت چابهار