Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس اداره تعاون روستایی تایباد روز یکشنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا افزود: از دهم آبان ماه که خرید حمایتی زعفران در خراسان رضوی آغاز شد تا دیروز که این طرح پایان یافت روزانه افزون بر ۳۰۰ کیلوگرم زعفران خشک در این شهرستان خریداری شد.

باقر خدادادی افزود:  ۳۰ درصد مبلغ کارشناسی شده زعفران پس از تایید محصول به کشاورزان پرداخت شد و ۷۰ درصد دیگر مطابق قرارداد در مدت کوتاهی پرداخت می‌شود و از ابتدای خرید تضمینی زعفران در تایباد تاکنون ۲۰ درصد مطالبات کشاورزان این منطقه پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به قیمت‌های مصوب دولتی در سال جاری استقبال کشاورزان از خرید تضمینی محصول زعفران در این شهرستان ۵۰ درصد افزایش یافته است و در حال حاضر با این میزان خرید، یک سوم زعفران خریداری شده در استان از آن کشاورزان تایبادی است.

رییس اداره تعاون روستایی تایباد گفت: در اجرای طرح خرید تضمینی زعفران، هر کیلوگرم زعفران نگین به قیمت ۱۰۵ میلیون ریال، شبه نگین ۹۵ میلیون ریال، پوشال درجه یک ۹۰ میلیون ریال و پوشال معمولی ۸۲ میلیون ریال از کشاورزان خریداری شد.

باقر خدادادی افزود: طرح خرید تضمینی زعفران که برای دومین سال در این شهرستان اجرا شد.

وی ادامه داد: سال ۹۶ هفت تن زعفران از کشاورزان تایباد خریداری شد.

تایباد در ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد ۶ هزار و ۸۵۰ هکتار سطح زیرکشت زعفران دارد. 

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 جنوب شرقی خراسان رضوی زعفران کارشناسی مشهد قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۹۳۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰ هزار تن گندم از کشاورزان ایلامی خریداری شد

اصغر باباخانی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از هفته‌های گذشته برداشت گندم در شهرهای جنوبی استان ایلام شامل دهلران، مهران و آبدانان آغاز شده و تاکنون ۱۰۰ هزار تن گندم از کشاورزان ایلامی خریداری شده است.

وی گفت: این میزان خرید گندم نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد چهار برابری داشته است.

باباخانی افزود: با توجه به باز شدن سامانه پرداخت، اسامی کشاورزانی که گندم خود را تحویل داده‌اند برای دریافت وجه به بانک عامل معرفی شده است.

کد خبر 6094169

دیگر خبرها

  • بازدید مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از مراکز خرید گندم در خوزستان
  • دولت تا حد امکان برای برنج و چای «خرید تضمینی» نخواهد داشت
  • ۱۰۰ هزار تن گندم از کشاورزان ایلامی خریداری شد
  • افزایش ۵۳ درصدی خرید گندم در خوزستان ‌
  • خرید تضمینی ۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان فارس
  • خرید تضمینی گندم در فارس به ۶۰ هزار تن رسید
  • بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان خریداری شد
  • خرید بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان+فیلم
  • خریدبیش از ۷۷۰ هزار تن گندم ‌از کشاورزان استان خوزستان
  • خرید تضمینی گندم ۳۰ درصد افزایش یافت