Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-30@18:44:28 GMT

هوای «تهران» در انتظار آلودگی بیشتر!

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۹۳۸۷۸

هوای «تهران» در انتظار آلودگی بیشتر!

سازمان هواشناسی کشور می‌گوید در روز‌های پیش‌رو آلودگی هوای تهران از آن‌چه اکنون هست، بیشتر خواهد شد. این در حالی‌ست که مدارس تهران در حال حاضر هم به‌دلیل آلودگی تا روز یک‌شنبه تعطیل اعلام شده‌اند و هفته پیش هم آلودگی از مرز هشدار و وضعیت خطرناک عبور کرده بود.

امین حسین نقشینه، کارشناس سازمان هواشناسی ایران، ۳۰ آذر ماه به خبرگزاری ایرنا گفته «تا چهارشنبه این هفته جوی آرام را در بیشتر مناطق کشور خواهیم داشت که نسبتا پایدار خواهد بود، بنابراین موجب افزایش غلظت آلاینده‌ها و غبار در شهر‌های بزرگ، صنعتی و پرجمعیت به ویژه تهران خواهد شد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نقشینه افزوده «از دوشنبه بر غلظت آلاینده‌ها در پایتخت افزوده می‌شود». به گفته این کارشناس هواشناسی آلودگی‌ها تا چهارشنبه ادامه خواهد داشت و باران روز پنج‌شنبه به‌دلیل فقدان باد، ممکن است تاثیر چشم‌گیری بر غلظت آلودگی نگذارد.

پیشتر در روز جمعه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران مهد‌های کودک و مدارس تهران و شهرستان‌های ورامین، پیشوا، ری، قرچک و پاکدشت را در تمامی مقاطع در روز‌های شنبه و یکشنبه تعطیل اعلام کرده بود.

هفته پیش پیروز حناچی، شهردار تهران، گفت: «ذرات معلق» در هوای تهران به بالای ۲۰۰ رسیده بود و اوضاع را «عبور از مرز هشدار و وضعیت خطرناک» توصیف کرده بود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: آلودگی هوا آلودگی هوای تهران سازمان هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۹۳۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم هوای گرم تا چهارشنبه در اردبیل

مجید کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به تداوم هوای گرم تا روز چهارشنبه در تمامی مناطق استان اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی در روز پنجشنبه بر میزان ابرها افزوده شده و به ویژه در مناطق مرکزی استان وزش باد تند انتظار می رود.

وی افزود: ازحوالی ظهر جمعه با نفوذ سامانه ناپایدار جوی به منطقه و همراهی با شرایط فصلی و محلی، در اکثر مناطق استان بارش باران توام با رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل با بیان اینکه با توجه به رگباری بودن بارندگی، سیلابی شدن مسیل ها دور از انتظار نیست، ادامه داد: در مدت فعالیت این سامانه کاهش دمای هوا نیز از پدیده‌های دیگر خواهد بود.

کوهی خاطرنشان کرد: فعالیت این سامانه تا اواخر وقت شنبه تداوم خواهد داشت، همچنین تغییرات احتمالی اوضاع جوی در بولتن پیش‌بینی روزهای آینده لحاظ خواهد شد.

کد خبر 6092382

دیگر خبرها

  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • جزئیات آلودگی هوا در استان خوزستان
  • وضعیت آلودگی هوای تهران در روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • تداوم هوای گرم تا چهارشنبه در اردبیل
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • برای وضعیت زاینده‌رود و آلودگی هوای اصفهان غصه می‌خورم
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق