Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز به همراه جمعی از کارشناسان ستاد در جریان اجرای طرح فهما از کانون فرهنگی آیت الله بهاء الدینی مشکین دشت کرج بازدید به عمل آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، «حجت الاسلام کاظم شکری» طی بازید و حضور در مسجد سیدالشهداء مشکین دشت، شهرستان فردیس که روز گذشته (۳۰ آذر) انجام شد از با امام مسجد و مدیرکانون دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز در خصوص درخواست حمایت و نیازهای مالی مدیران کانون ها گفت: در گذشته به دلیل اوضاع مناسبی که دولت و بطبع ستاد داشت حمایت های مالی و خدماتی فراوانی جهت ارائه به کانون ها انجام می دادیم.

 

وی توضیح داد: کمک ها و خدماتی مانند اینکه برای تاسیس هر کانون یک سیستم رایانه، خط تلفن، تابلو کانون و تجهیز کتابخانه ودیگر مواردی که در اختیارمان بود انجام می گرفت.

 


 

 

وی افرود: در حال حاضر سختی ها و مشکلات ها فراوانی برای انجام کار فرهنگی داریم و برای جذب حتی 50 هزار تومان باید کلی وقت زمان صرف کنیم.

 

وی خاطرنشان کرد: هرچند البته این مسائل باعث این نیست بگوییم که کاری از دستمان برنمی آید، نه اینطور نیست همانطوری که قبلا در حضور دیگر مدیران و امام مساجد حضور داشتم و عرض کردم کارهای خدماتی ورفاهی با مشارکت دستگاه های اجرایی و خدماتی که تفاهم نامه ای در این خصوص انجام شده را به کانون ها ارائه می دهیم.

 

شکری در خصوص تغییر نیاز نیاز های مردم و به طبع آن جامعه گفت: مردم قبلا برای اعتقادات  و برپایی نماز و خواندن قرآن و یادگیری احکام و واجبات دین به مسجد می آمدند. الان نیازمند هستند، در زمینه های مختلف خدمات احتیاج دارند، مانند امکان فرستادن وکیل پایه یک دادگستری و مشاوره حقوقی جهت حل و جلوگیری از اختلافات و تصریح در امر رسیدگی و آگاه سازی تا دچار دادگاه و پاسگاه نگردند.

 

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز توضیح داد: آموزش های طب اسلامی و عملیاتی نمودن آن در امور شخصی و زندگی تا سلام زندگی کنند و جامعه سلامیت تربیت شود به طبع آن هزینه ای درمان کاسته شود.

 

حجت الاسلام شکری تصریح کرد: مشاوره خانواده در جهت تحکیم روابط بین همسران و اموزش هایی در خصوص برخورد و تربیت فرزندان و مشکلات روحی و انگیزه بخشیدن در جهت برنامه ریزی و رشد و ارتقاء در زمینه های متنوع  و موارد دیگر برای جذب و آشتی دادن مردم با مسجد هستند.

 

 

 

پایان پیام/565

منبع: شبستان

کلیدواژه: شب یلدا مسجد مسجد انتخابات نماز جمعه کانون های فرهنگی هنری مساجد خطبه های نماز جمعه مسجد انتخابات مجلس خطبه نماز جمعه مشاوره حقوقی مساجد استان البرز فردیس کانون های فرهنگی هنری رایگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۹۴۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان/ ۷ نفر شهید شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بی بی سی، رسانه های افغانستان گزارش دادند که در حمله افراد مسلح ناشناس به مسجد امام زمان (عج) شهرک اندیشه در شهرستان گذره در هرات، تعدادی از نمازگزاران به شهادت رسیده اند.

بر اساس اعلام این رسانه، حادثه هنگام نماز مغرب و عشاء روی داده است.

گفته می شود امام جماعت این مسجد به همراه ۶ نفر دیگر از جمله یک کودک نیز در این حمله به شهادت رسیده‌ و تعدادی هم مجروح شده‌ اند.

مقامات دولت موقت طالبان در افغانستان هنوز در این خصوص بیانیه ای صادر نکرده اند.

تا کنون اخبار و اطلاعات بیشتری در این خصوص رسانه ای نشده است.

همچنین هنوز هیچ فرد یا گروهی مسئولیت این حادثه را برعهده نگرفته است.

کد خبر 6092548

دیگر خبرها

  • معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی از خانه انصاری ارومیه بازدید کرد
  • البرز به ۱۱ هزار کلاس درس جدید نیاز دارد
  • چرا نرخ طلاق در استان البرز بالاست؟
  • ماجرای ویدیوی منتشرشده در خصوص تابوت‌های جوبجی چیست؟
  • ویدیوی منتشرشده در خصوص تابوت‌های جوبجی مربوط به سال ۱۳۹۸است
  • حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان
  • 7 شهید در حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان
  • حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان/ ۷ نفر شهید شدند
  • انجام امور فرهنگی باید برعهده مردم باشد
  • بازدید وزیر نیرو از پست‌های ۴۰۰ کیلوولت برق باغستان کرج و چهارباغ