Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل جامعه هتلداران منطقه آزاد قشم از انتخاب این مجموعه به عنوان عضو اصلی هیات مدیره مجمع عمومی و فوق العاده جامعه هتلداران کشور برای اولین بار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ عبدالباسط رضوانی با بیان این خبر گفت: مجمع عمومی عادی و فوق العاده جامعه هتلداران ایران با دستور کار اصلاح موادی از اساسنامه و انتخاب اعضای دوره جدید هیات‌مدیره و بازرسان، امروز (شنبه 30 آذرماه) با حضور روسای تشکل‌های هتلداری سراسر کشور و مدیرکل دفتر نظارت و ارزیابی وزارت گردشگری در محل هتل لاله تهران، برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این انتخابات، جامعه هتلداران منطقه آزاد قشم پس از جامعه هتلداران یزد و آذربایجان شرقی موفق به کسب رتبه سوم شد و در کنار استان های همدان، مرکزی، خوزستان و زنجان به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره جدید جامعه هتلداران کشور انتخاب شد.

مدیرعامل جامعه هتلداران منطقه آزاد قشم تصریح کرد: همچنین نمایندگان استان های فارس و سمنان به عنوان اعضای علی البدل و استان های اردبیل و چهارمحال و بختیاری به عنوان بازرسان اصلی و استان گیلان به عنوان بازرس علی البدل هیات مدیره جدید انتخاب شدند.

به گفته رضوانی؛ نمایندگانی از 31 استان کشور به همراه دو نماینده مناطق آزاد قشم و کیش، اعضای جامعه هتلداران کشور را تشکیل می دهند.

وی اضافه کرد: بهبود وضعیت هتل های ایران از نظر اقتصادی، ارائه خدمات بهتر به میهمانان با یکسان سازی و کنترل استانداردهای هتلداری، رفع نواقص و مشکلات هتل ها با حمایت جامعه هتلداران و دولت، مهمترین اهداف جامعه هتلداران کشور را تشکیل می دهد.

مدیرعامل جامعه هتلداران منطقه آزاد قشم تصریح کرد: انتخاب قشم به عنوان عضو اصلی هیات مدیره جامعه هتلداران کشور برای نخستین بار، اتفاق مهمی است که به افزایش ظرفیت های هتلداری در این منطقه می انجامد  و موجب پویایی و افزایش ظرفیت های گردشگری در جزیره قشم خواهد شد.

جزیره قشم با یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع وسعت به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس در جنوب ایران واقع شده و هر سال بیش از ۵ میلیون گردشگر از سه مسیر دریایی، هوایی و زمینی با هدف بازدید از ظرفیت های کم نظیر گردشگری آن وارد این جزیره زیبا می شوند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جامعه چهارمحال و بختیاری قشم گردشگری یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۹۴۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر علوم: جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد

به گزارش صدای ایران از ایسنا،محمدعلی زلفی‌گل روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در حاشیه گفتگو با برخی دانشجویان دانشگاه یاسوج در محوطه این دانشگاه در جمع خبرنگاران افزود: اساتید چشم و چراغ دانشگاه و جامعه هستند که همواره از توان علمی و تخصصی این نخبگان برای پیشرفت کشور بهره خواهیم برد.

وی اظهارکرد: به طور یقین هیچ اخراجی بدون دلیل و با نگاه سیاسی و یا بدون توجه به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های آنها نبوده است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خاطرنشان کرد: استادان سرمایه‌های جامعه و افتخار جامعه دانشگاهی هستند و یک سری قوانین و مقررات وجود دارد که هر کسی آن را رعایت کند، هیچ مشکلی برایش پیش نمی‌آید.

زلفی گل تصریح کرد: برای نمونه یک عضو هیات علمی باید نظم کلاس، اداری و حرفه‌ای را به طور کامل رعایت کند، چنانچه یک عضو هیات علمی نتواند ترفیع سالانه‌اش را بگیرد شامل رکود علمی می‌شود.

وی ادامه داد: به‌هرحال باید تبدیل وضعیت اعضای هیات‌علمی توسط مرجع ذی‌صلاح بررسی و تأیید شود.

وزیر علوم بیان کرد: تعداد کمی از اساتید در سطح دانشگاه‌ها اخراج شدند و بدون تردید مشکلاتی در زمینه آموزش، پژوهش و موارد دیگری داشتند، خیلی از این افراد بازنشسته بودند که جزو افراد اخراجی قلمداد شدند.

دیگر خبرها

  • دانشگاه آزاد سمنان میزبان نخستین مسابقه ملی «طراحی و دوخت»
  • مناطق آزاد کشور ؛ چالش ها وراهکارها
  • حکومت‌های منطقه با جبهه مقاومت همراهی کنند
  • شیراز قهرمان مسابقات والیبال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد منطقه یک کشور
  • ۱۰ عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد
  • نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی آغاز به کار کرد
  • فوری/ خرید و فروش خودروی جانبازان آزاد شد
  • وزیر علوم: جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
  • بازدید دبیر شورای‌ عالی مناطق آزاد کشور ازغرفه منطقه آزاد اروند در نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳