Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار گرگان با اشاره به مراحل اولیه خاکبرداری پروژه گردشگری بازار موزه این شهر گفت: این پروژه با برآورد سرمایه‌گذاری ۳۰۰ میلیارد تومانی از سوی بخش خصوصی اجرا می‌شود. ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۴ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

عبدالرضا دادبود در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان اظهار داشت: بازار موزه گرگان در منطقه کم برخوردار الغدیر ( چهارشنبه بازار قدیم) از چندماه قبل آغاز شده و در مرحله خاکبرداری و اقدامات مربوط به تجهیز کارگاه قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بازار موزه گرگان را یکی از بزرگترین پروژه‌های گردشگری در شمال کشور عنوان کرد و گفت: این پروژه با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی اجرا می‌شود و برآورد اولیه سرمایه‌گذاری 300 میلیارد تومانی است.

شهردار گرگان بیان داشت: بازار موزه گرگان شامل بخش‌های تجاری، بازار اقوام و فرهنگ‌های مختلف، رفاهی، پارکینگ، آمفی تئاتر و غیره بوده که در سه سال تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

پروژه موزه تاریخ طبیعی کهگیلویه و بویراحمد راکد شدواگذاری اسناد مشروطه گیلان به موزه تبریز تکذیب شدموزه دفاع مقدس گیلان روایتگر رشادت قهرمانانی ‌چون «شهید املاکی» است

وی درباره زمان‌بندی اجرای این پروژه گفت: این پروژه در دو فاز 18 ماهه پیش‌بینی شده که خاکبرداری مرحله اول در حال اتمام است.

دادبود ادامه داد: به دلیل شرایط آب و هوایی و بارش‌هایی که در ماه‌های اخیر داشتیم کمی روند کار با کندی پیش رفت اما تلاش سرمایه‌گذار بر این است که خیلی زود شرایط را برای ایجاد سازه‌های مورد نظر در فاز نخست این پروژه فراهم کند.

وی در ادامه به اتمام مهلت تعیین شده به سرمایه‌گذار سایت بالن‌سواری گرگان اشاره کرد و گفت: سرمایه‌گذار به دلیل کوتاهی‌هایی که داشت گرفتار دریافت یکسری مجوزها شد که مهلت تعیین شده برای سرمایه‌گذار به اتمام رسیده است.

شهردار گرگان افزود: با توجه به متقاضیانی که برای سرمایه‌گذاری در این سایت اعلام آمادگی کردند به دنبال بررسی شرایط سرمایه‌گذاران و انتخاب مناسب هستیم. تلاش ما این است سایت بالن‌سواری گرگان را تا پایان سال راه‌اندازی کنیم.

انتهای پیام/582/ش

R41471/P/S6,70/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۹۴۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازار اصفهان نباید در معرض تهدید باشد/ موزه فرهنگ و تاریخ نصف جهان برای دنیا جذاب است

شهردار اصفهان گفت: هیئت امنای بازار اصفهان تشکیل شد تا سیستم حل مسائل کامل شود، بنابراین باید مدل مالی آن مشخص شود و تمام سازمان‌ها برای رفع مشکلات تلاش کنند؛ نباید فرایند انجام کار به‌گونه‌ای باشد که بازار به‌عنوان هویت و فرهنگ ما در معرض تهدید باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز_ دوشنبه دهم اردیبهشت _ در نخستین جلسه هم‌اندیشی با هیئت امنای بازار اصفهان اظهار کرد: سال‌های زیادی است که با بعضی مشکلات مواجه هستیم، انتظار از برگزاری این جلسات آن است که خروجی و رضایت عمومی مردم گزارش شود.

وی افزود: هیئت امنای بازار اصفهان تشکیل شد تا سیستم حل مسائل کامل شود، بنابراین باید مدل مالی آن مشخص شود و تمام سازمان‌ها برای رفع این مشکلات تلاش کنند؛ نباید فرایند انجام کار به‌گونه‌ای باشد که بازار به‌عنوان هویت و فرهنگ ما در معرض تهدید باشد.

شهردار اصفهان با اشاره به تأسیس هایپرها و بازارهای جدید در شهر تاکید کرد: با وجود این شرایط، بازار هنوز حرف اول را می‌زند و گردشگران زیادی برای دیدن بازار اصفهان به این شهر می‌آیند، زیرا موزه فرهنگ و تاریخ ما برای همه دنیا جذاب است.

وی با بیان اینکه وظیفه ما است به مدلی برسیم تا بازار زنده بماند و برای رسیدن به این مهم لازم است از مرحله تشریفات گذر کنیم، گفت: بازاریان نیت خیر دارند و درگیر روال اداری، نامه‌نگاری و تشریفات نیستند و لازم است دستگاه‌های اجرایی نیز به دور از تشریفات برای رفع مشکلات بازار تلاش کنند.

قاسم‌زاده تصریح کرد: بازار اصفهان مدت زمان زیادی مستقل بوده و بهتر است هیئت امنای بازار نیز به‌صورت مستقل عمل و منابع خود را تأمین کند، همچنین شهرداری اصفهان مکانی را برای تشکیل محل ویژه منتخبان بازار در نظر خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه بعضی مشکلات بازار اصفهان طی چند ماه اخیر با توجه به برگزاری انتخابات رفع شده است، گفت: امیدواریم به دست هیئت امنا و انجام وظیفه دستگاه‌ها یک گره از مشکلات شهر باز شود و بازار ما دوباره پر رونق و جذاب‌تر از قبل شود.

کد خبر 748613

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاری در بنای تاریخی خانه آصف اردبیل به مزایده گذاشته شد
  • بیش از ۶.۳ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری در صنعت نفت و گاز
  • سد ورود بخش خصوصی به صنعت نفت و گاز شکسته شد/ آغاز ۵۰ پروژه به ارزش ۲۵ میلیارد دلار
  • سد ورود بخش خصوصی به صنعت نفت و گاز شکسته شد
  • صدور ۲۹ مجوز تأسیس موزه خصوصی طی ۲ سال گذشته
  • چرا تنها سایت موزه غرب کشور عاقبت به خیر نشد
  • بازار اصفهان نباید در معرض تهدید باشد/ موزه فرهنگ و تاریخ نصف جهان برای دنیا جذاب است
  • کم‌کاری‌ شهرداری موجب خسارت ۲۰۰ میلیاردی در پروژه شهربازی شد
  • عواقب بند س تبصره ۶ قانون بودجه | وقتی برای معافیت‌ها سقف تعیین شود چه می‌شود؟
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد