Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-28@00:24:26 GMT

نشست مهم نظامی در حزب کمونیست کره شمالی

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۹۴۴۶۰

خبرگزاری رسمی کره شمالی از برگزاری جلسه مهم نظامی در کمیته مرکزی حزب کمونیست به ریاست رهبر این کشور خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، محور اصلی این جلسه اقدامات مهم سازمانی، سیاسی و نظامی برای تقویت نیرو‌های مسلح بوده است.   خبرگزاری یونهاپ وابسته به کره جنوبی این جلسه را بسیار مهم ارزیابی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  کره شمالی در روز‌های اخیر انتقادات فراوانی از آمریکا کرده است.   کارشناسان گفته‌اند این کشور ممکن است پایان سال جاری میلادی خاتمه گفتگو‌های به بن بست رسیده با آمریکا را در موضوع هسته‌ای اعلام کند.   پیونگ یانگ تا پایان سال ۲۰۱۹ به آمریکا فرصت داده پیشنهاد عملی برای مذاکرات به بن‌بست رسیده خلع سلاح هسته‌ای ارائه کند.   رهبر کره شمالی گفته در غیر این صورت هدیه کریسمس مناسبی به واشنگتن خواهد داد.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: کره شمالی حزب کمونیست کمیته مرکزی جلسه نظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۹۴۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم

به گزارش صدای ایران،معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعا‌های رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز برای تولید سلاح اتمی، چند هفته فاصله دارد، گفت که برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم.


دیگر خبرها

  • هشدار روسیه درباره استقرار تسلیحات هسته‌ای آمریکا در لهستان
  • هشدار روسیه به آمریکا درباره استقرار سلاح هسته‌ای در لهستان
  • روسیه: هر سلاح اتمی‌ای وارد لهستان شود، آن را هدف مشروع تلقی می کنیم
  • مسکو: تسلیحات هسته‌ای آمریکا در لهستان در اولویت اهداف نظامی خواهد بود
  • کره شمالی: تحریم‌های آمریکا به حلقه‌ای بر گردن واشنگتن تبدیل شده است
  • لوکاشنکو: غربی‌ها برای کنترل اوکراین، آن را به معتاد پول و سلاح تبدیل کرده‌اند
  • تأکید کره شمالی بر حفظ قدرت نظامی خود
  • پیونگ‌یانگ به آمریکا درخصوص «اقدامات عملی قدرتمند» برای تقویت قدرت نظامی خود هشدار داد
  • کره شمالی: اقدامات بیشتری برای حفظ قدرت نظامی خود انجام می‌دهیم
  • آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم