Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر خارجه دولت پیشبرد امور لبنان تاکید کرد که همه گروه های لبنانی باید در روند تشکیل کابینه جدید مشارکت داشته باشند.

قدس آنلاین؛ به نقل از النشره، جبران باسیل وزیر خارجه دولت پیشبرد امور لبنان تاکید کرد که همه گروه های لبنانی باید در روند تشکیل کابینه جدید مشارکت داشته باشند.

باسیل تصریح کرد: ما هیچ خواسته ای از حسان دیاب که به تشکیل کابینه مأمور شده نداریم و فقط می خواهیم شرایط کارآمدی دولت را فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر خارجه لبنان تاکید کرد: هدف ما بیش‌تر از اینکه مشارکت در دولت باشند حمایت از حضور وزرایی غیر سیاسی و پاکدست و متخصص و با کفایت است. باید در سیاست های مالی و اقتصادی لبنان تغییر حاصل شود.

باسیل هم چنین در ادامه گفت: دولتی که تشکیل می شود دولت حزب الله نبوده بلکه متعلق به همه لبنانی‌ها است. این دولت علیه احدی نخواهد بود و ما با حذف هیچ کسی از این روند موافق نیستیم. ما می‌خواهیم دولت نماینده جنبش اعتراضی مردم باشد. ما آماده‌ایم بخشی از سهم خود و نه همه آن را به معترضان بدهیم.

دیاب از سوی رئیس جمهور لبنان مأمور تشکیل کابینه شده است.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تشکیل کابینه لبنان جبران باسیل دولت پیشبرد امور لبنان اعتراضات لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۹۴۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ۱۰۰ فقره پرونده تخلفات انتخاباتی دور اول در مازندران

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی موسوی ظهر دوشنبه در ویژه برنامه رادیویی با موضوع انتخابات در شبکه طبرستان با تقدیر از مشارکت خوب مردم استان در دور اول انتخابات اظهار کرد: حدود ۱۰۰ فقره پرونده در دوره مرحله اول انتخابات در استان تشکیل شد و بیشتر مربوط به تبلیغات زودهنگام بوده است.

وی با اظهار اینکه همچنین گزارش‌هایی را مبنی بر دخالت برخی افراد اعلام شده بود، گفت: با این حال سعی کردیم با بهره گیری از ظرفیت دستگاه قضائی، تخلفات را به حداقل برسانیم.

وی شرکت پرشور در انتخابات را مساله مهمی برشمرد وگفت: برای در دور دوم انتخابات شعبات و قاضی کشیک به طور شبانه روزی فعالیت می‌کنند تا از آرای مردم صیانت شود و آنچه توقع است که امانت دار مردم باشیم.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: در انتخابات پیروز واقعی مردم هستند و در مرحله اول در حوزه انتخابیه قائمشهر، مشارکت مردم بیش از ۴۱ درصد بوده است،

وی با بیان اینکه طبق فرمایش مقام معظم رهبری باید فضا را برای برپایی و مشارکت در انتخابات فراهم کنند، گفت: حفظ نظام از همه موضوعات برای ما اهمیت بیشتری دارد.

کد خبر 6098141

دیگر خبرها

  • بررسی روند اجرای طرح‌نور و عفاف و‌حجاب در خوی 
  • المرت: به محمود عباس پیشنهاد تشکیل دولت فلسطینی را دادم/ حمله به رفح منجر به آزادی اسرا نمی‌شود
  • چین و فرانسه تشکیل کشور مستقل فلسطین را خواستار شدند
  • ترکیه: عملیات علیه رفح تمام جهان را تحت تاثیر قرار خواهد داد
  • لبنان خواستار اقدام فوری جامعه جهانی برای جلوگیری از حمله به رفح شد
  • چرا نتانیاهو نمی‌خواهد جنگ در غزه تمام شود؟
  • عقب ماندگی اجرای پروژه محور خورموج _ لاور جبران شود
  • مقام نظامی لبنانی: حمله احتمالی به رفح جبهه‌های مقاومت را شعله‌ورتر خواهد کرد
  • تشکیل ۱۰۰ فقره پرونده تخلفات انتخاباتی دور اول در مازندران
  • صبر طلبکاران اوکراین تمام شد