Web Analytics Made Easy - Statcounter

باقری شکیب، کارشناس هواشناسی استان همدان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: با بیان اینکه وضعیت جوی هوا تا روز چهارشنبه صاف تا قسمتی ابری است، افزود: افزایش غلظت آلاینده‌ها را به ویژه در مناطق شهری استان خواهیم داشت.

او افزود: در ۲۴ ساعت گذشته اسدآباد با ۱۳ درجه سانتی گراد بالای صفر گرمترین و بها با ۱۱ درجه سانتی گرا د زیر صفر سردترین نقاط استان ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس هواشناسی استان همدان ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته دمای شهر همدان با ۸  تا ۹ درجه سانتی گراد زیر صفر در نوسان بوده است.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وضعیت هوا بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۹۴۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۳ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: روز جمعه نیز در استان بویژه در مناطق شرقی رگبار پراکنده باران و رعد و برق انتظار است و احتمال تقویت نقطه‌ای بارش‌ها نیز وجود دارد.

مجتبی حمزه نژاد با اشاره به آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها توصیه کرد از قرارگیری در حریم رودخانه‌های فصلی، صعود به مناطق مرتفع و چرای دام در ارتفاعات خودداری شود.

بیشتر بخوانید: هشدار تشدید و تداوم فعالیت سامانه بارشی در هرمزگان

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان افزود: وزش باد‌های نسبتاً شدید جنوب غربی - شمال غربی موجب مواج شدن دریا می‌شود و بیشینه سرعت باد گاهی به بیش از ۵۰ کیلومتر بر ساعت و افزایش ارتفاع امواج دریا گاهی به بیش از ۲ متر می‌رسد.

حمزه نژاد توصیه کرد در این مدت شناور‌های سبک صیادی و تفریحی از رفت و آمد خودداری کنند و تمهیدات لازم برای رفت و آمد ایمن سایر شناور‌ها صورت گیرد.

به لحاظ دمایی، دمای بیشینه امروز کاهش سه تا ۶ درجه‌ای خواهد داشت و از فردا جمعه دوباره در برخی نقاط دمای بیشینه افزایش می‌یابد.

دیگر خبرها

  • پیش بینی بارش باران از ظهر امروز در خراسان رضوی
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۳ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت
  • زنجانی‌ها روزهای خنکی را تجربه خواهند کرد
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی در خراسان جنوبی
  • سامانه بارشی جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت