Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مازندران قائم مقام کمیته امداد مازندران گفت: به همت خیران و کمک بلاعوض کمیته امداد ۳ واحد مسکن برای مددجویان سیل‌زده سیمرغ ساخته و به آنان تحویل داده شد.

ناصر اسکندری عصر دیروز در بازدید از مناطق سیل‌زده سیمرغ شهرستان جویبار اظهار کرد:  این واحدهای مسکونی به مساحت ۱۹۰ متر مربع و در مجموع به ارزش ۲۵۷ میلیون تومان ساخته و به مددجویان تحت حمایت تحویل داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: در سیل فروردین ماه امسال ۷۷ واحد مسکن مددجویان تحت حمایت در استان کاملا تخریب شد که از این تعداد ۲۵ واحد مسکونی در سیمرغ دچار آسیب کلی شده است و با همت خیران ۱۰ واحد مسکن برای مددجویان این شهرستان تاکنون ساخته و مابقی تا پایان سالجاری تکمیل و به مددجویان تحویل داده می‌شود.

قائم مقام کمیته امداد مازندران با اشاره به اینکه درسیل امسال ۴۱۹ واحد مسکونی به تعمیرات و بازسازی احتیاج داشت، خاطرنشان کرد: از این تعداد ۴۶ واحد مسکونی مربوط به شهرستان سیمرغ بوده و تاکنون تعمیرات همه واحدهای مسکونی انجام شده است.

اسکندری به ارائه خدمات عمرانی در سالجاری به مددجویان تحت حمایت اشاره کرد و گفت: یکی از این برنامه‌ها ساخت ۱۰۷ واحد مسکن برای مددجویان ساکن در مناطق روستایی و ۸۴ واحد برای مددجویان مناطق شهری بوده است که تاکنون ۱۲۴ واحد ساخته و مابقی تا پایان امسال تکمیل و به مددجویان تحویل داده می‌شود.

وی ادامه داد: تعمیر و بازسازی هزار و  ۶۵۹  واحد مسکن مددجویان تحت حمایت استان از دیگر برنامه‌های این نهاد بوده که تاکنون هزار و  ۲۰۰ واحد تعمیر و بازسازی و  سایر واحدها نیز تا پایان سال این خدمات ارائه خواهد شد.
قائم مقام کمیته امداد مازندران با تقدیر از همراهی خیران و مردم نوع‌دوست با کمیته امداد یادآور شد: مردم نیکوکار استان می‌توانند از طریق تلفن همراه با شمارگیری #۵*۳*۰۱۱*۸۸۷۷* کمک های خود را در بخش مسکن مددجویی واریز کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی حمایت از سیل زدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۹۴۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت و بهسازی ۱۴۵ واحد مسکن مددجویی در بندرعباس

مسیح الله مرادی رئیس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس گفت: سال گذشته ۲۷ میلیارد تومان از محل اعتبارات امداد و وام بنیاد مسکن برای احداث ۶۰ واحد مسکن مددجویی هزینه و عملیات احداث آنها آغاز شده است.

وی افزود: از این تعداد ۵۷ واحد در مناطق روستایی و ۳ واحد در محدود شهری است که به زودی تکمیل و تحویل مددجویان می‌شود.

رئیس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس گفت: یک میلیارد و ۵۵ میلیون تومان نیز برای تعمیرات جزئی، کلی و بهسازی فضا‌های جانبی ۸۵ واحدهزینه شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی برای مددجویان استان کرمانشاه
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی کمیته امداد برای مددجویان
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • ساخت و بهسازی ۱۴۵ واحد مسکن مددجویی در بندرعباس
  • ۵۹ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده استان تهران ساخته شد
  • ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند آماده تحویل
  • تحویل نه هزار واحد مسکونی تا پایان سال
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند/ آورده ۷۰۰ میلیونی متقاضیان
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود