Web Analytics Made Easy - Statcounter

با پیگیری‌های صورت گرفته، پیمانکار پروژه گازرسانی روستای گیسور گناباد تعیین و شروع به کار کرده است. ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۲ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گناباد، پیگیری مطالبات مردم همیشه یکی از رسالت‌های خبرگزاری تسنیم دفتر خراسان رضوی بوده است و در همین راستا در گزارشی با عنوان «گیسور» گاز ندارد؛ 400 خانوار روستایی معطل انتخاب پیمانکار به مشکلات گازرسانی به روستای گیسور گناباد پرداخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‌رفع معارضان گازرسانی به دهستان قاهان / اتمام طرح تا زمستانجزئیات بودجه 99 | تعیین 15 هزار میلیارد ریال برای تکمیل گازرسانی‌هامردم بخش بیرم چشم انتظار پایان وعده‌ها؛ تا پایان امسال عملیات گازرسانی به اتمام می‌رسد

با پیگیری‌های صورت گرفته طی چند روز گذشته پیمانکار این پروژه تعیین و شروع به کار نموده و در اولین مرحله، لوله‌های گازرسانی به این روستای 400 خانوار را در محل تخلیه کرده است.

به زودی گازرسانی به روستاهای گیسور، چاه نمک ، رحمت آباد و برخی روستاهای خواف آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/281/ش

R41347/P/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۹۴۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال همه شهر‌ها و روستا‌های لرستان از نعمت گاز برخوردار می‌شوند

 کرم گودرزی در حاشیه جلسه با کارشناسان شرکت گاز لرستان اظهار کرد: از زمان شروع دولت سیزدهم، با اجرای بیش از ۱۵۰۰ کیلومتر خطوط تغذیه و توزیع گاز، گازرسانی به ۲ شهر، ۴۳۰ روستا و بیش از ۱۴۳۴ واحد تولیدی، صنعتی و کشاورزی، اجرای ۲۵۰۰۰ علمک و اشتراک پذیری ۵۳۵۰۰ مشترک و اجرای مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان صورت گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ضریب نفوذ گازرسانی شهری به ۹۹/۹ درصد و ضریب نفوذ روستایی با برخورداری ۲۳۳۱ روستا به ۹۸/۵ درصد (حدود ۱۲درصد بالاتر از متوسط کشوری) رسیده است.
مدیرعامل شرکت گاز لرستان بیان داشت: با برنامه‌ریزی انجام شده در سال جاری کلیه شهر‌ها و روستا‌های واجد شرایط استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.
گودرزی تصریح کرد: عملکرد فوق الذکر باعث گردیده که این شرکت همواره در شاخص‌های ملی و استانی به عنوان یکی از دستگاه‌های برتر معرفی گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • اولتیماتوم ۱۸ ماهه برای تعیین‌تکلیف شبکه فاضلاب بندرعباس
  • تجمع اعتراضی متقاضیان نهضت ملی مسکن مقابل استانداری
  • اعتراض مردم به روند کند ساخت طرح ۸۱۰۰ واحدی
  • وجود ۲۰۳ هزار و ۴۲۴ علمک گاز در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز ساخت مرکز جامع خدمات سلامت روستای خطایان
  • طرح جهاد آبرسانی برای ۱۹۸ روستای استان مرکزی
  • پل سوخته کلا در قائمشهر با همت راهداران به زودی به بهره برداری می رسد
  • مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما زودتر آغاز شود
  • پل سوخته کلا به زودی به بهره برداری می‌رسد
  • امسال همه شهر‌ها و روستا‌های لرستان از نعمت گاز برخوردار می‌شوند