Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع آگاه از انتخاب "کوسرت رسول" به عنوان رئیس شورای عالی سیاسی اتحادیه میهنی کردستان عراق خبر دادند.

به گزارش ایسنا، به نقل از ارم نیوز، رسانه‌های کرد زبان اعلام کردند که چهارمین کنگره حزب اتحادیه میهنی کردستان عراق شنبه آغاز شد و در جریان آن کوسرت رسول علی، معاون اول جلال طالبانی، دبیرکل فقید حزب به عنوان رئیس شورای عالی سیاسی این حزب انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این گزارش، طی چهارمین کنگره حزب اتحادیه میهنی دیگر اعضای شورای عالی سیاسی نیز انتخاب شدند که شامل هشت عضو سابق این شورا می‌شود.

همچنین برهم صالح، رئیس جمهور کنونی عراق و معاون دوم دبیرکل فقید حزب، ریواز فایق، رئیس پارلمان کردستان و قباد طالبانی، معاون نخست‌وزیر اقلیم کردستان عراق نیز به عنوان اعضای شورای رهبران اتحادیه میهنی انتخاب شدند.

اتحادیه‌ میهنی کردستان عراق از زمان تأسیس در سال ۱۹۷۵ تاکنون سه کنگره‌ برگزار کرده است و چهارمین کنگره که هم‌اکنون در حال برگزاری است، اولین کنگره بعد از فوت طالبانی به شمار می‌رود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اتحادیه میهنی کردستان عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۹۴۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایامی رئیس شورای هیئات مذهبی آذربایجان غربی شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  در مراسمی با حضور روسای هیئات مذهبی آذربایجان غربی و مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، مرتضی ایامی به عنوان رئیس هیئات مذهبی آذربایجان غربی انتخاب شد.

در جلسه‌ای که با حضور روسای هیئات مذهبی آذربایجان غربی و مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در سالن جلسات این اداره کل با موضوع همفکری، هم افزایی و تعالی برنامه‌های ۱۴۰۳ تشکل‌های دینی و انتخاب رئیس شورای هیئات مذهبی استان برگزار شد، پس از رأی گیری اعضای حاضر، مرتضی ایامی به‌عنوان رئیس شورای هیئات مذهبی استان انتخاب شد.

پیش از این خیبر شریفی رئیس شورای هیئات مذهبی استان بود.

دیگر خبرها

  • تشکل‌های دانشجویی در شناسایی مسائل و اعتباربخشی سیاست‌ها کمک کنند
  • ایامی رئیس شورای هیئات مذهبی آذربایجان غربی شد
  • «الحوثی»: سلاح‌هایی در اختیار داریم که آمریکا تصورش را هم نمی‌کند
  • انتخاب عاطفه خادمی به عنوان دبیر جدید شورای فرهنگ عمومی کشور
  • هشدار یمن درباره پیامدهای آتش‌افروزی آمریکا
  • برگزاری بیست و دومین نشست شورای عالی اتحادیه دانشگاه ها و مراکز پژوهشی ساحلی و دریایی
  • تعیین مشخصات خودرو برقی مناسب ناوگان تاکسیرانی
  • مشخصات خودرو برقی مناسب ناوگان تاکسیرانی تعیین شد
  • نسبت به تنش‌زایی آمریکا علیه امنیت و ثبات یمن هشدار می‌دهیم
  • شوراهای فرادستی مشکل ساختاری دارند