Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@18:56:58 GMT

نجات جان ۵ ملوان در آب‌های خلیج‌فارس

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۹۴۸۵۹

نجات جان ۵ ملوان در آب‌های خلیج‌فارس

ایسنا/بوشهر فرمانده مرزبانی استان بوشهر از امداد و نجات ۵ ملوان و خدمه شناور در حال غرق توسط مأمورین پایگاه دریابانی بوشهر در آب‌های خلیج فارس خبر داد.

سردار ولی‌الله رضایی‌نژاد با اعلام این خبر گفت: برابر گزارش پاسگاه شناور فجر مبنی بر غرق شدن یک فروند لنج تجاری که به مقصد گناوه در حال بارگیری بوده به علت شرایط نامساعد جوی، دچار آبگرفتگی گردیده به سرعت موضوع در دستور کار عملیاتی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با اقدام به موقع دریابانان شناور آذرخش ناجی اداره بندر به محل مورد نظر اعزام شده و آب موجود در شناور را با موفقیت تخلیه و آن را بدون خسارت جانی و مالی به اسکله گمرک هدایت کردند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر گفت: ملوانان و ناخدا در صحت و سلامت کامل می‌باشند و کالاهای موجود در خن شناور خیس و دچار آبگرفتگی شده است.

به گزارش روابط عمومی مرزبانی استان بوشهر، سردار رضایی‌نژاد خاطرنشان کرد: دریابانان بوشهر علاوه بر تأمین نظم و امنیت مرزهای آبی استان مجاهدانه در خدمت رسانی به مرزنشینان عزیز خدمت می‌کنند و در نجات جان دریانوردان و حادثه دیدگان در دریا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی خلیج فارس گناوه بندر بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۹۴۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به خدمه سکوی متحرک در آب‌های عسلویه انجام شد

به گزارش خبرنگار مهر، احسان گلستانی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیرو اعلام اضطرار شناور «سان دک» به مرکز فرعی جست و جو و نجات دریایی عسلویه مبنی بر بیماری یک نفر از خدمه، پس از هماهنگی لازم شناور ناجی ۲۰ به موقعیت اعزام شد.

وی بیان کرد: شناور ناجی پس از رسیدن به موقعیت و تحویل گرفتن فرد بیمار به سمت پایگاهش بازگشت.

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: شناور اعزامی پس از رسیدن به اسکله پارس عسلویه فرد بیمار را به آمبولانس مستقر در اسکله تحویل داد.

گلستانی یادآور شد: دریانوردان در صورت مواجهه با شرایط اضطرار باید در اسرع وقت با سامانه تلفنی ۱۵۵۰ مراکز جست و جو و نجات دریایی تماس حاصل کنند.

کد خبر 6096183

دیگر خبرها

  • «جدال خلیج»، خلیجی که همیشه فارس بوده+ فیلم
  • ناپایداری های جوی ودریایی در هرمزگان / احتمال رگبار پراکنده باران و رعدو برق
  • امدادرسانی به خدمه سکوی متحرک در آب‌های عسلویه انجام شد
  • ۱۳ استان متاثر از سیل و آبگرفتگی/امدادرسانی به ۸۰۰ نفر
  • نجات ۲۹ دریانورد در آب‌های هرمزگان
  • وقوع سیل و آبگرفتگی در ۴ استان کشور | عملیات امدادی در این استان‌ها ادامه دارد
  • آبگرفتگی معابر در بوشهر
  • داستان نامگذاری خلیج فارس + فیلم
  • فیلم| رونمایی از ۴۰۰هزار سند خلیج فارس در آرشیو ملی هند
  • ۲۹ دریانورد در آب‌های هرمزگان نجات یافتند