Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی لیورپول با خوشحالی از نتیجه کسب شده در جام باشگاه‌های جهان، ارتباط قهرمانی در این رقابت‌ها با قهرمانی احتمالی در لیگ برتر را رد کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از گاردین، یورگن کلوپ سرمربی تیم فوتبال لیورپول بعد از قهرمانی تیمش در جام جهانی باشگاه ها با خوشحالی از نتیجه کسب شده گفت: در چنین مواقعی پیدا کردن کلمات برای بروز حسی که دارم خیلی سخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پیروزی و قهرمانی را به تمام هواداران تیم تبریک می‌گویم. این لحظه فوق العاده و تجربه آن بی نظیر است. بازی‌های خوبی در این تورنمت دیدیم. به تیم فلامنگو تبریک می‌گویم. آن‌ها باید به عملکرد خود در این رقابت‌ها افتخار کنند. با این حال تیم من در فینال بازی بهتری ارائه داد و تیم برتر زمین بود و با شایستگی عنوان قهرمانی را به دست آوردیم. 

او در پاسخ به این سوال که آیا این قهرمانی می‌تواند لیورپول را به اولین قهرمانی در لیگ برتر انگلیس از سال ۱۹۹۰ سوق دهد یا خیر گفت: نمی‌دانم. نظر خاصی ندارم. این شب برای ما بی نظیر بود و توانستیم برای اولین بار قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها را به دست بیاوریم. ما هر ۵ روز یک بار بازی می‌کنیم ولی بازیکنانم خسته نیستند و بازی به بازی نشان دادند که آماده چالش بعدی هستند. برای یک مربی این بهترین تجربه کاری است که می‌تواند داشته باشد. 

تنها نگرانی این مسابقات برای لیورپول مصدومیت چمبرلین بود که باعث شد او زمین بازی را ترک کند و باید دید تا چه اندازه مصدومیت این بازیکن جدی است. لیورپول حالا بعد از این قهرمانی باید به انگلیس برگردد و خود را برای ادامه لیگ برتر آماده کند. دیدار این هفته قرمزها برابر وستهام نیز به دلیل حضور در جام جهانی باشگاه‌ها لغو شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: یورگن کلوپ تیم فوتبال لیورپول انگلیس تیم فوتبال فلامنگو فینال جام باشگاههای جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۹۵۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل دعوای صلاح و کلوپ این اتفاق بود

به گزارش "ورزش سه"، روز عجیبی برای لیورپول بود. نه به دلیل تساوی مقابل وستهم، آنها هفته‌هاست که نمایش‌های ضعیفی ارائه می‌دهند و این موضوع عجیبی نیست.

عجیب‌ترین اتفاق بازی در لب خط رخ داد. محمد صلاح که منتظر تعویض و ورود به بازی بود، با یورگن کلوپ وارد درگیری شد، این بحث به حدی جدی شد که داروین نونیز مجبور به مداخله و پایان دادن به آن شد.

پس از پایان بازی و تساوی ۲-۲، کلوپ در نشست خبری ادعا کرد همه چیز تمام شده و آنها در رختکن مشکلات را برطرف کرده‌اند اما صلاح گفت که اگر در مورد این اتفاق صحبت کند، «آتش به پا خواهد شد.»

کرگر، کاپیتان سابق لیورپول و کارشناس فعلی شبکه اسکای، در مورد درگیری امروز گفت: «تنها دلیلی که یک مربی می‌تواند در این موقعیت از بازیکنش عصبانی باشد، این است که او زمان زیادی را صرف آماده شدن برای ورود به بازی کرده باشد.»

علیرغم ادعای کرگر، مهاجم لیورپول لباس‌هایش را کامل پوشیده بود و کاملا آماده ورود به بازی بود. در صحنه‌هایی که پیش از وقوع درگیری منتشر شده، کلوپ و صلاح با بی‌میلی با یکدیگر دست می‌دهند. هنوز دلیل کامل و باجزئیاتی برای این درگیری اعلام نشده است و مشخص نیست دو طرف به چه علت با یکدیگر وارد درگیری شدند.

دیگر خبرها

  • پس از درگیری کلوپ و مهاجم مصری، صلاح در لیورپول می‌ماند
  • چه تیمی قهرمان لیگ برتر می شود؟
  • دلیل دعوای صلاح و کلوپ این اتفاق بود
  • تمجید جالب مویس از کلوپ: یورگن سریع‌تر از لیورپول برو!
  • کلوپ: بین دو نیمه کمی گرد و خاک کردم!‏
  • سرمربی باسابقه لیگ برتر انگلیس: خداراشکر که یورگن کلوپ رفت!
  • سقوط آزاد لیورپول با کلوپ در 45 روز!
  • وست هم ۲ - ۲ لیورپول/ خداحافظی رسمی کلوپ و تیمش با رقابت بر سر قهرمانی + فیلم
  • لیورپول با توقف مقابل وستهام از قهرمانی‌ دور شد؛ درگیری لفظی صلاح و کلوپ
  • کلوپ: کی گفته ممکن نیست قهرمان شویم!