Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلمین نورالله قدرتی روز یکشنبه در نشست ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی، افزود: تبلیغات انتخاباتی باید در چهارچوب قانون صورت گیرد و انتظار این است که کاندیداها به جای تخریب دیگران، برنامه‌های آینده خود را ارائه دهند.

وی  خاطرنشان کرد: باید همه دست به دست هم داده و با اجرای قانون و عدالت، جامعه را به سمت صلاح و سداد پیش ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قدرتی گفت: دستگاه قضایی بر اساس وظیفه ذاتی و قانونی خود پیشگیری از وقوع جرم را با جدیت دنبال می‌کند اما باید بدانیم که این امر تنها با تلاش دستگاه قضایی به ثمر نخواهد نشست.

وی افزود:باید همه مردم با مسئولیت پذیری اجتماعی در کنار مسئولان و نهادهای متولی امر فرهنگ به میدان بیایند و با همدلی و همراهی برای رسیدن به هدف نهایی در راستای پیشگیری از وقوع جرم و کاهش آسیب‌های اجتماعی گام بردارند.

رئیس کل دادگستری استان قزوین افزود: در قانون اساسی تنها قوه ای که امر پیشگیری به عنوان وظیفه اصلی برای آن در نظر گرفته شده، قوه قضائیه بوده البته در سایر قوانین نیز به موضوع پیشگیری اشاره شده است.

این مقام قضایی با اشاره به تشکیل کارگروه رصد فضای مجازی در آستانه انتخابات، افزود: این کارگروه باید به طور مستمر فضای مجازی را رصد کرده و مصوبات جلسات را دقیقا اجرا نمایند.

قدرتی گفت:باید به کلیه نامزدها اعلام شود اگر در یک کانالی صرفا از نامزدی خاص تبلیغ کرده و سایر کاندیداها تخریب می‌شوند، شخص کاندیدای مربوط باید پاسخ گو باشد و تحت تعقیب قرار گیرد.

وی تاکید کرد: تخلفات انتخاباتی در دوره‌های گذشته باید مورد بررسی قرار گیرد و در صورت لازم تذکرات و هشدارهای لازم به اشخاص متخلف داده شود تا با نگاه پیشگیرانه به استقبال برگزاری انتخابات پیش‌رو برویم.

مقام ارشد قضایی استان گفت: هیات اجرایی و نظارت صرفا به جرائم و سوابق قانونی نامزدها اکتفا نکنند و اگر کسی به بدنامی در جامعه شهرت دارد باید مد نظر قرار گیرد.

رییس کل دادگستری قزوین بیان داشت: اگر از سوی ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخابات استان به مدیری تذکر داده شود تا جلسه غیرقانونی انتخاباتی را لغو نماید باید حتما تبعیت نماید در غیر این صورت شخص مدیر تحت تعقیب قرار می‌گیرد.

وی گفت: مدیران دولتی حق ندارند با داوطلبان انتخابات همراه شوند یا امکانات دولتی را در اختیار آنها بگذارند و از هیات‌های نظارت انتظار داریم وظایف قانونی خود را کاملا رعایت کنند تا افرادی که صلاحیت ندارند از فیلترها رد نشوند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دوم اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 انتخابات پیشگیری از وقوع جرم جامعه فضای مجازی قوه قضائیه قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۹۵۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فهرست انتخاباتی جامعه اسلامی مهندسین در دور دوم منتشر شد
  • خود مراقبتی در فضای مجازی امری ضروری است
  • بسیاری از ناظران انتخاباتی فرهنگیان هستند
  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی
  • راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر
  • نقش انتخابات آینده آمریکا بر قیمت مسکن چیست؟
  • کدهای انتخاباتی کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم اعلام شد
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان