Web Analytics Made Easy - Statcounter

همایش سرطان‌شناسی از نگاه بیوشیمی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از شهرقدس، به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس روز گذشته همایش سرطان‌شناسی از نگاه بیوشیمی با سخنرانی اعظم عزیزی در این دانشگاه  برگزار و به موضوعاتی مانند شناخت انواع سرطان‌ها و روش کشف به موقع و درمان آن پرداخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنران این همایش با تشریح انواع بیماری‌های سرطانی بر لزوم حرکت جدی به سمت چک‌آپ دوره‌ای، تحرک و ورزش مستمر، تغذیه مناسب و سوق‌یابی به سمت گیاه‌خواری تأکید و تصریح کرد: «اغلب بیماری‌های سرطانی در نبود تحرک مناسب و استعمال دخانیات ریشه دارد.»

اعظم عزیزی با تشریح نشانه‌های ابتدایی و پیشرفته برخی از بیماری‌های سرطانی از جمله سرطان معده و ریه به‌صورت تفصیلی به روش‌های شناخت این نشانه‌ها پرداخت و خاطرنشان کرد: «اغلب بیماری‌های سرطانی با وجود نشانه‌های ظاهری ممکن است نشانه‌های غیرظاهری هم داشته باشند که آن نشانه‌ها را می‌توان با چک‌آپ دوره‌ای مستمر کشف و مراحل درمان را آغاز کرد.»

انتهای پیام/4103/

منبع: آنا

کلیدواژه: بسیج دانشجویی بیوشیمی بیماری های سرطانی دانشگاه آزاد اسلامی شهرقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۹۵۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی دانشگاه آزاد اسلامی تحت عنوان «افق تحول دانشگاه ۲ » با حضور محمد مهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر همایون معاون علوم‌انسانی و هنر و مدیران و اعضای گروه کشوری معماری و شهرسازی سراسر کشور از ساعت ۱۳ دوشنبه ۱۷ اردیبهشت در واحد شاهرود دانشگاه آزاد برگزار خواهد شد.

کد خبر 6096922

دیگر خبرها

  • رویداد «صدرا» بهترین فرصت برای تبادل اندیشه‌ دانشجویان و صاحبان صنایع است
  • ارسال ۵۰ مقاله به دبیرخانه همایش «حجاب، عفاف و زیست عفیفانه»
  • ارسال بیش از ۵۰ مقاله به دبیرخانه همایش «حجاب، عفاف و زیست عفیفانه»
  • راه‌اندازی رشته آسیب‌شناسی ورزشی و تمرینات اصلاحی در دانشگاه آزاد شهرکرد
  • شهرسازی و رویکردهای جدید علمی
  • نخستین کنگره ملی ایران‌شناسی برگزار می‌شود
  • اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی در شاهرود
  • تهران و قم میزبان همایش دین‌، فرهنگ و رسانه‌های نوین شدند
  • اجلاسیه معماری و شهرسازی در شاهرود برگزار می‌شود
  • اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی برگزار می شود