Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-29@18:58:35 GMT

شروع سرد زمستان در چهارمحال و بختیاری

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۹۵۴۵۴

شروع سرد زمستان در چهارمحال و بختیاری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، اگر چه شب چله ۹۸ مانند یک دهه گذشته بدون هیچ بارشی برای مردم چهارمحال و بختیاری سپری شد، اما مردم این استان زمستان سردی را آغاز کردند.  

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: نخستین روز فصل دی‌ماه کوهرنگ نیز با دمای ۱۷ درجه زیرصفر سردترین نقطه کشور اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مهرداد قطره‌سامانی افزود: شهرکرد در آغاز زمستان با دمای ۱۰ درجه زیر صفر به صورت مشترک با همدان سردترین مراکز استان‌ها گزارش شد.  

به گفته وی، انتظار می‌رود استقرار توده هوای سرد تا پایان هفته در استان حاکم باشد و در همین مدت هیچ بارشی برای استان پیش‌بینی نمی‌شود.  

قطره‌سامانی، ارتفاع برف در ایستگاه کوهرنگ را یک متر اعلام کرد و گفت: پایداری هوای سرد در استان در حفظ ارتفاع برف در منطقه و تغذیه منابع آب زیرزمینی استان بسیار موثر است.  

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری، میانگین بارش‌های سال آبی جاری استان را ۱۵۳ میلیمتر اعلام کرد و افزود: این بارش‌ها در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۴ درصد کاهش و در مقایسه با میانگین بلندمدت دوره مشابه ۱۳ درصد کاهش دارد.  

چهارمحال و بختیاری سرچشمه دو رودخانه زاینده‌رود و کارون و بخشی از رودخانه دز است و افزایش یا کاهش بارش‌ها در این استان، استان‌های خوزستان، اصفهان و فلات مرکزی را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.  

کد خبر 472062 برچسب‌ها استان چهار محال و بختیاری زمستان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان چهار محال و بختیاری زمستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۹۵۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل هواشناسی استان گفت: دمای شهرکرد امروز ۵ درجه بالای صفر ثبت شد.
چراغپور افزود: آسمان استان تا اوایل هفته کمی تا قسمی ابری همراه با وزش باد پیش بینی شده است.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • بیشترین نرخ بیکاری متعلق به این استان کردنشین است
  • پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری
  • چهارمحال و بختیاری از سه‌شنبه تحث تاثیر سامانه بارشی است
  • هشدار هواشناسی برای خودداری از اتراق در حاشیه رودخانه‌ها
  • زمستان به ۹ استان برمی‌گردد؛ بارش سیل‌آسای باران و تگرگ
  • پیش بینی کاهش دما در خراسان رضوی/آسمان ابری خواهد بود
  • زمستان به ۹ استان برمی‌گردد ؛ بارش‌ سیل‌آسای باران و تگرگ | طوفان گرد و خاک ۵ استان را در می‌نوردد
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • رخ نمایی رنگین کمان در آسمان شهرکرد پس از بارش باران + فیلم