Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین نشست انجمن‌های علمی ـ دانشجویی حوزه سلامت روان دانشگاه‌های تهران 30 آذر در دانشگاه علامه‌طباطبایی برگزار شد.

به گزارش «باشگاه دانشجویان» ایسنا، این نشست با حضور دبیران و اعضای شورای مرکزی انجمن‌های علمی هشت دانشگاه تهران به میزبانی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد.

در این جلسه علاوه بر مرور اهداف نشست و تاکید بر فعالیت‌های مشترک به استمرار این جلسه‌ها و هویت‌بخشی به این جمع اشاره شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این نشست علمی، گفت و گو پیرامون طرح‌های منتخب و تصمیم به عملیاتی کردن آنها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انجمن علمي دانشگاه علامه طباطبایی حوزه سلامت روان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۹۵۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه تهران «برتر کشوری» شد

مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه تهران به عنوان مرکز مشاوره برتر کشوری در میان مراکز مشاوره دانشگاه‌های سراسر کشور معرفی شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه تهران در سی‌وششمین گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های سراسر کشور که در دانشگاه زاهدان برگزار شد، از سوی سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان «مرکز مشاوره برتر کشوری در سال ۱۴۰۲» انتخاب شد و با اعطای لوح تقدیر و تندیس، دکتر زهره عزیزی رئیس مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه تهران از سوی دکتر هاشم داداش‌پور معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مورد تقدیر قرار گرفت.


تعداد جلسات برگزار شده توسط روانشناسان، مشاورین و مددکاران و خدمات واحد نوروتراپی دانشگاه‌ها به صورت حضوری و غیرحضوری، خدمات و حمایت‌های مددکاری اجتماعی، توانمندسازی جامعه دانشگاهی، آموزش و ارائه خدمات بهداشت روان نشست‌های تخصصی، کارگاه‌ها و وبینار‌های آموزشی مختص دانشجویان، کارکنان، اساتید و خانواده دانشگاهیان، توانمندسازی جامعه دانشگاهی، انتشارات و تولید محتوا، میزان خدمات روانشناختی شامل طرح‌های حمایتی و مناسبتی برای دانشجویان دانشگاه، سطح پوشش دانشجویان جدیدالورود در طرح کارنامه سلامت روان، تعداد اعضا و میزان فعالیت همیاران سلامت روان، مداخله در بحران‌های روانشناختی و تعداد جلسات تشکیل شده در این خصوص، میزان فضای فیزیکی و نرخ رشد فضای مستقل و برگزاری سمپوزیوم‌های ملی و بین‌المللی، از معیار‌های ارزیابی عملکرد سالانه مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌ها است.

دیگر خبرها

  • نشست علمی وحدت و همگرایی مسلمانان از منظر اهل‌بیت برگزار می شود
  • گردهمایی جامعه جراحان ایران در تهران/ تبادل اطلاعات علمی
  • جشنواره «اتاق نمونه دانشجویی» دانشگاه علامه‌ طباطبائی برگزار می‌شود
  • نشست فصلی سران حزب اعتدال و توسعه با هدف برنامه ریزی کلان در سال ۱۴۰۳
  • جشنواره اتاق نمونه دانشجویی دانشگاه علامه‌طباطبایی برگزار می‌شود
  • کارگاه دوره‌ای سرمایه‌گذاری به سبک ساده با همکاری سازمان بورس کشور برگزار شد
  • مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه تهران «برتر کشوری» شد
  • نشست «سواد بصری در مد و لباس» برگزار می‌شود
  • ۶۵ استاد نمونه کشوری تجلیل شدند
  • دومین اجتماع بزرگ مردمی منطقه ۲۲ برگزار می‌شود