Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه شهروند خبرنگارباشگاه خبرنگاران جوان، تردد آزادانه سگ‌های ولگرد در کوچه و خیابان‌های محله حکیمیه شهر تهران باعث اذیت و آزار ساکنان این منطقه شده و شهروندخبرنگار ما فیلمی را تهیه و ارسال کرده است.

منبع: شهروندخبرنگار - تهران

 

 

بیشتر بخوانید: جولان سگ‌های ولگرد در خیابان‌های شهرک سرو آزاد + فیلم 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مشکلات مردم جولان سگ دانلود فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۹۵۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی حمایت از طرح «نور» در اهواز

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سعید حسنوند گفت: در راستای برگزاری باشکوه اجتماع بزرگ مردم اهواز در راستای حمایت از طرح عفاف و حجاب و مجریان طرح نور با حضور فرمانده کل انتظامی کشور محدودیت‌های ترافیکی در محل برگزاری مراسم اعمال می‌شود.

وی افزود: این محدودیت‌ها در مسیرهای بلوار آیت الله بهبهانی مسیر شمال به جنوب و جنوب به شمال از تقاطع کیکاوس تا سه راهی سلمان فارسی - همه معابر منتهی به مصلی مهدیه از خیابان گندمی و حق بین شامل قنواتی، معمارزاده، طالقانی، غفاری، کیوان، خ امام و خ صدرالسادات و همه معابر منتهی به بلوار آیت الله بهبهانی از خیابان کمپانی حدفاصل خیابان رستگاری تا سلمان فارسی شرقی شامل مهربند، مجاهدین، خ وکیلی و خیابان‌های فرعی روبرو مصلی اعمال خواهد شد.

وی خبر داد: رانندگان می‌توانند از مسیرهای خیابان کمپانی مسیر شمال به جنوب و بالعکس- خیابان گندمی مسیر شمال به جنوب - خیابان ادهم مسیر جنوب به شمال و خیابان شریعتی مسیر شمال به جنوب به عنوان مسیر جایگزین استفاده کنند.

کد خبر 6097645

دیگر خبرها

  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی حمایت از طرح «نور» در اهواز
  • خیابان فلسطین اراک ساماندهی می‌شود
  • درخواست فرهنگیان بر نظارت به موضوع نقل و انتقال
  • جولان اولین اتوبوس‌های فرنگی در پایتخت | کرایه هر مسافر ۳شاهی
  • محدودیت‌های ترافیکی در میدان صادقیه تهران
  • محدودیت‌های تردد در معابر تهران به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
  • آبگرفتگی معابر در خوی
  • آبگرفتگی معابر و خیابان‌های شهر کرمانشاه به دنبال بارش باران
  • وضعیت سیلابی خیابان‌ها و معابر شهر روانسر
  • خیابان‌های بوکان به پارکبانان سپرده می‌شوند