Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، معصومی  رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان‌شرقی در مراسم تودیع و معارفه رییس دانشگاه پیام نور عجب شیر با بیان اینکه دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی با داشتن ۲۹ مرکز و واحد در سطح استان در حال فعالیت است گفت: باید مراکز رشد و نوآوری را در همه دانشگاه‌ها توسعه دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان‌شرقی گفت: تأسیس مراکز کارآفرینی و نوآوری موجب تحول عظیمی در سطوح مختلف آموزش عالی می‌شود.

او افزود: اگر بتوانیم ایده‌ها و خلاقیت‌های جوانان را به سمت مراکز کارآفرینی و نوآوری دانشگاه هدایت کرده و با تجهیز امکانات آن‌ها را به مرحله تجاری سازی و تولید برسانیم، شاهد موفقیت‌های روزافزون و گسترده‌ای در دانشگاه پیام نور خواهیم بود و این امر به سبب همدلی و حمایت مسئولین و تلاش جوانان میسر خواهد شد.

او به حمایت ۱۰ میلیون تومانی دولت از طرح‌های نوآورانه در قالب اعطای وام بلاعوض اشاره کرد و گفت: دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی با داشتن مراکز نوآوری و کارآفرینی یکی از استان‌های برتر و پیشرو در این زمینه بوده و جذب دانشجویان مستعد و حمایت از ایده‌های کارآفرینی از مهمترین اهداف آن است.

رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی افزود: مرکز کارآفرینی و نوآوری پیام نور عجب شیر به عنوان یکی از مرکز فعال کارآفرینی دانشگاه در سطح استان می‌باشد که با تعامل مناسب صورت گرفته در ادارات شهرستان شاهد حضور و بروز ایده‌های مختلف در این مرکز نوآوری هستیم.

 اصغرپور فرماندار عجب شیر نیز در این آیین به مزیت‌های شهرستان اشاره و گفت: این شهرستان با داشتن ظرفیت‌های مختلف در عرصه‌های کشاورزی و صنعت و معدن، زمینه‌های مناسبی برای فعالیت مرکز رشد علم و فناوری دارد.

 اصغرپور افزود: مدیر جدید دانشگاه پیام نور عجب شیر در جهت تقویت سطح علمی و ارتقاء فعالیتهای دانشگاه پیام نور در شهرستان تلاش بیشتری باید انجام دهد.

او گفت: به منظور تقویت جایگاه آموزش عالی در سطح شهرستان مساعدت، پیگیری و همفکری لازم صورت خواهد گرفت.

در این مراسم علی باغبان بعنوان رئیس جدید دانشگاه پیام نور واحد عجب شیر، معرفی و از زحمات یحیی نورالدینی اقدم تقدیر شد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه پیام نور اموزش عالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۹۵۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: سکوی پرتاب نوآوری و تحول در صنعت خودرو (+گزارش تصویری)

عصر ایران؛ مسعود طاهری - هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن با شعار "عصر جدید، خودروهای جدید" از 6 تا 15 اردیبهشت در محل جدید نمایشگاه بین‌المللی چین (تیانژو) افتتاح شد و این رویداد عظیم با دستاوردهای چشمگیر و نویدبخش کار خود را آغاز کرد.   این نمایشگاه که به عنوان یکی از مهم‌ترین رویدادهای صنعت خودرو در آسیا شناخته می‌شود، شاهد حضور پررنگ خودروسازان داخلی و خارجی و رونمایی از جدیدترین دستاوردهای آنها در زمینه طراحی و تولید خودرو بود.   در نمایشگاه امسال، شاهد درخشش خودروهای نوآورانه و پاک بودیم. 278 خودروی برقی در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت که این امر نشان‌دهنده گام‌های بلند صنعت خودرو به سمت جایگزینی خودروهای بنزینی و دیزلی با خودروهای برقی و احترام به محیط زیست است.   غرفه‌های نمایشگاه پکن 2024، میزبان  خودروسازی جهان و برندهای چینی مطرحی همچون Chery و... است. این شرکت‌ها جدیدترین دستاوردهای خود در زمینه خودروهای برقی، هیبریدی و خودران را به نمایش گذاشتند و تبادل نظر و بحث و گفتگوهای مفیدی میان متخصصان و فعالان این حوزه صورت گرفت.   بازدیدکنندگان نمایشگاه شاهد رونمایی از 117 مدل خودروی جدید توسط 30 شرکت خودروساز بودند.   این نمایشگاه فرصتی ارزشمند برای تبادل نظر و همکاری میان خودروسازان داخلی و خارجی فراهم کرده و زمینه را برای توسعه و پیشرفت هرچه بیشتر این صنعت در سطح جهانی مهیا نموده است.    نمایشگاه پکن 2024 بار دیگر نشان داد که چرا به عنوان یکی از مهم‌ترین رویدادهای صنعت خودرو در آسیا شناخته می‌شود و می‌توان به آینده‌ای روشن و پررونق در این حوزه امیدوار بود. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • (عکس) دانشگاه شیراز در سال‌های قبل از انقلاب
  • حوزه نظارت بر کیفیت آموزش دانشگاهی در قزوین احیا شد
  • دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه‌ها آغاز شد
  • دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه‌ها از امروز آغاز شد
  • سروری‌مجد: مدارس عالی مهارتی برای رفع نیاز صنایع تأسیس می‌شوند
  • تشدید اعتراض حامیان فلسطین در مراکز آموزش عالی آمریکا
  • هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: سکوی پرتاب نوآوری و تحول در صنعت خودرو (+گزارش تصویری)
  • رونمایی از نشان نود سالگی دانشگاه تهران
  • بزرگداشت ۱۷۵۷ سال سنت آموزش عالی در ایران/ لوگوی نود سالگی دانشگاه تهران منتشر شد
  • توسعه همکاریهای موسسات آموزش عالی با فرمانداری ارومیه