Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@09:13:00 GMT

عدم پیروی از منویات رهبری عامل انحراف است

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۹۵۶۹۳

عدم پیروی از منویات رهبری عامل انحراف است

فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر لزوم درک منظومه فکری امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری گفت: عدم پیروی از منویات مقام معظم رهبری و عدم شناخت منظومه فکری ایشان عامل انحراف است.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سردار محمد عبدالله‌پور صبح امروز در جمع هادیان سیاسی و روشنگرانه فرهنگی سپاه در رشت اظهار کرد: در زمان فتنه، عیار انقلابی بودن یا غیرانقلابی بودن افراد مشخص می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ملت ایران در فتنه اخیر نشان دادند که باوجود مشکلات موجود در کشور، پای آرمان‌های انقلاب ایستاده است، افزود: راهکار عبور از فتنه‌ها را باید در کلام علما جستجو کرد تا در گرداب فتنه فرو نرویم.

فرمانده سپاه قدس گیلان ولایت‌مداری را اصلی‌ترین راهکار سربلندی در فتنه‌ها دانست و تصریح کرد: شخص مقام معظم رهبری را می‌توان بهترین الگوی ولایتمداری و تبعیت از ولایت دانست و برای درک این مطلب کافی است تا وقایع دوران ریاست جمهوری ایشان و شیوه مواجه ایشان با منویات امام خمینی (ره) را مرور کنیم.

عبدالله‌پور با تأکید بر لزوم درک منظومه فکری امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری گفت: امروز باید این مطلب را باور کنیم که اگر جمهوری اسلامی نبود، نظام سلطه بارها ملت ایران را مورد تهاجم قرار می‌داد.

فرمانده سپاه قدس گیلان عدم پیروی از منویات مقام معظم رهبری و عدم شناخت منظومه فکری ایشان را عامل انحراف دانست و افزود: امروز دشمن در تلاش است تا با استفاده از جنگ روانی زندگی ملت ایران را تحت تاثیر قرار داده و آن‌ها را از نظر فکری و ذهنی درگیر کند.

وی با اشاره به حضور بسیجیان در میادین دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی بیان کرد: این نکته را همگان باید بدانند تا زمانی که سپاه و بسیج حضور دارد هیچ‌کدام از فتنه‌های دشمنان علیه ملت ایران و جمهوری اسلامی نتیجه نمی‌دهد.

انتهای پیام/84008

منبع: فارس

کلیدواژه: امام خمینی مقام معظم رهبری گیلان سپاه قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۹۵۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه دائمی مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، حجت الاسلام مهدی پورآرین معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در واحد قزوین گفت: این نمایشگاه  با هدف تمرکز بر فعالیت‌های مهدوی در حوزه‌های پژوهش، آموزش، فرهنگی و تبلیغی در طبقه همکف کتابخانه مرکزی دانشگاه برپا شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه ۸ غرفه با موضوعات خداشناسی، مکتب اهل بیت (ع)، شناخت واقعی امام زمان (عج)، تاریکی‌های عصر ظهور و فتنه‌های آخر زمان فعال است.

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری گفت: این نمایشگاه می‌تواند با حضور استادان برجسته در حوزه مهدویت به استادان، دانشجویان و کارکنان این دانشگاه و سایر دانشگاه‌های استان و دانش آموزان در حوزه‌های پژوهش، آموزش، فرهنگی و تبلیغی ارائه خدمات داشته باشد.

دیگر خبرها

  • مقام معظم رهبری:رفتار آمریکا در غزه اثبات حقانیت بی‌اعتمادی ایران است/ آمریکا شریک جرم رژیم صهیونیستی است
  • برپایی نمایشگاه دائمی مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین
  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی‌خورد
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • در جامعه کارگری نخبگانی داریم که مورد بی توجهی قرار می‌گیرند
  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی خورد
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول فصلنامه «ماجرا»
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول «ماجرا»
  • اعزام  زائر از هرمزگان به حج عمره
  • اعزام ۲۵۵ زائر از هرمزگان به حج عمره