Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران ضمن انتقاد از وضعیت آلودگی هوای تهران گفت: متاسفانه در حال حاضر شاخص آلودگی هوا در شهرری به عدد ۱۸۰ رسیده است و با این حال هیچ تصمیمی برای بهبود وضعیت گرفته نشده است. ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، حسن خلیل‌آبادی در جریان صد و هشتادوچهارمین جلسه شورای شهر تهران اظهار کرد: ابتدا از حضور مسئولان شهری در آئین افتتاح 40 پروژه شهری در شهرری در روز گذشته تشکر می‌کنم که در این جلسه نیز رئیس شورای شهر تهران به مشکلات و معضلات منطقه 20 و توجه به خواسته مردم ری اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه شهرری این پروژه‌ها را با امکانات منطقه‌ای و مشارکت بخش خصوصی راه‌اندازی کرده است عنوان کرد: امیدوارم مشارکت بخش خصوصی مورد توجه قرار بگیرد.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران همچنین به مسئله آلودگی هوا اشاره کرد و گفت: در این خصوص به شهرداری و سازمان حفاظت محیط زیست تذکر می‌دهم چرا که اکنون تابلوی شاخص آلایندگی هوا در شورا عدد 127 را نشان دهد در حالی که این شاخص در شهرری به 180 رسیده است.

وی اضافه کرد: از جانب مردم به‌ویژه شهروندان ری که شاخص آلایندگی آن در مرز خطرناک قرار دارد، خواستار رسیدگی فوری و توقف فعالیتهای دودزا و دارای آلاینده هستم.

خیلیل‌آبادی تصریح کرد: در ماده 60 برنامه سوم به تعطیلی کارخانجات شن و ماسه در شهر رأی داده شده است اما در اجرای آن تعلل صورت می‌گیرد، شب‌ها نزدیک به 2 هزار اتوبوس در شهرری توقف می‌کنند و نیروگاه بعثت و ری به فزایندگی آلاینده‌ها کمک می‌کنند با این حال هیچ تصمیمی برای بهبود وضعیت گرفته نشده است.

وی در پایان گفت: از جانب این افراد که سلامتی‌شان در گرو تصمیم ما است تقاضا می‌کنم چاره‌ای برای این وضعیت اندیشیده شود و تعطیلی مدارس و اجرای طرح زوج و فرد چاره‌ساز نیست و این امر نیازمند اراده و عزم جدی است.

علت بوی نامطبوع تهران هنوز معلوم نیست/ آلایندگی کامیون و موتورسیکلت بیشتر از خودروی سواری‌ استمدارسی که "تعطیلات آلودگی هوا" را هم دور می‌زنند!

انتهای پیام/

R1491/P/S2,25/CT11 واژه های کاربردی مرتبط آلودگی هوای تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آلودگی هوای تهران آلودگی هوای تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۹۵۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایداری هوای قابل قبول در پایتخت

شاخص آلودگی هوا بر روی عدد ۸۳ است و کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول قرار دارد.

به گزارش میزان، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا، امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ شاخص آلودگی هوا بر روی عدد ۸۳ است و کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول قرار دارد.

همچنین شاخص آلودگی هوای تهران در ۲۴ ساعت گذشته روی عدد ۹۰ قرار داشت و کیفیت هوا قابل قبول بود.

گفتنی است؛ از ابتدای سال جاری تا امروز ۵ روز هوای پاک و ۳۲ روز هوای قابل قبول، در روزشمار شاخص آلودگی هوای پایتخت ثبت شده است.

دیگر خبرها

  • پایداری هوای قابل قبول در پایتخت
  • وضعیت آلودگی هوای تهران در روز شنبه هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳ | هوا در این منطقه شرقی تهران پاک است
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز آلودگی
  • غبار روی کوه‌های تهران مه است یا آلودگی هوا؟
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • غبار روی کوه های تهران مه است یا آلودگی هوا؟ | فقط این منطقه غربی تهران هوای پاک دارد
  • هوای پایتخت در مرز آلودگی ؛ وضعیت کیفیت هوای شهرستان‌های استان تهران + عکس
  • ۱ دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل آتش‌سوزی انبارها در شهرری اعزام شد
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق