Web Analytics Made Easy - Statcounter

سری دوم رشته محل‌های جدید مرحله تمدید پذیرش دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه) و غیرانتفاعی کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی اعلام شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سری دوم رشته محل‌های جدید مرحله تمدید پذیرش دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه) و غیرانتفاعی کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی سال ۱۳۹۸ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  جداول سری دوم رشته محل‌های جدید علاوه بر رشته محل‌های اعلام شده در سری اول را از اینجا دانلود و مشاهده کنید.
علاقمندان می‌توانند براساس جداول حاوی اطلاعات رشته محل‌ها و همچنین شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای این مرحله، ضمن مشخص کردن رشته و موسسه آموزش عالی مورد علاقه خود،  با همراه داشتن مدارک لازم حداکثر تا ۳۰ دی ماه ۹۸  به موسسه آموزش عالی محل پذیرش رشته مورد تقاضا مراجعه کنند.

گفتنی است، داوطلبانی که پیش از این در یکی از رشته‌محل‌های اعلام شده در موسسات آموزش عالی ثبت‌نام مشروط کردند،  در صورتی که متقاضی ثبت‌نام در یکی از کدرشته‌محل‌های جدید اعلام شده هستند باید با مراجعه به موسسه‌ای که قبلاً در آن ثبت‌نام کردند،  از ثبت نام خود انصراف دهند و پرینتی از تقاضانامه ثبت‌نامی را از آن موسسه قبلی دریافت کنند و به موسسه جدید تحویل دهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای دانشگاه غیرانتفاعی تکمیل ظرفیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۹۵۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موفقیت هنرمندان سیرجانی در کسب ۲۱ مهر اصالت ملی صنایع‌دستی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما در هفتمین دوره داوری مهر اصالت ملی که به میزبانی استان کرمان برگزار شد، ۲۱ اثر از هنرمندان صنایع‌دستی سیرجان موفق به کسب مهر اصالت ملی شدند.

داوری نشان ملی رویدادی است که به‌صورت دوسالانه با هدف ارتقا و بهبود کیفی محصولات بر اساس معیار‌های تعیین شده از جمله مرغوبیت مواد اولیه، طراحی محصول، رعایت همه اصول کاربردی محصول شامل استحکام، ایمنی، پرداخت نهایی، بهداشت، ارگونومی، معیار‌های زیبایی‌شناسی، بسته‌بندی، اصالت، نوآوری، قابلیت بازاریابی و عرضه در بازار باهدف ایجاد رقابت میان هنرمندان و معرفی هنر‌های شاخص منطقه‌ای و استانی برگزار می‌شود

آثاری موفق به دریافت مهر اصالت ملی شوند می‌توانند در آینده برای دریافت نشان مهر اصالت بین‌المللی اقدام کنند.

این آثار شامل رشته گلیم‌بافی ۱۹ اثر، رودوزی‌های سنتی رشته پته‌دوزی یک اثر و پوشاک سنتی رشته عروسک محلی یک اثر بود که موفق به کسب مهر اصالت در این دوره شدند.

دیگر خبرها

  • هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد
  • مدت مسئولیت اعضای هیات مدیره اتحادیه ها مغایر قانون نیست
  • ارتقا دانشی و عملیاتی در حوزه اخلاق نیاز جامعه امروز است
  • غزه امروز دایره المعارف پرآوازه بی‌اخلاقی‌های غرب است
  • موفقیت هنرمندان سیرجانی در کسب ۲۱ مهر اصالت ملی صنایع‌دستی
  • افزایش استعفای پرستاران سلامت مردم را نشانه گرفته است
  • تمدیدانتخاب رشته داوطلبان دوره دکتری تخصصی۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی
  • علم همراه با خلاقیت مسائل جامعه را حل می‌کند
  • لزوم همراهی علم و عمل در رشته‌های روانشناسی و مشاوره
  • بیانیه شورای عالی انقلاب فرهنگی درحمایت از دانشجویان آمریکایی