Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل بنیاد علوی گفت: پیاده سازی الگوی آبادانی و پیشرفت مناطق محروم در چالدران از سال ۹۶ با مشاوره مطالعاتی دانشگاه تهران آغاز شد و مناطق محروم در این شهرستان اولویت بندی شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس محسن منصوری مدیر عامل بنیاد علوی در جریان بازدید از طرح‌های اشتغال زایی در چالدران گفت: این بنیاد با هدف توانمندسازی و ایجاد اشتغال، از ابتدای سال ۹۷ تاکنون ۲۷۰ طرح اشتغال زایی را در مناطق شهری و روستایی چالدران با پرداخت تسهیلات کم بهره اجرا نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل بنیاد علوی کشور با بیان اینکه طرح‌های اجرا شده در زمینه‌هایی مانند کشاورزی، صنعت و دامداری هستند خاطرنشان کرد: تاکنون با اجرای این طرح‌ها زمینه اشتغال ۳۳۶ نفر به صورت مستقیم در چالدران فراهم شده است.

وی افزود: در همین راستا، در کنار اقدامات آموزشی، بنیاد علوی در طول ۲ سال بیش از ۱۶ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی با میانگین ماهانه ۶۵۰ میلیون تومان در چالدران پرداخت کرده است.

منصوری تاکید کرد: بنیاد علوی در این طرح، رفع محرومیت و توانمندسازی اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی، درون‌زایی اقتصاد شهرستان، افزایش بازدهی تولید و توسعه صادرات اهالی چالدران را در دستور کار قرار داد.

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بنیاد علوی مناطق محروم اشتغال دانشگاه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۹۵۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گام هایی برای محرومت زدایی/اتمام ۴۲ پروژه جاده ای بین مزارع

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدرضا مهدوی ظهر چهارشنبه در مراسم بهره برداری مخزن ذخیره آب روستای مجد بشرویه اظهار کرد: امروز در بشرویه دو جاده بین مزارع به طول ۶ کیلومتر را که به همت بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا (ع) کار آسفالت آن انجام شده بود را به بهره برداری رساندیم.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه در آستانه هفته بسیج سازندگی هستیم، بیان کرد: این هفته را به همه جهادگرانی که با تلاش و کوشش ویژه خود برای محرومیت زدایی تلاش می‌کنند، تبریک می گویم.

مهدوی افزود: بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی در طول یک سال گذشته ۴۲ پروژه کوچک، متوسط و بزرگ در بحث جاده‌های بین مزارع را با اعتباری بالغ بر ۸۱ میلیارد تومان به بهره برداری رساند.

وی گفت: ۳۰ پروژه دیگر نیز در حال اجرا است که در ماه‌های آینده به بهره برداری خواهد رسید.

مهدی هنری، مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی نیز در این مراسم گفت: در هفته بسیج سازندگی در راستای طرح‌های اشتغال زایی تعداد ۴۰۶ کارگاه اشتغال خرد خانگی افتتاح می‌شود که زمینه اشتغال ۵۰۵ نفر را را فراهم می‌کند.

وی اظهار کرد: کار اشتغال زایی ما بر محوریت صندوق‌های مردم پایه قرض الحسنه است و در حال حاضر نیز در خراسان جنوبی ۵۳۰ صندوق قرض الحسنه فعالیت دارد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا (ع) با بیان اینکه سرمایه این صندوق‌ها حدود ۴۱ میلیارد تومان است، یادآور شد: در یک سال گذشته بالغ بر هزار و ۷۰۰ کارگاه اشتغال خرد خانگی را به اتمام رساندیم که دو هزار و ۶۰۰ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

کد خبر 6100459

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۷۰۰ پروژه محرومیت زدایی در مازندران
  • گام هایی برای محرومت زدایی/اتمام ۴۲ پروژه جاده ای بین مزارع
  • حمایت ویژه از ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی خوزستان
  • آبرسانی به مناطق مناطق محروم لامرد به همت سپاه در حال انجام است
  • اشتغال زایی مستقیم ۱۴۳ هزار نفری در صنعت پتروشیمی
  • هافبک محروم یوونتوس بازیگر شد!
  • پایه‌گذاری بیش از ۱۰۰۰۰۰ شغل توسط بنیاد علوی در سال جاری
  • استفاده از ظرفیت بنیاد علوی در توانمندسازی اقتصادی مناطق کمتر توسعه‌یافته
  • بسیج سازندگی، رکنی اساسی در تحقق آرمان‌های نظام در مناطق محروم
  • بهره برداری بیش از ۳۰۰ طرح محرومیت زدایی آبفای گیلان