Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- پوستر فیلم سینمایی «انگاشته» یا همان «تِنِت» جدیدترین ساخته «کریستوفر نولان» کارگردان مطرح سینمای جهان که در کارنامه کاری خود آثاری همچون «دانکرک» و تلقین را می‌بیند، رونمایی شد. تاریخ انتشار: 10:30 - 01 دی 1398 - کد خبر: ۵۷۸۸۲۲

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، پوستر فیلم سینمایی «انگاشته» یا همان «تِنِت» جدیدترین ساخته «کریستوفر نولان» کارگردان مطرح سینمای جهان که در کارنامه کاری خود آثاری همچون «دانکرک» و تلقین را می‌بیند، رونمایی شد، بدون شک «تِنِت» شاید مهمترین ساخته سینمایی سال آینده میلادی باشد که هم اکنون تمامی بازیگران خود را شناخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

این فیلم در ژانر اکشن دلهره‌آور به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی کریستوفر نولان است. انگاشته در تاریخ ۱۷ ژوئیه ۲۰۲۰ توسط برادران وارنر اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید:  برای مشاهده آخرین اخبار سینمای هالیوود اینجا کلیک کنید

از بازیگران این فیلم می‌توان به رابرت پتینسون، کلیمانس پوزی، جان دیوید واشنگتن، الیزابت دبیکی، مایکل کین، کنت برانا و آرون تایلر-جانسون اشاره کرد.

در ژانویه ۲۰۱۹ اعلام شد که کریستوفر نولان ساخت فیلم جدید خود را آغاز کرده‌است و سپس اعلام شد که فیلم در تاریخ ۱۷ ژوئیه ۲۰۲۰ اکران خواهد شد. در مارس ۲۰۱۹ اعلام شد که رابرت پتینسون، جان دیوید واشینگتن و الیزابت دبیکی به عنوان بازیگران اصلی فیلم به پروژه پیوسته‌اند.

فیلم‌برداری فیلم از مه ۲۰۱۹ آغاز شد و قرار است در هفت کشور بریتانیا هند استونی نروژ دانمارک انگلیس و آمریکا فیلمبرداری شده است. در مه ۲۰۱۹، عنوان انگاشته برای فیلم اعلام شد و سپس خبر رسید که کنت برانا، دیمپل کاپادیا، آرون تایلر-جانسون و کلیمانس پوزی به گروه بازیگران فیلم اضافه شدند.

بعد از پرستیژ، این نخستین فیلم نولان است که هانس زیمر ساخت موسیقی آن را برعهده ندارد. وظیفه آهنگسازی این فیلم برعهده لودویگ گورانسون است که در سال ۲۰۱۸ برای ساخت موسیقی فیلم پلنگ سیاه برنده جایزه اسکار بهترین موسیقی فیلم شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا سینمای جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۹۶۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به بازیگران زن معروف در تجمع امـروز دانشجویـان تهرانی | تصویر

اجتماع دانشگاهیان با عنوان «اعلام همبستگی با دانشجویان آزادی‌خواه جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین» ظهر امروز در دانشگاه علم و صنعت و دانشگاه امیرکبیر برگزار شد.

دیگر خبرها

  • روز عشق ۱۴۰۳ + تاریخچه و پوستر Global Love Day
  • پیام تبریک روز معلم + پوستر و عکس نوشته
  • نخستین فراخوان نیاز پژوهشی شرکت ملی حفاری ایران در سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • (ویدئو) اقدام زیبای کریستوفر کنت دروازه‌بان فولاد خوزستان
  • عکس| یک استقلالی روی پوستر تراکتوری‌ها
  • نقد فیلم مست عشق + خلاصه، بازیگران و مدت زمان
  • نخستین تصاویر اشعه‌ایکس از کاوشگر چشم‌خرچنگی
  • حمله به بازیگران زن معروف در تجمع امـروز دانشجویـان تهرانی | تصویر
  • پیشرفت اجتماعی ایران از سال ۲۰۱۹ کم و در سال ۲۰۲۳ منفی شد / در بخش فرصت ها وضعیت ایران خطرناک است / قربانی‌شدنِ پیشرفت اجتماعی در ساحتِ سیاست و اقتصاد
  • «تاریخ تحلیلی پوستر انقلاب» بر اساس کتاب شهید آوینی بررسی شد